Essem Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 @HCG: Tør jeg spørre hvilket spill som står på ønskelisten? FIFA 09, Killzone 2 (499 på Elkjøp :excl:) og Far Cry 2 (Takk til Aerow!). Jeg er litt usikker på om jeg fikk lov til å spille 18 års-grense da jeg var 11. Jeg husker at jeg bare kunne spille Mortal Kombat når mamma ikke var hjemme. B) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Mine foreldre har aldri vært nøye på det med aldersgrense på spill. Heldigvis for meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han skjuler noe for meg, jeg aner ikke hva. Og hvorfor vil han aldri mere bli den kongen vi vil ha? Noen som kjenner det igjen? Løvenes konge! Skal se på den igjen i morgen, og jeg gleder meg like mye som den første gangen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Mine foreldre har aldri vært nøye på det med aldersgrense på spill. Heldigvis for meg. Og meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han skjuler noe for meg, jeg aner ikke hva. Og hvorfor vil han aldri mere bli den kongen vi vil ha? Noen som kjenner det igjen? Løvenes konge. Mer spesifikt scenen hvor Nala står tvers ovenfor Simba og drikker fra vannet som Simba slenger henne uti etterpå. Can you feel the love tonight, eller "Fyll ditt sinn med kjærlighet", som den heter på norsk. 8D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han skjuler noe for meg, jeg aner ikke hva. Og hvorfor vil han aldri mere bli den kongen vi vil ha? Noen som kjenner det igjen? Løvenes konge. Mer spesifikt scenen hvor Nala står tvers ovenfor Simba og drikker fra vannet som Simba slenger henne uti etterpå. Can you feel the love tonight, eller "Fyll ditt sinn med kjærlighet", som den heter på norsk. 8D Thats what I'm talking about! Favorittscenen min i hele filmen. Det er der det vises hvem Simba er, hvor han kommer fra og hvem han har blitt. Noen som har noen tips til steder jeg kan få kjøpt den norske versjonen på DVD? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Thats what I'm talking about! Favorittscenen min i hele filmen. Det er der det vises hvem Simba er, hvor han kommer fra og hvem han har blitt. Noen som har noen tips til steder jeg kan få kjøpt den norske versjonen på DVD? Platekompaniet har den. 8D 229 kroner, tror jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er litt usikker på om jeg fikk lov til å spille 18 års-grense da jeg var 11. Jeg husker at jeg bare kunne spille Mortal Kombat når mamma ikke var hjemme. B) Men da var jeg sikkert yngre enn 11. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Husker jeg spilte Goldeneye som 11 åring, men måtte gi det fra meg for foreldrene til noen i klassen min ikke likte at jeg hadde det Endret 28. mars 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har ikke betalt så for for en film på minst to år tror jeg. Men Løvens Konge fortjener det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Eh, hæ? Det var noen foreldre i klassen din som ikke likte at du hadde det? Utrolig... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg vil ha det norske soundtracket. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Om du har Spotify: http://open.spotify.com/album/2fv8z7YZQCV6bsqp4gwHqO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Om du har Spotify: http://open.spotify.com/album/2fv8z7YZQCV6bsqp4gwHqO Jeg tror jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vi som ikke har Spotify da...?<_< Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg vil ha printer som kan skrive ut helt i kantene. :\ Og tykke ark, samt tre-rammet å lage festerammer til arkene. Jeg tenkte å lage rasterbated Calvin&Hobbes-bilde. Eventuelt kan jeg jo alltids gå ned på Allkopi og få dem til å lage en plakat. Men det blir ikke like tøft. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vi som ikke har Spotify da...?<_< Dere er pent nødt til å kjøpe soundtracket, om det er å oppdrive Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 It's the Circle of Poo. Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå