- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Eller bare Blogspot, hvor man tjener penger og ikke poeng? Jeg er 11 og da har jeg ikke bruk for det. Eller rettere sagt; Kan ikke bruke det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Noen som har noen filmer å anbefale? Laland, du som alltid spør om anbefalinger - vet du om noen? ^_^ Layer Cake Endret 28. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen som har noen filmer å anbefale? Laland, du som alltid spør om anbefalinger - vet du om noen? ^_^ Jeg så nettop "Im a cyborg, buts thats OK" Genial morsom film, selv om den var en smule forvirrende. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvordan få avsnitt på PointBlog?! <b> og </b> tror jeg. Var ikke det, nei.. Hva mener du, da? Center, mener du? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Avsnitt er jo bare og trykke enter. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er 11 og da har jeg ikke bruk for det. Eller rettere sagt; Kan ikke bruke det. Du kan ikke bruke PointBlog heller, gutt! 3.1 En spesiell opplysning til barn under 15 årDu skal være 15 år eller eldre for å tilmelde deg PointBlog. Tilmeld dig vennligst ikke, hvis du er under 15 år. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Avsnitt er jo bare og trykke enter. Og vil du ha innrykk så trykker man bare på space noen ganger. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Eller bare Blogspot, hvor man tjener penger og ikke poeng? Da har jeg gått glipp av noe, brukte Blogg.no av alle ting Her Hva skal folk resten av kvelden da? Jeg holder på å se Revenge of the Nerds, men etter det har jeg ingen anelse Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen som har noen filmer å anbefale? Laland, du som alltid spør om anbefalinger - vet du om noen? ^_^ Hvilken type filmer liker du da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er 11 og da har jeg ikke bruk for det. Eller rettere sagt; Kan ikke bruke det. Du kan ikke bruke PointBlog heller, gutt! 3.1 En spesiell opplysning til barn under 15 årDu skal være 15 år eller eldre for å tilmelde deg PointBlog. Tilmeld dig vennligst ikke, hvis du er under 15 år. På PointShop bruker jeg pappas alder og på PointBlog bruker jeg min egen! Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) @Laland: Jeg er altetende, men liker thrillere og horror. @HCG: Joda, men du skal "egentlig" ikke kunne bruke PointBlog - but who cares? Endret 28. mars 2009 av Capa Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Avsnitt er jo bare og trykke enter. Ikke på PointBlog, nei.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Les dette da: http://hardc0re.pointblog.no/Min-anmeldels...t-s-Row-2-.html Noe her du mente? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 @Laland: Jeg er altetende, men liker thrillere og horror. @HCG: Joda, men du skal "egentlig" ikke kunne bruke PointBlog - but who cares? Boondock Saints. 100% Genial film. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Jeg er altetende, men liker thrillere og horror. Fight Club, The Bourne Identity/Supremacy/Ultimatum, Wanted, Transporter 1/2/3, The Shining og You Don't Mess With the Zohan. Thrillere/Action, skrekk og komedie! Endret 28. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har sett Boondock Saints og alle filmene Laland nevnte unntatt Transporter-serien, så da blir det den. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Les dette da:http://hardc0re.pointblog.no/Min-anmeldels...t-s-Row-2-.html Noe her du mente? Hvordan får du til avsnitt, dvs dette: Skjul Min anmeldelse av Saint's Row 2!» Av hardc0re | i dag kl. 23:16 | 7 visninger (4 unike) | 0 kommentarer | Anmeld innlegg! Jeg bestillte spillet for bra pris på CDON.COM for 299,- . Og når jeg fikk spillet ble jeg overrasket. Spillet var spennende med engang. Det er jo alltids gøy å stikke av fra fengslet. Grafikken Grafikken er ikke så bra, men den passer med spillet. Altså det jeg mener er at ikke ville ha funket så bra med GTAIV-grafikk, men la oss nå da ikke sammenligne de Grafikk: 7,5/10 Om jeg skriver det, blir det: Min anmeldelse av Saint's Row 2!» Av hardc0re | i dag kl. 23:16 | 7 visninger (4 unike) | 0 kommentarer | Anmeld innlegg! Jeg bestillte spillet for bra pris på CDON.COM for 299,- . Og når jeg fikk spillet ble jeg overrasket. Spillet var spennende med engang. Det er jo alltids gøy å stikke av fra fengslet. Grafikken Grafikken er ikke så bra, men den passer med spillet. Altså det jeg mener er at ikke ville ha funket så bra med GTAIV-grafikk, men la oss nå da ikke sammenligne de Grafikk: 7,5/10 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har sett Boondock Saints og alle filmene Laland nevnte unntatt Transporter-serien, så da blir det den. Gode filmer de Har ikke sett 3'eren enda da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 De er like underholdende alle sammen! Kan også anbefale Pineapple Express, Role Models og Superbad for alle som er glade i en billig latter! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Har sett Boondock Saints og alle filmene Laland nevnte unntatt Transporter-serien, så da blir det den. Gode filmer de Har ikke sett 3'eren enda da. 3ern var underholdende. God action, men ikke noe og skrike etter, tho Jason gjør en glimrende jobb Edit: Når vi er inne på humor, kan man ikke unngå "The hitchhaikers guide to the galaxy" Mer genial og gjennomtenkt humor skal du lete veldig lenge etter. Endret 28. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå