Snorre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå så det ut som om det ble stille her. Så da ser jeg en episode med Heroes før jeg legger meg. God natt til alle forumbrukere. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Rider of reason: Du er vel ikke en av dem som er raskere til å laste opp bilder på facebook enn å sjekke om fyren som ligger ute i snøen ikke er kald ? Good talk snorre. Endret 27. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Nei er nok ikke det.(Ide :rolleyes: ) Kanskje fordi jeg ikke bruker Facebook. Jeg pleier som oftest bare å sende eller vise videoen til de innvolverte i etterkant Det pleier å bli noen morsomme reaksjoner. Og kanskje en tjeneste eller to for ikke å sende videoen vidre God Natt Snorre. Endret 27. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Det er bra, lærer dem som drakk litt for mye en liten lekse kanskje. Sånne facebook folk er jævlige. edit: i morra kjøper jeg meg forhåpentligvis en nokia 5800 expressmusic Endret 27. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) De lærer i alle fall å sjekke om jeg har kamera med før de begynner å drikke Kan vel si at de på en måte lærer å ha respekt for meg Da er jeg snart ferdig med filosofioppgaven Endret 27. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) om kvinnemakt stil Gormers: Det hørtes jo ut som et bra tema. Og en grei karakter. Han dro det hele litt vel langt i stilen sin da. Moro at lærern er politiker og greier da og^^ Måtte bare få sagt det. Endret 27. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hun var vel ikke tilfeldigvis rødstrømpe/kvinnesakskvinne også Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nei, lokal AP (tror jeg) støtter Odd Jan skrivebakken. Han skrev om at det var på grensen at det finnes ting som kvinnesporter osv tror jeg^^ Husker ikke helt detaljene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Men det er jo et morsomt poeng, at for å skape likhet tyr man til kvotering, som i seg selv skaper et skille. Endret 27. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Det har du forsåvidt rett i, men tror ikke han viste at det var noe som het kvotering da^^ Og selv om du har rett i det du sier der, så er det jo også et problem med at kvinnejobber ellers gir dårlig lønn. Vet ikke helt detaljene, men hører jo stadig om det (at de tjener så så mye mindre på samme jobb osv). Endret 27. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Da legger jeg meg likesågodt med en halvferdig powerpoint presantasjon, men whatever. Skal bare høre ferdig det rolige soundtracket til Dexter. http://open.spotify.com/track/4DFmHvLDnnTpJDVxn8ySry edit: sleiping som du er forandret du setningen til "et morsomt poeng". Ja det er det^^ Endret 27. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Du får ha en god natt da. Legger meg jeg også etter at jeg har gjort ferdig oppgaven. Jeg er da ikke sleip ^_^ Endret 27. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Natt, fikk opp postcounten min i denne tråden et godt stykke i dag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Me too God Natt Endret 27. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 God morgen folkens Noen fikk den fantastiske ideen med å vekke meg hele to timer før bussen går, så her er jeg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mange 11 åringer bør nok ikke spille skytespill. Men HCG er jo en voksen i hodet også. Jeg spilte GoldenEye første gang da jeg var 6-7 år og jeg ble ganske ok(tror jeg) Jeg er ganske moden for alderen. Men er ikke seriøs 24/7 heller da... Nå er jeg ikke utdannet psykolog, og skal heller ikke påberope meg noen dyptgående kunnskaper og erfaringer innen feltet. Men har 11-åringer noe godt av å spille GTAIV? Selv begynte jeg da ikke med skytespill før minst ut i 15-årsalderen. 11 år virker litt ungt for å spille skytespill. Men jeg har ingen dyptgående kunnskaper vedrørende voldelige spills innvirkninger på et barns psyke (Jeg regner folk først som ungdom når de blir 13). Så jeg skal ikke dømme. Kommer helt an på det induviduelle barnet. Personen viser jo at de er noenlunde voksne i sinnet her, og jeg var utsatt for Wolfenstein 3D, Quake og Doom i en yngre alder en det uten å ha blitt nevneverdig påvirket. Føler jeg selv. Men, det er jo hakket voldeligere og mer visuelt den dag idag, så som sagt; det kommer an på hver induviduelle person. 14 brukeret leser emnet! Ny rekord? Komplett med to moderatorer får å sette kirsebæret på kremen av kremen. Noen som joiner meg i å opprette en støtteklubb for oss som vil sove, men alikevel nekter? Var tre moderatorer og en admin her forleden dag.. Og ja, jeg er med på støtteklubben. Tirsdag klokken 16? Edit: spilte forøvrig Halo: CE i en alder av 11 år første gang, og det gikk temmelig bra. Skal ikke juge; syntes kormusikken var vannvittig skummel, men det var spennende med coop! Spillte Halo CE når jeg var 8 år Nå er jeg ikke utdannet psykolog, og skal heller ikke påberope meg noen dyptgående kunnskaper og erfaringer innen feltet. Men har 11-åringer noe godt av å spille GTAIV? Tenkte egentlig ikke over dette (at det er barn på forumet her ). Men det spørs jo veldig på personligheten da. Sannsynligvis/forhåpentligvis er ikke HCG i ekstase over å ha kuttet strupen til en tilfeldig fyr på gata, og synes det heller er moro å oppleve en heseblesende politijakt som han forstår ville aldri fungert i vireligheten. Egentlig, når jeg spillte GTA IV så, drepte jeg minst mulig folk i campaign. Altså de man kunne redde. De som blinker Blått/Rødt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen andre som følte en tørrhoste idag? Er ikke istand til å gå på skolen, så da blir det heller læxing i senga med forumet ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nei, men jeg føler sterkt hat mot den jævla snøesn og vinden som kom tilbake i dag. Er helt ekstremt! :excl: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Var vind som blåste i et meget trekkfullt hus som gjorde meg dårlig, og den forbanna snøen kunne vi klart oss uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå