Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Denne tråden har nært blitt en msn samtale mellom Ghostviper og Ehtram :p

Hva har skjedd med mine innlegg? De har gått oppover..

Lenke til kommentar

hehe jeg kommer nok til å bli en del mindre aktiv framover jeg og ser jeg for meg. Når jeg får startet i ny jobb og greier så kommer jeg til å jobbe livet av meg egentlig! Men jeg gleder meg som en liten unge fakstik!

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å jobbe som kokk for en helt ny oppstartet restaurant i oslo. Dem kommer til å satse på fisk og skalldyr. Visjonene dems er jo å bli blandt europas beste fiske restauranter da!

"gratis" jobben jeg har fått meg inngår å jobbe i lag med kokkelandslaget!!! så i morgen skal jeg på dessertkurs med han som har vært lengst på kokkelandslaget da! Jeg gleder meg sinnsykt mye!

Lenke til kommentar

Les videre i tråden så finner du det ut :)

Jeg kommer til å jobbe som kokk for en helt ny oppstartet restaurant i oslo. Dem kommer til å satse på fisk og skalldyr. Visjonene dems er jo å bli blandt europas beste fiske restauranter da!

"gratis" jobben jeg har fått meg inngår å jobbe i lag med kokkelandslaget!!! så i morgen skal jeg på dessertkurs med han som har vært lengst på kokkelandslaget da! Jeg gleder meg sinnsykt mye!

Stilig, gratulerer så mye :D

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kanskje vi kan ha et forumoslotreff på restauranten? Da blir det ikke forventet noe annet enn kjempegode rabatter.

Lenke til kommentar

Hehe vi snakker veldig dyr mat der pluss at det kommer til å bli litt sånn dress og kjole opplegg og så! Det er liksom ikke den restauranten du velger til vanslig, men når du har lyst til å komme deg ut og kose deg litt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...