Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men så er du soss da! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke antall poster som teller, det er lavest mulig medlemsnummer. (Hvis ikke er jeg jo ikke kul.) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke antall poster som teller, det er lavest mulig medlemsnummer. (Hvis ikke er jeg jo ikke kul.) Hehe. Jeg kom desverre over nummer 100. Men jeg tar igjen ved å ha grønt nick. Men denne moderatoren går til sengs nå. Vær snille mens jeg er borte da. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Snorre har igjen fått for høyt nummer som innmeldt. Men stiger foran som moderator Birger Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kult at tråden min ble stengt 3 ganger på rad, ja. Ikke alle som er vant til å stenge en tråd. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=89 Det er fordi IPB 2 som standard har et latterlig rapporteringssystem som sender PM til alle moderatorer. Diskusjon.no har et Ueland-mekket rapporteringssystem som forhindrer dette og heller lager en liste over rapporter. Heldigvis kommer IPB 3 i løpet av våren og der vil et rapporteringssenter følge med som standard Jepp. Diskutere ting. Jeg synes 23:58 er en fin tid å legge seg på, er dere enige? God natta! Jeg synes 01:13 er en fin tid å begynne på en oppgave jeg skulle begynt på tidligere - men på grunn av dette forumet falt den planen i fisk - er dere enige? Tror dessverre det må døgning til :| Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Litt morsomt å ha en liten konkurranse med meg selv der jeg oppdatere "Todays top 20 posters" hver gang jeg poster et sted, og ser meg selv klatre oppover listene ^_^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjære deg, Lakus, du trenger over 60 poster da Den j**veln magnusalex, han dro akkurat forbi meg. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Magnusalex? Jeg kunne ikke noe for å lese det som Magnusexex. =X Jeg er for barnslig klokken 1.22. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjære deg, Lakus, du trenger over 60 poster da Ja, MindTooth sitter på MSN her og teaser meg, men jeg skal ta han i det lange løp. Bare vent å se. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tusen takk for den overveldende støtten de siste dagene, alle sammen. Dere har vært fantastiske! Nå kubber jeg, tror jeg. Skal donere blod i anstendig tid i morgen, og da kan det være greit å være uthvilt på forhånd Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 God natt, og takk for en kjempejobb! Binger jeg og, senga kaller i det fjerne. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tusen takk for den overveldende støtten de siste dagene, alle sammen. Dere har vært fantastiske! Nå kubber jeg, tror jeg. Skal donere blod i anstendig tid i morgen, og da kan det være greit å være uthvilt på forhånd Keep up the good work! Gleder meg til den nye siden kommer opp! Jumper også til loppekassa ved tanke på skole kl 8.... <_< Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir vel bare meg som er oppe i noen timer til? =( Haha. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jau! Da var det morgen gitt. Glemt å handle brød så får klare seg med noen egg til frokost. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gjesp. 4 timer med fotografering nå. Yay. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 8 timer med skole her Skal tho se Max Manus med skole på ringen kino Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter en god kopp kaffe og ørten PM's (tror vi trenger egen rapporteringsentraler gitt) det nå på tide å nyte dagen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 God morgen! Prøver smått å jobbe litt, men ikke alltid like lett når man har en liten en løpende rundt seg. Dere får ha en knallbra dag, folkens. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fransk er helt fantastisk kjedelig i de tidlige morgentimer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå