Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig... Jeg har ikke hørt om at de skal komme tilbake på denne turnèen, hvertfall. :mellow: Ser ikke slik ut på turnèlisten til bandet heller.

Hmmm... Da skjønner jeg ingenting. Enten kommer må hun ha tatt veldig feil, eller noe annet :huh:

Lenke til kommentar

Har litt lyst til å få med meg Slipknot, men tviler på at jeg gidder å dra helt til Hove bare for deres skyld.

Håper å få med meg en Billy Talent konsert i år :) Hadde ferie når de var på Norwegian Woods, hadde egentlig lyst til å skippe ferien <_< I år drar jeg hvis de kommer i sentral-Europa eller nærmere.

Lenke til kommentar

Synd jeg ikke fikk med meg colplay og oasis :( Hadde sykt lyst til å se dem

Håper på Green Day. Har hørt noe om at de skal innom Norge iløpet av året, men har ikke noen konkrete kilder å henvise til :(

De spille The Simpsons Theme!

:lol:

Lenke til kommentar

Her snakker vi rebelsk!

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...