Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha?

Skal med det da ?

Sitter å chiller på TVen, gadd ikke mer Zelda idag.

Spilte mye Mirrors Edge på skolen idag, rått spill :)

Nesumar

Hehe lure meg unna jobb:-)

Se filmer på den bærbare pcen på jobb via min stasjonære:-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Eg likar Disturbia ekstremt godt. Eg trur det er min yndslingsfilm, den er bare rett og slett rå, spennande frå topp til tå!

Lenke til kommentar
Nå skal det ut å kjøres! Driver med lappen for tiden så da må det drives med 4 wheels on this earth we live on. YEAAAAH!

(/lulz)

Hmm ikke rart jeg ble kasta ut av bilen jeg... Prøvde meg å få bilen på 2 hjul jeg da men når du sier at det ikke er lov så...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hm.. Etter at mamma kutte grundig ned på alt som har noe med spilling å gjøre, har jeg faktisk fått et mer fornuftig liv. Fikk nettop 5- på RLE prøve, Woho! Henger også mer ute med kompiser, og trener mer. Blir mindre og mindre nerd.. :nei::cry:

Lenke til kommentar
Hm.. Etter at mamma kutte grundig ned på alt som har noe med spilling å gjøre, har jeg faktisk fått et mer fornuftig liv. Fikk nettop 5- på RLE prøve, Woho! Henger også mer ute med kompiser, og trener mer. Blir mindre og mindre nerd.. :nei::cry:

Taper.

Men jeg henger faktisk med kompiser, og får greie karakterer uten å ha noen mor som bestemmer når jeg skal spille. ;)

Lenke til kommentar
Hehe lure meg unna jobb:-)

Se filmer på den bærbare pcen på jobb via min stasjonære:-)

Hvordan?

Remote desktop på den bærbare! sa surfer jeg på min stasjonære over nettet!!

Hvilken linje har du begge veier? Eller overfører du filmene først?

Lenke til kommentar

Neida blir som å logge deg på hjemme pcen din med en bærbar og bruke den som vanlig:-) selvsagt har linja noe å si med overføringshastighet:-) men du kan også skrive dokumenter og gjøre vanlige ting på pcen så vidt jeg vet!!

Blir so mer avansert fjernkontroll med skjerm!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Taper.

Men jeg henger faktisk med kompiser, og får greie karakterer uten å ha noen mor som bestemmer når jeg skal spille. ;)

Hvor lang tid bruker du på lekser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...