Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jada. Sånn går det når mødre rydder rom, og maser om at jeg ikke har kontroll. Nå finner jeg ingenting.

Lenke til kommentar
God kveld ja, det stedet var litt mer kjent en en rekke andre som har dukket opp her :)

Den eneste jeg ikke hadde hørt om :lol:

Whaat? Har du ikke hørt om Norges mest trafikerte veikryss? :o

Danmarksplass faktisk. Det er et fæælt sted. Alt for mye trafikk. Folk utvikler joa stma av å bo blant all eksosen. Å lufte ut leiligheten ved danmarksplass er rene selvmordet.

Jeg overlever no. Men kan gjerne ta den trafikken under en tunnel. Heldigvis masse trær rundt om kring :p

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Jeg ble litt dårlig når jeg så hvem som kom videre i Norske Talenter. De bryr seg jo tydeligvis ikke om talent her ettersom trylling og dansing ikke egentlig er et talent. Hva med imitasjon og piano? Ingve og Ole hadde langt mer talent en de som kom videre <_<

Lenke til kommentar

Mannen jeg posta link til igår med Super Mario på piano gikk ikke videre.

Det gjorde noen teitinger i fengseldrakt.

Line som var sykt flink til å synge gikk ikke videre.

Det gjorde en liten tulling som trylla (6 år eller no)

Heller ikke han som var sykt flink til å imitere!!

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar

Selv håpet jeg på pianisten og imitatoren. Spesielt pianisten er jo helt sykt talentfull. Ikke bare har han talent, han har innlevelse til tusen. Nei, jeg ble litt skuffa. Brian gikk sannsynligvis videre dels på grunn av sjarm-aspektet. Hvem liker vel ikke en søt liten gutt som kan trylle? Usj. :\

Lenke til kommentar

Det norske folk er noen rare mennesker, de stemmer jo ikke ut i fra talentet til deltakeren, men rett og slett sjarmen. Nei, dette skjer hver eneste gang. Nesten ikke vits i å se Norske Talenter. Alle kan lære seg å trylle og danse ;) Det er et stort talent det å kunne piano. Jeg har spilt piano lenge, men kunne aldri ha oppnåd hva den pianisten gjorde. De ignorerer jo rett og slett et musikalsk talent <_<

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...