Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 http://open.spotify.com/track/06UfBBDISthj1ZJAtX4xjj Har ikke hørt på Oasis på evigheter! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Oasis bringer tilbake minner Wonderwall! edit: Hvis noen får en spotify invite til overs eller hva det nå er etter GhostViper har fått... Kim på å gi til meg? Endret 28. mars 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Y'e like Oasis do, yer? Enjoy this then! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Eller, eller.. http://open.spotify.com/track/71J35WJeJJKTg9WNTya0pf Det var favorittsangen min i mange år! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Wonderwall på Rock Band = Win. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg var på Oasis-konserten i Spektrum i januar, fantastisk! Synd stemmen til Liam har tapt seg siden glansdagene på 90-tallet, men. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tror oasis kommer til Hove i år Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hmja, tviler på at Hove skaffer seg Oasis. De har allerede Killers og Slipknot klare, er ikke stort mer å be om da! ^_^ Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 De skal ihvertfall på en eller annen festival i Norge. En i klassen har bestilt billetter ^_^ Jeg skal ihvettfall til Hove uansett. Vil ikke gå glipp av The killers, slipknot og disturbed Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Merkelig... Jeg har ikke hørt om at de skal komme tilbake på denne turnèen, hvertfall. Ser ikke slik ut på turnèlisten til bandet heller. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Merkelig... Jeg har ikke hørt om at de skal komme tilbake på denne turnèen, hvertfall. Ser ikke slik ut på turnèlisten til bandet heller. Hmmm... Da skjønner jeg ingenting. Enten kommer må hun ha tatt veldig feil, eller noe annet Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har litt lyst til å få med meg Slipknot, men tviler på at jeg gidder å dra helt til Hove bare for deres skyld. Håper å få med meg en Billy Talent konsert i år Hadde ferie når de var på Norwegian Woods, hadde egentlig lyst til å skippe ferien <_< I år drar jeg hvis de kommer i sentral-Europa eller nærmere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Håper på Green Day. Har hørt noe om at de skal innom Norge iløpet av året, men har ikke noen konkrete kilder å henvise til Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg så billy talen, jimmy eat world og Queens of the stoneage( ) i år på Norwegian wood Gleder meg sykt til i år. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg og. Hove-festivalen, Eagles og Coldplay - og Oasis er allerede overstått. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Håper på Green Day. Har hørt noe om at de skal innom Norge iløpet av året, men har ikke noen konkrete kilder å henvise til De må spille The Simpsons Theme! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Synd jeg ikke fikk med meg colplay og oasis Hadde sykt lyst til å se dem Håper på Green Day. Har hørt noe om at de skal innom Norge iløpet av året, men har ikke noen konkrete kilder å henvise til De må spille The Simpsons Theme! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Spotify burde vært et krav til ale som ønsker å poste i denne tråden Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Her snakker vi rebelsk! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Spotify burde vært et krav til ale som ønsker å poste i denne tråden Letter sagt en gjort <_< Jeg skal prøve å skaffe meg så fort som muig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå