Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dusjet, og stelt håret sånn noenlunde, tatt på meg kjole, lakket over neglene mine, spilt litt Heroes of Might and Magic III, pusset tenner, drukket kaffe, røykt, nå skal jeg på butikken og kjøpe røyk og sjokolade, så skal jeg bake muffins og pynte dem, pakke dem ned, pakke ned en del andre essensielle småting, og så forsvinne. 8D

Lenke til kommentar
Jeg har dusjet, og stelt håret sånn noenlunde, tatt på meg kjole, lakket over neglene mine, spilt litt Heroes of Might and Magic III, pusset tenner, drukket kaffe, røykt, nå skal jeg på butikken og kjøpe røyk og sjokolade, så skal jeg bake muffins og pynte dem, pakke dem ned, pakke ned en del andre essensielle småting, og så forsvinne. 8D

Du kommer til og dø tidlig.

Jeg skal til onkelen min som jeg gjør en gang i måneden. Blir nokk en del film og spill der :p Vi må se ferdig alle episodene av Penn And Tellers: Bullshitt også.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Uffda.. når er du tilbake?
I morgen? Skal bare til Zealuu, liksom. :p

Fordi jeg drikker kaffe? Oh well, heller dø tidlig av et liv med røyk, kaffe og smaken av lykke enn å leve lenge og miserabelt.
Lenke til kommentar
Uffda.. når er du tilbake?
I morgen? Skal bare til Zealuu, liksom. :p

Fordi jeg drikker kaffe? Oh well, heller dø tidlig av et liv med røyk, kaffe og smaken av lykke enn å leve lenge og miserabelt.

Jeg brukte min geniale sans for humor. Siden jeg streket under kaffe og ikke røyk :ph34r:

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...