Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:lol: Nei er nok ikke det.(Ide :rolleyes: ) Kanskje fordi jeg ikke bruker Facebook. Jeg pleier som oftest bare å sende eller vise videoen til de innvolverte i etterkant ;) Det pleier å bli noen morsomme reaksjoner. Og kanskje en tjeneste eller to for ikke å sende videoen vidre :p

God Natt Snorre.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

om kvinnemakt stil

Gormers: Det hørtes jo ut som et bra tema. Og en grei karakter.

Han dro det hele litt vel langt i stilen sin da. Moro at lærern er politiker og greier da og^^

Måtte bare få sagt det.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Det har du forsåvidt rett i, men tror ikke han viste at det var noe som het kvotering da^^ Og selv om du har rett i det du sier der, så er det jo også et problem med at kvinnejobber ellers gir dårlig lønn. Vet ikke helt detaljene, men hører jo stadig om det (at de tjener så så mye mindre på samme jobb osv).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Mange 11 åringer bør nok ikke spille skytespill. Men HCG er jo en voksen i hodet også. Jeg spilte GoldenEye første gang da jeg var 6-7 år og jeg ble ganske ok(tror jeg)

Jeg er ganske moden for alderen. Men er ikke seriøs 24/7 heller da...

Nå er jeg ikke utdannet psykolog, og skal heller ikke påberope meg noen dyptgående kunnskaper og erfaringer innen feltet. Men har 11-åringer noe godt av å spille GTAIV? Selv begynte jeg da ikke med skytespill før minst ut i 15-årsalderen. 11 år virker litt ungt for å spille skytespill. Men jeg har ingen dyptgående kunnskaper vedrørende voldelige spills innvirkninger på et barns psyke (Jeg regner folk først som ungdom når de blir 13). Så jeg skal ikke dømme.

Kommer helt an på det induviduelle barnet. Personen viser jo at de er noenlunde voksne i sinnet her, og jeg var utsatt for Wolfenstein 3D, Quake og Doom i en yngre alder en det uten å ha blitt nevneverdig påvirket. Føler jeg selv. Men, det er jo hakket voldeligere og mer visuelt den dag idag, så som sagt; det kommer an på hver induviduelle person.

426714.jpeg

14 brukeret leser emnet! Ny rekord?

Komplett med to moderatorer får å sette kirsebæret på kremen av kremen.

Noen som joiner meg i å opprette en støtteklubb for oss som vil sove, men alikevel nekter?

Var tre moderatorer og en admin her forleden dag.. ;)

Og ja, jeg er med på støtteklubben. Tirsdag klokken 16?

Edit: spilte forøvrig Halo: CE i en alder av 11 år første gang, og det gikk temmelig bra. Skal ikke juge; syntes kormusikken var vannvittig skummel, men det var spennende med coop!

Spillte Halo CE når jeg var 8 år :ph34r:

Nå er jeg ikke utdannet psykolog, og skal heller ikke påberope meg noen dyptgående kunnskaper og erfaringer innen feltet. Men har 11-åringer noe godt av å spille GTAIV?

Tenkte egentlig ikke over dette (at det er barn på forumet her :p ). Men det spørs jo veldig på personligheten da. Sannsynligvis/forhåpentligvis er ikke HCG i ekstase over å ha kuttet strupen til en tilfeldig fyr på gata, og synes det heller er moro å oppleve en heseblesende politijakt som han forstår ville aldri fungert i vireligheten.

Egentlig, når jeg spillte GTA IV så, drepte jeg minst mulig folk i campaign. Altså de man kunne redde. De som blinker Blått/Rødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...