Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 åh... utrolig irriterende at jeg ikke har den kanalen på hybelen. Det var the girl in the fireplace i kveld sant? det er en utrolig bra episode Have you met the French? My God they know how to party! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jepp, det var den ja Ikke rart jeg ble hekta. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det er veldig forståelig, det er så utrolig mange bra øyeblikk i den episoden; "tidshopp",hesten, full doctor osv... Tror faktisk det er moffat som har skrevet den også (forklarer saken). Han lager virkelig gode episoder Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det er veldig forståelig, det er så utrolig mange bra øyeblikk i den episoden; "tidshopp",hesten, full doctor osv...Tror faktisk det er moffat som har skrevet den også (forklarer saken). Han lager virkelig gode episoder Og ikke minst clockwork man og et romskip med menneskedeler Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Må jo ikke glemme de nei "alway take a banana to a party" Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kommer alltid til å være en av mine favoritter Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Da tror jeg jeg tar kvelden gitt. Tudelu Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg greier ikke å bestemme meg for noen favoritt, ettersom hver gang jeg prøver begynner jeg bare å ramse Skjul Er bare nødt til å quote meg sev:den med gassmasken var dobbelt episoden; the Empty child og the Doctor Dances.to kjempe gode episoder " are you my Mummy?"Hvilken episode jeg synest er best,kommer ann på hva type humør jeg er i ... men ellers ender jeg bare opp med å skrive en liste ved episode som bare vokser og vokser etter vært som jeg tenker meg om .P the Girl in the Fireplace der hvor hele livet til madam pompudore(?) er spredd rundt på et skip fra fremtiden. Human Nature der Doctoren gjemmer seg fra noen aliens ved å bli mennesklig aka mr Smith Blink dont move,dont blink... statuene kan drepe deg eller verre. Det helt utrolig at en episode kan være så bra selv om Doctoren nesten ikke er med i den. Moffat er genial the Sound of Drums en skikkelig intens episode ,der vi blir bedre kjent med the time Lords eller the Master generelt. Midnigth en kjempe bra episode ombord på et turist fly over planeten Midnigth. Denne viser virkelig hvordan mennesker kan forandre seg under press. jeg ELSKER Doctor Who Har du forresten hørt at de holder på å lage en ny K9 serie? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Alle de er geniale episoder Edit: K9 serie? Konge Endret 29. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tviler på at vi blir den gruppen serien blir ment for men men... Konseptet utvikler seg for å si det slik Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tviler på det jeg og etter jeg så dette. Han har forandra seg litt Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Litt? det er jo det man kaller extreme makeover Endret 29. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Haha, ja. Liker mye bedre den gamle. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg og. Han hadde på en måte mer sjarm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Så akkurat "The Curious Case of Benjamin Button", og wow.. Det var en film for seg selv. Utrolig sterk! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nå går jeg til god natt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg og. Han hadde på en måte mer sjarm Affirmative mistress. Endret 29. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Oh noes! Jeg trodde jeg begynte 10.00 i morgen. Der tok jeg feil, og med tanke på at jeg fikk 4 timer søvn i natt har jeg et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå