Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha printer som kan skrive ut helt i kantene. :\ Og tykke ark, samt tre-rammet å lage festerammer til arkene. Jeg tenkte å lage rasterbated Calvin&Hobbes-bilde. Eventuelt kan jeg jo alltids gå ned på Allkopi og få dem til å lage en plakat. Men det blir ikke like tøft.

Ofte software-innstillinger heller enn printerbegrensninger som bestemmer hvor langt ut på arket det kan være trykk. Men nå husker jeg ikke hva den relevante innstillingen het. Så nyttig jeg er. :p

Lenke til kommentar

Dette er en gammal printer, og jeg kan love deg at den ikke printer helt ut i kantene. Det er ikke alltid den greier å printe riktige farger en gang. :\ Den duger vel sånn akkurat til svart/hvitt-utskrift av tekstfiler. Meeeh. Hadde jeg hatt jobb og inntekter skulle jeg kjøpt meg en Canon fotoskriver eller noe i den banen. Men enn så lenge får jeg heller klare meg uten.

Edit: Løvenes Konge? Hvem gidder vel det. Rush Hour 3 here I come! *Vinker farvel til gjengen*

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Det har kommet syv stykker allerede og det forventes fler i natt :D

men bor ikke akkurat på gård, det er farmor som har sauene.

Men siden vi ikke bor så langt unna blir det alltid til at vi stikker innom og hjelper.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...