Mokko Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg er stuptrøtt, men av en eller annen grunn legger jeg meg ikke til å sove. Jah.. <_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har akkurat sett den nyeste episoden av LOST og sitter igjen med blandede følelser. Jeg har derfor ingen anelse om jeg likte den eller ikke :unsure: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er jeg den eneste her som faktisk ikke følger med på norske talenter? :o Ehtram... Neida jeg følger heller ikke med på det. Jeg føler at vi tre kan snakke om alt. Unntatt Norske Talenter. Har aldri sett det og føler ingen trang til å se det - norske tv-programmer er somregel så triste at jeg ikke orker det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har akkurat sett den nyeste episoden av LOST og sitter igjen med blandede følelser.Jeg har derfor ingen anelse om jeg likte den eller ikke :unsure: Det er sånn Lost skal være. Forvirrende og elskbart Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) sitter igjen med blandede følelser. Så akkurat andre episode av doctor who på nokiaen min (fikk en 5800 i dag og måtte selvfølgelig teste ut hvordan den var på film), og jeg sitter igjen med følelsen at det var alt for mye "stå foran toget og skrike scener". Erm, mener f. eks den scenen med viften, at folk tar alt for lang tid å gjøre enkle ting når det er noe som står på spill. Lurer nesten på om det er slik på gjørs for å være en parodi på dette eller noe^^ edit: hadde forresten lottoflaks i dag. Forsov meg til første time der jeg hadde historieframføring, men så viste det seg at lærern var borte, så jeg trengte ikke være der uansett^^ Endret 28. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg og en venn satt og skreik når Ole og Ingve ikke gikk vidre. Kjempeskuffa. De var jo de beste fra den semifinalen. Ingen tvil. Rett og slett totalt skuff! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Haha, det norske folk er gode til å velge ut folk, eller, de som betaler for å stemme. Så ikke resultatet i dag, men generelt sett var det jo ikke mye å rope hurra for i dag heller. Ole og Ingve var blant dem beste, men de kunne ha vært bedre de og. Endret 27. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 @Gormers: Som jeg kansje nevnte i går er det etter tredje episoden serien virkelig slo ann hos meg. Jeg synest begge de to første episodene er ganske dårlig, men som nevn dette forandrer seg etter tredje. Kansje dette har med å gjøre at jeg ikke er noe spesiell fan av Russel T Davies sine episoder (selv om han har noen gode inni mellom). Mine favoritt episoder er forsovidt skrevet av Steven Moffat, men jeg husker ikke helt hvem som skrev nr. 3 (tror ikke det var noen av dem). men gi iallefall serien en sjanse, slik at du får oppleve David Tennant i rollen som doctoren, for selv om Christoffer eccleston er god i rollen, er DT mye bedre Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da sier jeg natta, snakkes i morgen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ja du sa det ja , skal nok se videre ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nei, da får en gi seg for dagen. God natt! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Folk legger seg tidligere nå enn dem gjør om hverdagen ? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ja du sa det ja , skal nok se videre ja. Det er bra, for når alt kommer til alt er serien rett og slett genial (den feiret jo faktisk 45 år jubileum i fjor) Folk legger seg tidligere nå enn dem gjør om hverdagen ? Merkelig dette, men dere får ha god natt Mokko og Laland Endret 27. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Støtter den at etter episode 3 i Doctor Who så tar det av Holder selv på med sessong 4 av den nye serien Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Vil påpeke at jeg heller ikke følger med på norske talenter, jeg ser bare de gode klippene på youtube. Siden det var godteri foran TVen i dag ble det til at vi satt og spiste der mens Norske Talenter sto på. Endret 28. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg misunner dere faktisk for at dere får se det med nye øyner, jeg kan bare se de gamle episodene om igjen mest jeg venter på påskespesialen Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Oppdatering på bloggen: 27.03.09, kul innleggstittel? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg misunner dere faktisk for at dere får se det med nye øyner, jeg kan bare se de gamle episodene om igjen mest jeg venter på påskespesialen Glede meg ikke sånn sett til å se ferdig series 4. Men du kan jo begynne å se på de eldre episodene Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Har prøvd å se litt på youtube men det føles på en måte feil, og så vet jeg ikke helt hvor jeg skal begynne Det er jo faktisk 29(?) sesonger å velge mellom... Endret 28. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå