Toroto92 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da spyr jeg. Meld dere på X-Factor istedet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Han pianisten fortjente å gå videre. Virker som han blir mobbet, er ihvertfall det ideale mobbeoffer (kvisete, usikker, nerd, no offence) Han lille gutten på 6 var jo helt grei, men ikke faen om han fortjente og gå videre. Hadde han vært 7 år eldre, og litt bedre, hadde han ikke gått videre. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Synes det var litt tragisk at dommerne valgte klovnene i fengselsdrakt til fordel for hun som sang for sin døde mor. Hun var på verdensnivå! Endret 27. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Stabak. Hun var ingenting spesielt. Mange med slik stemme i verden. Det er litt over treet. Det er tross alt Norske Talenter. Immitatoren burde heller kommet videre isteden for danserene Lenke til kommentar
JanF Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Stabak. Hun var ingenting spesielt. Mange med slik stemme i verden. Det er litt over treet. Det er tross alt Norske Talenter. Immitatoren burde heller kommet videre isteden for danserene Det kan jeg absolutt være enig i. Det jeg mener er at heller henne en de danserne! Min rangering: 1. Pianisten 2. Imitatoren 3. Sangeren 4. Tryllekunstneren ... 8. Klovnene i fengselsdrakter (danserne) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Huff, imitatoren hadde fortjent en plass videre ELsker gollumimitasjonene hans Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Han som sagn og spilte gitar i Trondheim var jo også ganske flink, men han ble X'a ut av både Jan Fredrik og Thomas. Link. Ok, han sang en smule surt (men så er han jo også i slutten av puberteten, give him a break) og sangen hans var jo fin. Nei, de dommerne vet ikke alltid hva de driver med. Ikke det norske folk heller. Men sånn er det når seerne får bestemme. De kjenner ikke igjen et ekte talent (Ole) når de ser det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) @Stabak: Snarøyasnobb anyone? Neida.. Kjenner du til Vestfjorden Seilforening? Endret 27. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://open.spotify.com/track/4lq0QcqQc1x14lKoC6U9QQ Treger noe avslappende nå Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Forbannade dritt MSN. HVORFOR VIL DU IKKE VIRKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?? :angry: :angry: :angry: EG BLER SÅ SINTE Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Klassisk kan være fint det! Litt synd at det blir så uglesett... Lenke til kommentar
JanF Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 @Stabak: Snarøyasnobb anyone? Neida.. Kjenner du til Vestfjorden Seilforening? Ja :unsure: "Og nei, ingen snobb" sa han som skriver på en pc til 14k og har en til som også er sin til 6k foran seg Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er du ekte musikkelsker liker du klassisk Er det en ting jeg er stolt av, er det definitivt Grieg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 For Kaizers Orchestra fans: De slipper ut ny plate den 27. april. Våre demoner. Plata inneholder sanger de ikke har fått plass til på album de har gitt ut. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har kost meg med 2 påskeegg nå Leieboeren fyller 60 år = Unntak fra godtefri (Ferdig på Onsdag uansett da!) Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 For Kaizers Orchestra fans: De slipper ut ny plate den 27. april. Våre demoner.Plata inneholder sanger de ikke har fått plass til på album de har gitt ut. Er veldig spent på hvordan den blir, for den skiven kan tippe begge veier. Det er en grunn til at b-sides er b-sides, men det kan jo selvfølgelig være noen gullkorn inni der. Det er jo Kaizers vi snakker om! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ble det da du sa det ja. men det er faktisk hele 9 stykker inni tråden Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen må jo spille også! Har plass til en til i Gears2! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Skulle gjerne ha joinet men er et skillsmissebarn og sitter dermed og kjeder vettet av meg i et hus med ingenting. Ukedagene hos mamma er mer morsomme enn helgene til pappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå