Cloudemyx Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Her er jeg. Nå tror jeg det funka. Er vel bare jeg som bor her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå føler jeg for å kose meg litt meg SC. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Laner med en venn som har lyst på Spotify. Invite, anyone? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://spotify.fleo.se/ Der kommer det invites jevnlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jada. Sånn går det når mødre rydder rom, og maser om at jeg ikke har kontroll. Nå finner jeg ingenting. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) God Kveld. Populært med steder tydeligvis, her er jeg Endret 27. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 God kveld ja, det stedet var litt mer kjent en en rekke andre som har dukket opp her Lenke til kommentar
JanF Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 God kveld ja, det stedet var litt mer kjent en en rekke andre som har dukket opp her Den eneste jeg ikke hadde hørt om Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Danmarksplass faktisk. Det er et fæælt sted. Alt for mye trafikk. Folk utvikler joa stma av å bo blant all eksosen. Å lufte ut leiligheten ved danmarksplass er rene selvmordet. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) God kveld ja, det stedet var litt mer kjent en en rekke andre som har dukket opp her Den eneste jeg ikke hadde hørt om Whaat? Har du ikke hørt om Norges mest trafikerte veikryss? :o Danmarksplass faktisk. Det er et fæælt sted. Alt for mye trafikk. Folk utvikler joa stma av å bo blant all eksosen. Å lufte ut leiligheten ved danmarksplass er rene selvmordet. Jeg overlever no. Men kan gjerne ta den trafikken under en tunnel. Heldigvis masse trær rundt om kring Endret 27. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Skriver under på den, Snorre. Man kan like gjerne stappe hodet inni en boks fylt med eksos og hyperventilere. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå har jeg bodd ved Danmarksplass i 21 år og har enda ikke fått astma. Det e jo ganske utrolig Lenke til kommentar
JanF Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 FUCK TV2! FUCK DET NORSKE FOLK! FUCK OSS ALLE SAMMEN! SIKTER SEFF TIL NORSKE TALENTER Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg følger ikke med på Norske Talenter og forstår derfor ikke hva som foregår. Vil du utdype? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg ble litt dårlig når jeg så hvem som kom videre i Norske Talenter. De bryr seg jo tydeligvis ikke om talent her ettersom trylling og dansing ikke egentlig er et talent. Hva med imitasjon og piano? Ingve og Ole hadde langt mer talent en de som kom videre <_< Lenke til kommentar
JanF Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Mannen jeg posta link til igår med Super Mario på piano gikk ikke videre. Det gjorde noen teitinger i fengseldrakt. Line som var sykt flink til å synge gikk ikke videre. Det gjorde en liten tulling som trylla (6 år eller no) Heller ikke han som var sykt flink til å imitere!! Endret 27. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Selv håpet jeg på pianisten og imitatoren. Spesielt pianisten er jo helt sykt talentfull. Ikke bare har han talent, han har innlevelse til tusen. Nei, jeg ble litt skuffa. Brian gikk sannsynligvis videre dels på grunn av sjarm-aspektet. Hvem liker vel ikke en søt liten gutt som kan trylle? Usj. :\ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Det norske folk er noen rare mennesker, de stemmer jo ikke ut i fra talentet til deltakeren, men rett og slett sjarmen. Nei, dette skjer hver eneste gang. Nesten ikke vits i å se Norske Talenter. Alle kan lære seg å trylle og danse Det er et stort talent det å kunne piano. Jeg har spilt piano lenge, men kunne aldri ha oppnåd hva den pianisten gjorde. De ignorerer jo rett og slett et musikalsk talent <_< Endret 27. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den som vinner blir sikkert en sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå