Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jaha? Skal med det da ? Sitter å chiller på TVen, gadd ikke mer Zelda idag. Spilte mye Mirrors Edge på skolen idag, rått spill Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jaha?Skal med det da ? Sitter å chiller på TVen, gadd ikke mer Zelda idag. Spilte mye Mirrors Edge på skolen idag, rått spill Nesumar Hehe lure meg unna jobb:-) Se filmer på den bærbare pcen på jobb via min stasjonære:-) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oh you sneaky little bastard! Håper Ramsey eller hva faen den kokken het, catcher deg å kaster stekepanna i hue ditt Hvilken film tenker du på at du skal se da? Må ha noe filmtips her, har jo nesten sett alt! Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tja:-) fikk ikke til... next gen tel har ikke gitt meg fast ip så må ta kontakt med dem i morra og få ordna opp i det først ja:-) litt synd! hehe men men sånn er livet noen ganger!! tja superbad er jo morrosam da!!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Eg likar Disturbia ekstremt godt. Eg trur det er min yndslingsfilm, den er bare rett og slett rå, spennande frå topp til tå! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå skal det slappes helt av i 1 1/2 (Ikke dobbelseng) senga med 1x Futurama 1x Familiy Guy og 2x The Simpsons! Deilig deilig! Så skal jeg se om jeg ikke klarer å få skrevet noe på den forbanna analysa! Nesumar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå skal det ut å kjøres! Driver med lappen for tiden så da må det drives med 4 wheels on this earth we live on. YEAAAAH! (/lulz) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå skal det ut å kjøres! Driver med lappen for tiden så da må det drives med 4 wheels on this earth we live on. YEAAAAH! (/lulz) Hmm ikke rart jeg ble kasta ut av bilen jeg... Prøvde meg å få bilen på 2 hjul jeg da men når du sier at det ikke er lov så... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hm.. Etter at mamma kutte grundig ned på alt som har noe med spilling å gjøre, har jeg faktisk fått et mer fornuftig liv. Fikk nettop 5- på RLE prøve, Woho! Henger også mer ute med kompiser, og trener mer. Blir mindre og mindre nerd.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oioioi detta er ikke bra nei!!! Vi må få deg ut av denne onde sirkelen!!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, eg følar ikkje for å trene idag, det hadde vore deilig å sitje foran pcen ikveld. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Hehe lure meg unna jobb:-)Se filmer på den bærbare pcen på jobb via min stasjonære:-) Hvordan? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hm.. Etter at mamma kutte grundig ned på alt som har noe med spilling å gjøre, har jeg faktisk fått et mer fornuftig liv. Fikk nettop 5- på RLE prøve, Woho! Henger også mer ute med kompiser, og trener mer. Blir mindre og mindre nerd.. Taper. Men jeg henger faktisk med kompiser, og får greie karakterer uten å ha noen mor som bestemmer når jeg skal spille. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hehe lure meg unna jobb:-)Se filmer på den bærbare pcen på jobb via min stasjonære:-) Hvordan? Remote desktop på den bærbare! sa surfer jeg på min stasjonære over nettet!! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 dagens latter - bør ses. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Hehe lure meg unna jobb:-)Se filmer på den bærbare pcen på jobb via min stasjonære:-) Hvordan? Remote desktop på den bærbare! sa surfer jeg på min stasjonære over nettet!! Hvilken linje har du begge veier? Eller overfører du filmene først? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Neida blir som å logge deg på hjemme pcen din med en bærbar og bruke den som vanlig:-) selvsagt har linja noe å si med overføringshastighet:-) men du kan også skrive dokumenter og gjøre vanlige ting på pcen så vidt jeg vet!! Blir so mer avansert fjernkontroll med skjerm! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hm.. Etter at mamma kutte grundig ned på alt som har noe med spilling å gjøre, har jeg faktisk fått et mer fornuftig liv. Fikk nettop 5- på RLE prøve, Woho! Henger også mer ute med kompiser, og trener mer. Blir mindre og mindre nerd.. Taper. Men jeg henger faktisk med kompiser, og får greie karakterer uten å ha noen mor som bestemmer når jeg skal spille. Hvor lang tid bruker du på lekser? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Litt varierende. Denne uken kommer jeg til å bruke latterlig mye tid. Vanligvis er det kanskje 1 time om dagen i gjennomsnitt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da er det meg deg er noe galt med.. Nå i det siste har jeg brukt gj.snittslig 3 timer om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå