Laland Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 PC', telefonen og forumet sier 13:09 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Godt å vite. Jeg har gått rundt å trodd klokken var 12, siden det stod på ovnen og mikrobølgeovnen oppe. Jeg tenkte selvsagt ikke på at det var fult mulig at de ikke var stilt frem. ^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Klokka på forumet går feil Men stemte Mokko og HCG inn på denne listen ved å gi fem til alle blogginnleggene deres! Kan dere gjøre det samme med meg? Her er bloggen min Skal gjøre det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 God morgen. Nå er jeg trøtt, og skal fortsette med Fallout 3 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 "In Laland again". Hvis det er et kvinnfolk det er snakk om, er det der litt creepy. 8D Lenke til kommentar
JanF Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 PC', telefonen og forumet sier 13:09 Åh! Må man stille klokka på forumet selv? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Les dette da:http://hardc0re.pointblog.no/Min-anmeldels...t-s-Row-2-.html Noe her du mente? Hvordan får du til avsnitt, dvs dette: Skjul Min anmeldelse av Saint's Row 2!» Av hardc0re | i dag kl. 23:16 | 7 visninger (4 unike) | 0 kommentarer | Anmeld innlegg! Jeg bestillte spillet for bra pris på CDON.COM for 299,- . Og når jeg fikk spillet ble jeg overrasket. Spillet var spennende med engang. Det er jo alltids gøy å stikke av fra fengslet. Grafikken Grafikken er ikke så bra, men den passer med spillet. Altså det jeg mener er at ikke ville ha funket så bra med GTAIV-grafikk, men la oss nå da ikke sammenligne de Grafikk: 7,5/10 Om jeg skriver det, blir det: Min anmeldelse av Saint's Row 2!» Av hardc0re | i dag kl. 23:16 | 7 visninger (4 unike) | 0 kommentarer | Anmeld innlegg! Jeg bestillte spillet for bra pris på CDON.COM for 299,- . Og når jeg fikk spillet ble jeg overrasket. Spillet var spennende med engang. Det er jo alltids gøy å stikke av fra fengslet. Grafikken Grafikken er ikke så bra, men den passer med spillet. Altså det jeg mener er at ikke ville ha funket så bra med GTAIV-grafikk, men la oss nå da ikke sammenligne de Grafikk: 7,5/10 vet ikke om du har funnet det ut, orker ikke lese mer i tråden mer nå, men, tror dette er koden: <p>...innhold...</p> istedetfor "...innhold..." skriver du det som skal stå i avsnittet. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Enn om det er mannfolk som sier det da? :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Får ikke sove <_< Fredag: Legger meg 02, og våkner kl 16 på lørdag Lørdag: Legger meg 06:20, og våkner 13:15 på søndag. Forstå det den som kan. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har et åpent sinn, men det skjer f*en ikke at noen kommer "inn" i meg! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Klokka på forumet går feil Men stemte Mokko og HCG inn på denne listen ved å gi fem til alle blogginnleggene deres! Kan dere gjøre det samme med meg? Her er bloggen min Skal gjøre det Ta på alle blogginnleggene da Vinn flatskjerm eller spillkonsoll Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvilke forbanna lærere er det som legger en naturfagsprøve til en mandag? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Til dere som har PointShop: http://www.pointshop.no/ep_facebook.asp Endret 29. mars 2009 av Snorre Referral-linker er ikke lov, fjernet. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har et åpent sinn, men det skjer f*en ikke at noen kommer "inn" i meg! Var ikke det du sa i går Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg har et åpent sinn, men det skjer f*en ikke at noen kommer "inn" i meg! Are you sure? Brailee er en kvinne ja. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvilke forbanna lærere er det som legger en naturfagsprøve til en mandag? Heldig du er, naturfag er jo det letteste faget Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Som du selv sier, referal linker er ikke lov. Det gjelder uavhengig av om alle kan lenke til referal-lenker eller ikke. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå