Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så mye hvitt *sitter i fosterstilling og vugger* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Da har vi begge et hat mot vind og snø, amirite? Ellers da? Hva driver folket med? Skole tenker jeg? Endret 27. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vi har en enighet gående. Vi trenger men liker ikke søvn, vind og snø er unødvendig og forumet er win. Og du feila litt med GET'n sin Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen som vet hvor det har blitt av MindTooth? Han har ikke vært aktiv på over en måned. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen spesiell plass inlegg 1337 skal plasseres? Det er ikke lenge til - iløpet av dagen eller morgendagen. :-/ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen spesiell plass inlegg 1337 skal plasseres? Det er ikke lenge til - iløpet av dagen eller morgendagen. :-/ Gears kafeen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Få igang noen gøye diskusjoner der da. Må vær et episk innlegg, kanskje noe alà edderkopphistorien? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Men nå må jeg stikke, vi skal ikke sitte på PC'n mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ohh, too bad. Men nå kom Eplefe, så da går det greit! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 God morgen! Jeg har ikke fått lykkepillene mine og er frobanna! Noen som vet hvor det har blitt av MindTooth? Han har ikke vært aktiv på over en måned. Eller Riot. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Gå ut å bygg en snømann. Kan ikke forestille meg noe annet enn at det bør bedre humøret ditt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Gå ut å bygg en snømann. Kan ikke forestille meg noe annet enn at det bør bedre humøret ditt. Hagen vår er full av hunde og katte drit og det er masse sot overalt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 13-åring på lykkepiller? Kanskje spill er roten til alt ondt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har dusjet, og stelt håret sånn noenlunde, tatt på meg kjole, lakket over neglene mine, spilt litt Heroes of Might and Magic III, pusset tenner, drukket kaffe, røykt, nå skal jeg på butikken og kjøpe røyk og sjokolade, så skal jeg bake muffins og pynte dem, pakke dem ned, pakke ned en del andre essensielle småting, og så forsvinne. 8D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Uffda.. når er du tilbake? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg har dusjet, og stelt håret sånn noenlunde, tatt på meg kjole, lakket over neglene mine, spilt litt Heroes of Might and Magic III, pusset tenner, drukket kaffe, røykt, nå skal jeg på butikken og kjøpe røyk og sjokolade, så skal jeg bake muffins og pynte dem, pakke dem ned, pakke ned en del andre essensielle småting, og så forsvinne. 8D Du kommer til og dø tidlig. Jeg skal til onkelen min som jeg gjør en gang i måneden. Blir nokk en del film og spill der Vi må se ferdig alle episodene av Penn And Tellers: Bullshitt også. Endret 27. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Uffda.. når er du tilbake?I morgen? Skal bare til Zealuu, liksom. Jeg har dusjet, og stelt håret sånn noenlunde, tatt på meg kjole, lakket over neglene mine, spilt litt Heroes of Might and Magic III, pusset tenner, drukket kaffe, røykt, nå skal jeg på butikken og kjøpe røyk og sjokolade, så skal jeg bake muffins og pynte dem, pakke dem ned, pakke ned en del andre essensielle småting, og så forsvinne. 8D Du kommer til og dø tidlig. Fordi jeg drikker kaffe? Oh well, heller dø tidlig av et liv med røyk, kaffe og smaken av lykke enn å leve lenge og miserabelt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Uffda.. når er du tilbake?I morgen? Skal bare til Zealuu, liksom. Jeg har dusjet, og stelt håret sånn noenlunde, tatt på meg kjole, lakket over neglene mine, spilt litt Heroes of Might and Magic III, pusset tenner, drukket kaffe, røykt, nå skal jeg på butikken og kjøpe røyk og sjokolade, så skal jeg bake muffins og pynte dem, pakke dem ned, pakke ned en del andre essensielle småting, og så forsvinne. 8D Du kommer til og dø tidlig. Fordi jeg drikker kaffe? Oh well, heller dø tidlig av et liv med røyk, kaffe og smaken av lykke enn å leve lenge og miserabelt. Jeg brukte min geniale sans for humor. Siden jeg streket under kaffe og ikke røyk Endret 27. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Siste tentamen overstått, og sitter her med 1.5l Urge som skal konsumeres. :o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Oh right. Yeah, that was funny. ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå