HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hehe, ja. E en del. Prøvd med den 8 også nedover eller noe sånn Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 HAr faktisk sett den amerikanske filmen fra 1996,men den var ikke noe særlig bra... Litt for mye kliss for å si det på den måten Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Nå er jeg tilbake Amerikansk den altså Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) mhm... Den var utrolig kjedelig og dårlig. den var på en måte bygget opp som en klassisk amerikansk kjærlighetsfilm. Der Doctoren mister hukommelsen for å så forelske seg i legen sin. Man fikk ikke Who stemning i det hele tatt og TARDISen så mer ut som et herskapshus enn en tidsmaskin. ble utrolig skuffet da jeg så den, for å si det på den måten Edit: Anngående den linken du sendte meg på PM: Den boken kunne jeg tenkt meg også Endret 28. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Legger meg. Nighty. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 mhm... Den var utrolig kjedelig og dårlig.den var på en måte bygget opp som en klassisk amerikansk kjærlighetsfilm. Der Doctoren mister hukommelsen for å så forelske seg i legen sin. Man fikk ikke Who stemning i det hele tatt og TARDISen så mer ut som et herskapshus enn en tidsmaskin. ble utrolig skuffet da jeg så den, for å si det på den måten Edit: Anngående den linken du sendte meg på PM: Den boken kunne jeg tenkt meg også Da vet eg det Men må vel se den bare for å få sett den Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kansje den blir bedre vist jeg kjøper dvden eller finner en i bedre kvalitet. Men den manglet iallefall den britiske sjarmen God natt SMT Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hehe, ja. Ikke så gøy da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sonewhere over the rainbow/What a wonderful world - Israel Kamakawiwo'Ole Fantastisk deilig sang å høre på i nattestimene. Anbefales. Skal ta en røyk nå, og så er det natta for min del. Er suptrøtt. Så god natt, forumtroll. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Var ikke det nei... men det skrujernet som var på videoen, det er akkurat slik jeg har (eneste forskjell er at min lager lyd) Edit: God natt Lakus Endret 28. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Jeg skal ikke legge meg helt enda i alle fall. Gjør dog egentlig ingenting bortsett fra å se på videoer av fatboy slim som er fulle av win. Som for eksempel: Endret 28. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var ikke det nei...men det skrujernet som var på videoen, det er akkurat slik jeg har (eneste forskjell er at min lager lyd) Lyden er nå greit å ha Men boken ser helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 La merke til det, du er nødt til å kjøpe den Jeg hadde gjort jeg også vist ikke det hadde vært for den dumme sperren på kortet Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hehe, litt kjedelig det ja. Har spurt om hvor mye det koster å sende til Norge. Blir nok kjøp Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det er bra ...men hvor ble det av resten av folket? (skremte vi de vekk?) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Skulle tro det. E jo tomt her jo. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 mhm... Kunne nesten trodd at de alle var blitt reddet Men hva driver du med i kveld da? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ikke så mye, nettopp sett Twin Peaks(vel, 1 time siden) og nå vurdere jeg egentlig å legge meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå