Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sjokolade, sjokolade, cola, The Lost and Damned og potetgull. I get it Vi får se hva det blir til, men jeg stikker iallefall på butikken nuh. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tok like så greit og sikret både Lørdagen og Søndagen: - Grandiosa Pepperoni - Gilde Wienerpøsler + brød - Crispo sjokolade - 1,5l Coca Cola - 0,5l Sjokolademelk - 20 Prince - Maarud Sour Cream & Onion Potetgull - 0,5kg+ smågodt ^_^ 1122 poster + Løvenes Konge soundtracket i Spotify = Win Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Til dere som sitter nå og kjeder dere litt: Sett på denne sangen, len dere tilbake, lukk øya og nyt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Den var litt kjedelig. Er ikke Tool fan... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) I dag var jeg på sykehuset, fordi mormor brakk foten når hun gikk tur, og jeg fikk 90KR. Et steg nærnere spillene jeg ønsker meg. Endret 28. mars 2009 av HCG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Mormor brakk foten og du får penger? I smell a conspiracy.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Altså, vi dro til sykehuset (dere husker ''Jeg skal fra her til her.'', ikke sant?) Og hun sa at jeg var flink som ble med. Jeg fikk først en 50-lapp og så mistet jeg den på gulvet og da sa mamma ''Nå har du snart råd til det spillet du ønsker deg'' og så ga hun meg mer Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Den var litt kjedelig. Er ikke Tool fan... Helt greit det, smak og behag. Jeg liker musikk som er rolig og progressiv, ala Tool og Opeth's Damnation album. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) @HCG: Tør jeg spørre hvilket spill som står på ønskelisten? Nå koser jeg meg med sure marker. Lørdagsgodtet mitt i dag. ^_^ Endret 28. mars 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hey, 100 poster. \o/ *poke in ze eye with elbow*(Til dere som ikke skjønte det, Zealuu har gjort meg til domestic violence-offer). Jeg kjeder vettet av meg, og meg og mamma satt og så Kometkameratene i et forsøk på å finne underholdning. Det var faktisk.. Uh. Morsomt? Jeg vet ikke om morsomt er ordet jeg leter etter. Endret 28. mars 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hey, 100 poster. \o/ *poke in ze eye with elbow*Jeg kjeder vettet av meg, og meg og mamma satt og så Kometkameratene i et forsøk på å finne underholdning. Det var faktisk.. Uh. Morsomt? Jeg vet ikke om morsomt er ordet jeg leter etter. 'Midlertidig underholdende' Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han skjuler noe for meg, jeg aner ikke hva. Og hvorfor vil han aldri mere bli den kongen vi vil ha? Noen som kjenner det igjen? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 @HCG: Tør jeg spørre hvilket spill som står på ønskelisten? FIFA 09, Killzone 2 (499 på Elkjøp :excl:) og Far Cry 2 (Takk til Aerow!). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han skjuler noe for meg, jeg aner ikke hva. Og hvorfor vil han aldri mere bli den kongen vi vil ha? Noen som kjenner det igjen? Hvem eller hva var den ment til? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han skjuler noe for meg, jeg aner ikke hva. Og hvorfor vil han aldri mere bli den kongen vi vil ha? Noen som kjenner det igjen? Løvenes konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå