Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Han pianisten fortjente å gå videre. Virker som han blir mobbet, er ihvertfall det ideale mobbeoffer (kvisete, usikker, nerd, no offence) Han lille gutten på 6 var jo helt grei, men ikke faen om han fortjente og gå videre. Hadde han vært 7 år eldre, og litt bedre, hadde han ikke gått videre.

Lenke til kommentar
Stabak. Hun var ingenting spesielt. Mange med slik stemme i verden. Det er litt over treet. Det er tross alt Norske Talenter. Immitatoren burde heller kommet videre isteden for danserene :(

Det kan jeg absolutt være enig i. Det jeg mener er at heller henne en de danserne!

Min rangering:

1. Pianisten

2. Imitatoren

3. Sangeren

4. Tryllekunstneren

...

8. Klovnene i fengselsdrakter (danserne)

Lenke til kommentar

Han som sagn og spilte gitar i Trondheim var jo også ganske flink, men han ble X'a ut av både Jan Fredrik og Thomas.

Link.

Ok, han sang en smule surt (men så er han jo også i slutten av puberteten, give him a break) og sangen hans var jo fin. Nei, de dommerne vet ikke alltid hva de driver med. Ikke det norske folk heller. Men sånn er det når seerne får bestemme. De kjenner ikke igjen et ekte talent (Ole) når de ser det.

Lenke til kommentar
For Kaizers Orchestra fans: De slipper ut ny plate den 27. april. Våre demoner.

Plata inneholder sanger de ikke har fått plass til på album de har gitt ut.

:D

Er veldig spent på hvordan den blir, for den skiven kan tippe begge veier. Det er en grunn til at b-sides er b-sides, men det kan jo selvfølgelig være noen gullkorn inni der. Det er jo Kaizers vi snakker om! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...