Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

*gjesp*

Hvis noen gidder å oppsummere den siste ukens nyheter og noen kjappe afrikanske hovedstader på rams hadde Laland blitt en glad Laks! Men, nå må jeg sove, og for å dra med et brak etterlater jeg dere med dette: http://open.spotify.com/track/11LEegcCHHYj01XsOHKLlW

Edit:

*snip*

Snorre har en skarp kniv i skuffen. Kanskje en litt for skarp? Laland tar et godt tak i samekniven sin. Laland synes synd på deg som tenker koffert.

:ph34r:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke utdannet psykolog, og skal heller ikke påberope meg noen dyptgående kunnskaper og erfaringer innen feltet. Men har 11-åringer noe godt av å spille GTAIV? Selv begynte jeg da ikke med skytespill før minst ut i 15-årsalderen. 11 år virker litt ungt for å spille skytespill. Men jeg har ingen dyptgående kunnskaper vedrørende voldelige spills innvirkninger på et barns psyke (Jeg regner folk først som ungdom når de blir 13). Så jeg skal ikke dømme.

Ahhh! Fransk, et meget pent språk. "Sacre bleu!". (Sacre bleu = sacred blue, altså Jomfru Maria, som er blitt avbildet i malerier med blå kjole). Selv bannefrasene deres høres fine ut.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
14 brukeret leser emnet! Ny rekord?

Komplett med to moderatorer for å sette kirsebæret på kremen av kremen.

Edit: Ikke to moderatorer, men tre.

Noen som joiner meg i å opprette en støtteklubb for oss som vil sove, men alikevel nekter?

Edit: 1100 innlegg.

God natt, forumtroll (Siste gang jeg sier det den 26. Mars, 2009)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hva er dette 3persons tullet da. Jeg begynner jo å lure på om foreldrene deres har tatt over kontoen deres og skriver om dere her inne. Tror vi var oppe i nesten 20 brukere her om dagen da vi hadde en lite diskusjon om politik og sånn :)

Lenke til kommentar

Hjelp :o Jeg trenger innspill på filosofioppgaven min pronto. Hadde helt glemt at den skal inn i morgen. :unsure:

Siterer meg selv fra noen dager tilbake.

Er det noen våkne hoder som kan gi meg innspill på filosofioppgaven min.

Oppgaven lyder: "Hva er eksistens og hvordan kan man deffinere den?" Altså hvordan vet man at man eksisterer?

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke utdannet psykolog, og skal heller ikke påberope meg noen dyptgående kunnskaper og erfaringer innen feltet. Men har 11-åringer noe godt av å spille GTAIV? Selv begynte jeg da ikke med skytespill før minst ut i 15-årsalderen. 11 år virker litt ungt for å spille skytespill. Men jeg har ingen dyptgående kunnskaper vedrørende voldelige spills innvirkninger på et barns psyke (Jeg regner folk først som ungdom når de blir 13). Så jeg skal ikke dømme.

Kommer helt an på det induviduelle barnet. Personen viser jo at de er noenlunde voksne i sinnet her, og jeg var utsatt for Wolfenstein 3D, Quake og Doom i en yngre alder en det uten å ha blitt nevneverdig påvirket. Føler jeg selv. Men, det er jo hakket voldeligere og mer visuelt den dag idag, så som sagt; det kommer an på hver induviduelle person.

426714.jpeg

14 brukeret leser emnet! Ny rekord?

Komplett med to moderatorer får å sette kirsebæret på kremen av kremen.

Noen som joiner meg i å opprette en støtteklubb for oss som vil sove, men alikevel nekter?

Var tre moderatorer og en admin her forleden dag.. ;)

Og ja, jeg er med på støtteklubben. Tirsdag klokken 16?

Edit: spilte forøvrig Halo: CE i en alder av 11 år første gang, og det gikk temmelig bra. Skal ikke juge; syntes kormusikken var vannvittig skummel, men det var spennende med coop!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke utdannet psykolog, og skal heller ikke påberope meg noen dyptgående kunnskaper og erfaringer innen feltet. Men har 11-åringer noe godt av å spille GTAIV?

Tenkte egentlig ikke over dette (at det er barn på forumet her :p ). Men det spørs jo veldig på personligheten da. Sannsynligvis/forhåpentligvis er ikke HCG i ekstase over å ha kuttet strupen til en tilfeldig fyr på gata, og synes det heller er moro å oppleve en heseblesende politijakt som han forstår ville aldri fungert i vireligheten.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Er nok bare deg, hadde dette problemet av og til på disksjon, men skjer ikke noe spess her nå.

Jeg begynte forresten på halo når jeg var rundt 11-12, så til max payne og eventuell gta spilling hos kompiser der jeg følte meg skitten over hva jeg spilte.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hjelp :o Jeg trenger innspill på filosofioppgaven min pronto.

Jeg har jo alt fortalt deg at filosofi er et liksomfag, og at det er en tragedie at det tilfaller disse menneskene statsstøtte som ellers kunne ha gått til vitenskap.

Hva mer vil du ha? :mellow:

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...