Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Om det finnes liv etter døden håper jeg at dem har internett og mange fine damer som kun ser meg:)

Kanskje et helvette for noen kvinner, men nå er det da bare et fåtall kvinner som faktisk er så snille som dem skal ha det til!

Du vet du eksisterer når du står å snakker med noen. at du ser ting beveger seg. Når du føler smerte, glede, sorg, nytelse så vet du at du er i livet og at du eksisterer.

Mange takk Pappa for at du gadd å bruke de 5 minuttene på å lage meg :)

Tusen takk mamma for at du gadd å bære på meg i 9 mnd!

Og takk dere begge for at dere har orket å ha meg i hus de 17 årene jeg bodde hjemme og ikke gjorde mye husarbeid:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg langt i fra klar for å være noe pappa enda ja. Søstra har termin i morra! :o

Da blir jeg onkel for andre gang her i livet. Spennende saker det der.

Lonkel Nemil kaller onkel barnet meg nå:) Også hopper ho i senga mi når ho er på besøk og stikker avgårde med alt datautstyret som ikke er boltet fast i bordet!

Lenke til kommentar
Hjelp :o Jeg trenger innspill på filosofioppgaven min pronto. Hadde helt glemt at den skal inn i morgen. :unsure:

Siterer meg selv fra noen dager tilbake.

Er det noen våkne hoder som kan gi meg innspill på filosofioppgaven min.

Oppgaven lyder: "Hva er eksistens og hvordan kan man deffinere den?" Altså hvordan vet man at man eksisterer?

Descartes er veldig sentral for eksistensproblematikken. Han var jo forfatter/opphavsmannen til den berømte linjen "Cogito ergo sum", på norsk, "Jeg tenker, derfor er jeg". Han argumenterte også for dualismen, der kropp og sjel eksiterer hver for seg. Så jeg ville lest litt om Descartes syn på eksistensen.

Lenke til kommentar
Jeg føler meg langt i fra klar for å være noe pappa enda ja. Søstra har termin i morra! :o

Da blir jeg onkel for andre gang her i livet. Spennende saker det der.

Lonkel Nemil kaller onkel barnet meg nå:) Også hopper ho i senga mi når ho er på besøk og stikker avgårde med alt datautstyret som ikke er boltet fast i bordet!

Haha :lol: . Ta det og gang det med 16 så har du mitt liv.

Snorre: Takker for det. Når du nevner det husker jeg vi hadde om Descartes for litt siden ;)

Lenke til kommentar
Jeg vil helst ikke stryke er det jeg vil. :p

Hvis det er exphil det er snakk om (hvis ikke burde du avlives pronto), er det mer eller mindre fysisk umulig (in the philosophical sense) å stryke. Litt tåkeprat og namedropping, så har du en B.

Hvorfor er det forresten slik at alle som har fått en viss mengde mediaeksponering lage popmusikk? Ja, jeg tenker på Jan Thomas.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig en lang rekke med spill som jeg sitter å lurer på om jeg skal gi bort faktisk :) men jeg må vente litt til jeg får penger slik at jeg kan betale portoen:) hehehe!

Ellers så er jeg en glad laks så lenge jeg ikke har grunn til noe annet! Noe som skjer en gang i skuddåret!

Lenke til kommentar
Hvis det er exphil det er snakk om (hvis ikke burde du avlives pronto), er det mer eller mindre fysisk umulig (in the philosophical sense) å stryke. Litt tåkeprat og namedropping, så har du en B.

Hvorfor er det forresten slik at alle som har fått en viss mengde mediaeksponering lage popmusikk? Ja, jeg tenker på Jan Thomas.

Hvor studerte du Ex.Phil? På UiB når jeg hadde faget (for et og et halvt år siden nå eller litt mer) var det ikke lett i det hele tatt. En jeg kjenner som tok faget måtte ta det om igjen. Men man kunne ta seminar-modell da, hvor man slipper eksamen. Til gjengjeld må man holde foredrag, skrive to obligatoriske oppgaver (en alpha og en beta-oppgave), samt ha to multiple choice-tester. Jeg fikk C i faget, og da leste jeg forholdsvis bra og kunne mye. Men oppgavene mine var vist ikke bra nok til B nei. :\

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...