ShampooMacTavish Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 En person blir født uten evnen til å føle kontakt, lukte, smake, se eller høre. Hva er personen? Er den levende? Er den en person? Så lenge personen kan tenke og har følelser, så er det en person. Nå legger jeg meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 En person blir født uten evnen til å føle kontakt, lukte, smake, se eller høre. Hva er personen? Er den levende? Er den en person? Ja? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Personen har kansje ikke noe godt eller innholdsrikt liv foran seg. Men det er fremdeles en person Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Det spørsmålet (og andre) skrev jeg faktisk nettopp en oppgave om. Og så lenge noe er self-concious, altså bevisst på seg selv, og hvis man kan tvile på at man eksisterer, da eksisterer/lever du. Og hvis det kan tenke og utrykke seg vil jeg si det deffinitivt er et menneske. Ehtram: Hvordan kan du vite at han/hun ikke vil få et godt og innholdsrikt liv? Evnen til å tenke og snakke er jo der fremdeles. Endret 29. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Mener bare at når personen verken kan føle, se eller høre blir det veldig vanskelig å kommunisere med andre mennesker. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Æsj. Den klokken ødelegger meg. er den plutselig 04.20 nå? Huff. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal tidlig opp i morgen jeg. Må vaske vinduer. God natt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Klokken er forvirrende i natt, men er allikevel mye. God natt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hæ? To innlegg på rad som slutter med "God natt"?! Ikke bra. Og sånn btw, natta. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Og hvis det kan tenke og utrykke seg vil jeg si det deffinitivt er et menneske. Er det mulig å uttrykke seg om man ikke vet om noe utenfor seg selv og ikke kan lære noen form for språk overhodet? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Da tar jeg kvelden, jeg også. Natta! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sitter å sikler noe vilt på Paintballutstyr :excl: DO WANT Men er vel på tide å hoppe i senga ja. God nait. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 God morgen, folkens Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 God morgen. Det er bare jeg og du som er her! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 En person blir født uten evnen til å føle kontakt, lukte, smake, se eller høre. Hva er personen? Er den levende? Er den en person? Litt sen, men for episk til å unngå.. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Klokka på forumet går feil Men stemte Mokko og HCG inn på denne listen ved å gi fem til alle blogginnleggene deres! Kan dere gjøre det samme med meg? Her er bloggen min Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvor mye er klokken egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå