Mokko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg savner nesten ungdomskolen litt jeg. Livet var så bekymringsløst på den tiden, til tross for at vi fikk karakterer. Man levde en dag om gangen. :\ Og når man går på ungdomsskolen lengter man etter å begynne på videregående. Riktig. Gleder meg veldig til videregående, vet ikke om jeg har for høye forventninger, menmen.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg mistet på en måte vennene mine da jeg begynte på ungdomskolen, ettersom de begynte å røyke, drikke osv.. så jeg trakk meg på en måte litt unna. Det var en stund jeg hadde ingen, men så fikk jeg kontakten med to stykker som var lengre ned på "rangstigen" enn meg selv, og vi ble ganske gode venner og de er per dag dato de snilleste, greieste og beste vennene jeg har Endret 26. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vel, videregående var relativt bekymringsløst det og. Det er først når man eventuelt begynner på universitet/høyskole bekymringene for alvor slår til. Da har karakterene faktisk virkelig noe å si. De kan avgjøre om man får drømmejobben eller ikke. Det er noe satans greier det der. Unnskyld sproget. Men synes det er helt på hodet at en eksamen i et fag skal avgjøre hele karakteren i det faget. Det er noen fag på universitetene hvor oppgaver teller halve karakteren (mer eller mindre), men de er det ikke så mange av. Som regel er det kun eksamen som teller. Så hvis man sliter med eksamensnerver så er det jo litt urettferdig. Leste i en avis om en som ikke fikk sove de fire nettene før eksamener. Noen har også større problemer med andre å hente tilbake minner fra hukommelsen, and as such vil ha vanskligere for å huske ting på eksamen. Synes karakterer burde være basert på jevnt arbeid i løpet av semesteret og kunnskapen man framviser i det nevnte arbeidet (for eksempel gjennom oppgaver og presentasjoner), enn en eksamen hvor man kan ha en dårlig dag og dermed få dårlig karakter. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Absolutt enig der snorre, selv om jeg ikke har kommet i den tiden enda. Per dags dato er alle vennene mine som jeg henger med på fritiden wow spillere. Utrolig moro når jeg ikke spiller det selv^^ De er fortsatt mer aktive når det gjelder sport osv enn meg da, men kanskje ikke såå sosiale. edit: snakker om å være forsiktig med å ikke framstå som syk, jeg hadde framføring om TVserien dexter og om mord kan være rettferdiggjort i engelsken Da var jeg forsiktig med hva jeg viste fram^^ Endret 26. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ehtram: Det pleier å være sånn. De som var kule/mobbere på ungdomsskolen er de man ikke er venn med senere, de er som oftest ike værdt det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Mistet mange gode venner fra barneskolen i begynnelsen av ungdomsskolen pga det du beskriver over her. 1/3 av guttene på trinnet snuser, halvparten drikker, noen røyker. Menmen, har nye venner Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Snorre: Og akkurat det problemet blir ekstra tydelig på universitet/høyskole siden du der er overlatt nesten helt til deg selv. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg skal tidlig opp i morgen, så nå begynner det å bli på tide å komme seg i seng. God natt folkens Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) God Natt Marthe og Mokko Endret 26. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Stikker til sengs jeg også. Natta til Marthe og dere andre Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg mistet vel egentlig de fleste vennene mine fra ungdomskolen jeg og. Men det var ikke like mye på grunn av at de begynte å feste og drikke som at jeg rett og slett ikke følte at jeg passet sammen med dem. Nå vil jeg ikke virke overlegen eller noe, men jeg var vel rett og slett litt modnere enn dem. Følte på mange måter at det var meningsløse ting de holdt på med. Jeg falt litt fra dem. På videregående fortsatte egentlig dette. De fleste jeg gikk på videregående med var rett og slett for forskjellig fra meg. Mange av dem ordentlige sosser som gikk ut og festet hver helg. Jeg så ikke poenget, og hadde så lite til felles med folkene at jeg egentlig ikke fikk meg så mange nye venner på videregående. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Nesten som om du kunne snakket om meg også der Snorre . Følte det på samme måte. Men for meg var det nok også mye pga røyking, festing osv. Det var og er ikke noe for meg. Endret 26. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Heh, fester ikke noe særlig jeg heller, synes det ikke er så utrolig morsomt som andre skal ha det til. Kanskje pga jeg selv aldri har vært så dritings at jeg ikke husker noe (noe som jeg synes er en bra ting). Gjør det ikke nå pga kompisene mine ikke fester. Men jeg har lyst til å gjøre det likevel, muligens bare fordi "alle andre" gjør det^^ Endret 26. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Du må ikke føle at du må gjøre noe bare fordi "alle" andre gjør det Gormers. Endret 26. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg går på videregående, hallo Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Tenkte bare på de amerikanske filmene som foregår på high school osv^^ edit: JEG ER LITT TRØTT edit: innlegget her ble adressert til et som ble sletta Endret 26. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvor ble det av innlegget det forsvant mens jeg editet.? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Halloen Kommer innom sånn av og til Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg har drukket meg sanseløs full et par ganger (tre eller fire tenker jeg, og da snakker vi om sanseløst full, ikke bare full.), og det er ikke morsomt. Marthe fikk beskue siste gang jeg var i dette stadiet. Må nesten få beklage. Men jeg har fått høre at jeg ikke gjorde noe dumt, så da er det vel kanskje ikke noe å beklage alikevel. Men å drikke seg full er med andre ord ikke noe å hige etter. Det er skadelig for kroppen (leveren og hjernen), man blir garantert ikke mer sjarmerende av det. I mange tilfeller heller tvert imot. Og ikke minst våkner man opp med en følelse av at Sahara har blåst inn i munnen i løpet av natten, hodepine på størrelse med Mount Everest og andre ulumskheter som er regelrett ubehagelige. Edit: Innlegget fjernet jeg. :rolleyes: Tenkte å poste et innlegg om at innlegget ble slettet. Men så ble jeg opphengt i å fortelle om fylla av alle ting. Endret 27. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg forholder meg nesten altid edru (eneste gangene jeg drikker er på utenlandstur med gjengen). Å se andre bli full på fest er det som er morsomt. Særlig med videokamera Den er grei Snorre, ble bare så forbauset over at den forsvant midt i editen. Trodde jeg ødela noe Endret 27. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå