Toroto92 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå blir det 4e gangen jeg spør HCG. Runker du? Hvorfor spør du en tolvåring om han runker? :huh: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 EEndelig nå har jeg fått meg gratis jobb jeg da:-) for en mnd mens jeg venter på å starte i ny jobb!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Denne tråden har nært blitt en msn samtale mellom Ghostviper og Ehtram Hva har skjedd med mine innlegg? De har gått oppover.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå blir det 4e gangen jeg spør HCG. Runker du? Hvorfor spør du en tolvåring om han runker? :huh: Er nysjerrig på om 12åringer runker. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det forundrer meg ikke litt engang Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) hehe men det slenger jeg meg inn i samtalen jeg og da Er jo bare morro å diskutere litt da! Nå hva har skjedd siden fredagen da? Endret 30. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vi hadde ei sur lærer idag. 2 timer uten lærer på fredag gjorde henne sur. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Denne tråden har nært blitt en msn samtale mellom Ghostviper og Ehtram Hva har skjedd med mine innlegg? De har gått oppover.. Når ingen andre er pålogget på den tiden så Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 hehe jeg kommer nok til å bli en del mindre aktiv framover jeg og ser jeg for meg. Når jeg får startet i ny jobb og greier så kommer jeg til å jobbe livet av meg egentlig! Men jeg gleder meg som en liten unge fakstik! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg kommer til å jobbe som kokk for en helt ny oppstartet restaurant i oslo. Dem kommer til å satse på fisk og skalldyr. Visjonene dems er jo å bli blandt europas beste fiske restauranter da! "gratis" jobben jeg har fått meg inngår å jobbe i lag med kokkelandslaget!!! så i morgen skal jeg på dessertkurs med han som har vært lengst på kokkelandslaget da! Jeg gleder meg sinnsykt mye! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hentet posten og fikk det jeg hadde bestillt fra PointShop.no - Blir vanskelig å spare til helga! Hva da? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Les videre i tråden så finner du det ut Jeg kommer til å jobbe som kokk for en helt ny oppstartet restaurant i oslo. Dem kommer til å satse på fisk og skalldyr. Visjonene dems er jo å bli blandt europas beste fiske restauranter da!"gratis" jobben jeg har fått meg inngår å jobbe i lag med kokkelandslaget!!! så i morgen skal jeg på dessertkurs med han som har vært lengst på kokkelandslaget da! Jeg gleder meg sinnsykt mye! Stilig, gratulerer så mye Endret 30. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kanskje vi kan ha et forumoslotreff på restauranten? Da blir det ikke forventet noe annet enn kjempegode rabatter. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har vært borte en stund og kommer tilbake til en haug av spørsmål om hvem som runker eller ikke :o. Inniblant har Ehtram skrevet noen innlegg BTW: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hehe vi snakker veldig dyr mat der pluss at det kommer til å bli litt sånn dress og kjole opplegg og så! Det er liksom ikke den restauranten du velger til vanslig, men når du har lyst til å komme deg ut og kose deg litt!! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Kanskje vi kan ha et forumoslotreff på restauranten? Da blir det ikke forventet noe annet enn kjempegode rabatter. God ide Edit: Åja... Endret 30. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg stemmer for forumtreff på Megazone i Oslo eller Paintball? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hentet posten og fikk det jeg hadde bestillt fra PointShop.no - Blir vanskelig å spare til helga! Hva da? Weekendgodt Small. Mye egentlig... Lenke til kommentar
JanF Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg stemmer for forumtreff på Megazone i Oslo eller Paintball? Ja, Megazone! Men laserspill, da kan jeg spandere på 5, har sånn kupong xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå