Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Noen som har noen filmer å anbefale? Laland, du som alltid spør om anbefalinger - vet du om noen? ^_^

Jeg så nettop "Im a cyborg, buts thats OK" Genial morsom film, selv om den var en smule forvirrende.

Lenke til kommentar
Jeg er 11 og da har jeg ikke bruk for det. Eller rettere sagt; Kan ikke bruke det.

Du kan ikke bruke PointBlog heller, gutt! ;)

3.1 En spesiell opplysning til barn under 15 år

Du skal være 15 år eller eldre for å tilmelde deg PointBlog. Tilmeld dig vennligst ikke, hvis du er under 15 år.

:lol:

Lenke til kommentar
Eller bare Blogspot, hvor man tjener penger og ikke poeng? ;)

Da har jeg gått glipp av noe, brukte Blogg.no av alle ting :blush:

Her

Hva skal folk resten av kvelden da?

Jeg holder på å se Revenge of the Nerds, men etter det har jeg ingen anelse :)

Lenke til kommentar
Jeg er 11 og da har jeg ikke bruk for det. Eller rettere sagt; Kan ikke bruke det.

Du kan ikke bruke PointBlog heller, gutt! ;)

3.1 En spesiell opplysning til barn under 15 år

Du skal være 15 år eller eldre for å tilmelde deg PointBlog. Tilmeld dig vennligst ikke, hvis du er under 15 år.

:lol:

På PointShop bruker jeg pappas alder og på PointBlog bruker jeg min egen!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
@Laland: Jeg er altetende, men liker thrillere og horror.

@HCG: Joda, men du skal "egentlig" ikke kunne bruke PointBlog - but who cares? ;)

Boondock Saints. 100% Genial film.

Lenke til kommentar
Jeg er altetende, men liker thrillere og horror.

Fight Club, The Bourne Identity/Supremacy/Ultimatum, Wanted, Transporter 1/2/3, The Shining og You Don't Mess With the Zohan.

Thrillere/Action, skrekk og komedie! :)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Hvordan får du til avsnitt, dvs dette:

Skjul
Min anmeldelse av Saint's Row 2!

» Av hardc0re | i dag kl. 23:16 | 7 visninger (4 unike) | 0 kommentarer | Anmeld innlegg!

Jeg bestillte spillet for bra pris på CDON.COM for 299,- . Og når jeg fikk spillet ble jeg overrasket. Spillet var spennende med engang. Det er jo alltids gøy å stikke av fra fengslet.

Grafikken

Grafikken er ikke så bra, men den passer med spillet. Altså det jeg mener er at ikke ville ha funket så bra med GTAIV-grafikk, men la oss nå da ikke sammenligne de :)

Grafikk: 7,5/10

Om jeg skriver det, blir det:

Min anmeldelse av Saint's Row 2!

» Av hardc0re | i dag kl. 23:16 | 7 visninger (4 unike) | 0 kommentarer | Anmeld innlegg!

Jeg bestillte spillet for bra pris på CDON.COM for 299,- . Og når jeg fikk spillet ble jeg overrasket. Spillet var spennende med engang. Det er jo alltids gøy å stikke av fra fengslet.

Grafikken

Grafikken er ikke så bra, men den passer med spillet. Altså det jeg mener er at ikke ville ha funket så bra med GTAIV-grafikk, men la oss nå da ikke sammenligne de :)

Grafikk: 7,5/10

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Har sett Boondock Saints og alle filmene Laland nevnte unntatt Transporter-serien, så da blir det den. :)

Gode filmer de :) Har ikke sett 3'eren enda da.

3ern var underholdende. God action, men ikke noe og skrike etter, tho Jason gjør en glimrende jobb :)

Edit: Når vi er inne på humor, kan man ikke unngå "The hitchhaikers guide to the galaxy" Mer genial og gjennomtenkt humor skal du lete veldig lenge etter.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...