Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke antall poster som teller, det er lavest mulig medlemsnummer. (Hvis ikke er jeg jo ikke kul.)

Hehe. Jeg kom desverre over nummer 100. Men jeg tar igjen ved å ha grønt nick.

Men denne moderatoren går til sengs nå. Vær snille mens jeg er borte da. :)

Lenke til kommentar
Kult at tråden min ble stengt 3 ganger på rad, ja. Ikke alle som er vant til å stenge en tråd. :)

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=89

Det er fordi IPB 2 som standard har et latterlig rapporteringssystem som sender PM til alle moderatorer. Diskusjon.no har et Ueland-mekket rapporteringssystem som forhindrer dette og heller lager en liste over rapporter. Heldigvis kommer IPB 3 i løpet av våren og der vil et rapporteringssenter følge med som standard ;)

Jepp. Diskutere ting. Jeg synes 23:58 er en fin tid å legge seg på, er dere enige? :p

God natta!

Jeg synes 01:13 er en fin tid å begynne på en oppgave jeg skulle begynt på tidligere - men på grunn av dette forumet falt den planen i fisk - er dere enige? Tror dessverre det må døgning til :|
Lenke til kommentar
Tusen takk for den overveldende støtten de siste dagene, alle sammen. Dere har vært fantastiske!

Nå kubber jeg, tror jeg. Skal donere blod i anstendig tid i morgen, og da kan det være greit å være uthvilt på forhånd :)

Keep up the good work! :) Gleder meg til den nye siden kommer opp! :)

Jumper også til loppekassa ved tanke på skole kl 8.... <_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...