Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

@HCG: Tør jeg spørre hvilket spill som står på ønskelisten?

FIFA 09, Killzone 2 (499 på Elkjøp :excl:) og Far Cry 2 (Takk til Aerow!).

Jeg er litt usikker på om jeg fikk lov til å spille 18 års-grense da jeg var 11. Jeg husker at jeg bare kunne spille Mortal Kombat når mamma ikke var hjemme. B)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han skjuler noe for meg, jeg aner ikke hva. Og hvorfor vil han aldri mere bli den kongen vi vil ha?

Noen som kjenner det igjen?

Løvenes konge!

:love:

Skal se på den igjen i morgen, og jeg gleder meg like mye som den første gangen.

Lenke til kommentar
Han skjuler noe for meg, jeg aner ikke hva. Og hvorfor vil han aldri mere bli den kongen vi vil ha?

Løvenes konge. Mer spesifikt scenen hvor Nala står tvers ovenfor Simba og drikker fra vannet som Simba slenger henne uti etterpå. Can you feel the love tonight, eller "Fyll ditt sinn med kjærlighet", som den heter på norsk. 8D
Lenke til kommentar

Løvenes konge. Mer spesifikt scenen hvor Nala står tvers ovenfor Simba og drikker fra vannet som Simba slenger henne uti etterpå. Can you feel the love tonight, eller "Fyll ditt sinn med kjærlighet", som den heter på norsk. 8D

Thats what I'm talking about! Favorittscenen min i hele filmen. Det er der det vises hvem Simba er, hvor han kommer fra og hvem han har blitt.

Noen som har noen tips til steder jeg kan få kjøpt den norske versjonen på DVD?

Lenke til kommentar
Thats what I'm talking about! Favorittscenen min i hele filmen. Det er der det vises hvem Simba er, hvor han kommer fra og hvem han har blitt.

Noen som har noen tips til steder jeg kan få kjøpt den norske versjonen på DVD?

Platekompaniet har den. 8D

229 kroner, tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha printer som kan skrive ut helt i kantene. :\ Og tykke ark, samt tre-rammet å lage festerammer til arkene. Jeg tenkte å lage rasterbated Calvin&Hobbes-bilde. Eventuelt kan jeg jo alltids gå ned på Allkopi og få dem til å lage en plakat. Men det blir ikke like tøft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...