Mokko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Begge kontrollstikkene lager rar lyd... help!!! Kjøp DS3. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvorfor faar HCG lov til og vaere sent oppe aa spille spill med 18 aars-grense og ikke jeg? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Da skal jeg lese IGN's Preview av Gears of War 2 sin kommende Snowblind Map Pack Preview på senga, og så er det kvelden.Kudos til Lalans som postet linken til IGN. God natt, forumtroll Yeeeah. Signatur B) Hvor er mitt? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvorfor faar HCG lov til og vaere sent oppe aa spille spill med 18 aars-grense og ikke jeg? Hvorfor har du en avatar av en fiksjonell figur du ikke får lov til å spille? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hvorfor faar HCG lov til og vaere sent oppe aa spille spill med 18 aars-grense og ikke jeg? Hvem har sagt jeg får lov å være så lenge oppe? Btw, nå spiller jeg GTAIV Endret 26. mars 2009 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvor er mitt? Sorry, men du er ikke moderator, og det er heller ikke flere linjer igjen i signaturen min Da var det god natt ^_^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 I lol'd. Har du lyst til å utdype? Og hva skjer med 11-åringer som er fan av GTA-serien? Trodde de hadde 18års aldersgrense alle sammen jeg (sånn kanskje bortsett fra de før serien gikk over til 3D). Eller kanskje HCG egentlig ikke er 11. Hva vet vel jeg. :\ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvorfor faar HCG lov til og vaere sent oppe aa spille spill med 18 aars-grense og ikke jeg? HCG er en Alien. De får lov til alt. Men er en ting jeg alltid har lurt på. Snorre, er det deg selv du har bilde av i avataren din? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå skal Lakus sove. Ikke forstyrre Lakus nå. Laland vurderer også å legge seg, for imorgen skal han svare på norsklærerens døve "quiz" helt alene, fordi nerden han er på gruppe med er i tyskland. Laland ser ikke på tv, følger ikke med på nyheter og kan ikke afrikanske hovedstader. Gjett hva norsklæreren til Laland spør etter. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 HCG er en Alien. De får lov til alt. Men er en ting jeg alltid har lurt på. Snorre, er det deg selv du har bilde av i avataren din? Humrer. Nei det er igrunnen ikke det. De som har sett den amerikanske versjonen av tv-serien "The Office" kjenner nok til karakteren. Er altså Dwight Schrute fra den nevnte tv-serien jeg har som avatar. Men jeg ser ikke helt ulik ut, om en noe yngre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Han er vel fra en TV serie jeg ikke husker akkurat nå. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 HCG er en Alien. De får lov til alt. Men er en ting jeg alltid har lurt på. Snorre, er det deg selv du har bilde av i avataren din? Humrer. Nei det er igrunnen ikke det. De som har sett den amerikanske versjonen av tv-serien "The Office" kjenner nok til karakteren. Er altså Dwight Schrute fra den nevnte tv-serien jeg har som avatar. Men jeg ser ikke helt ulik ut, om en noe yngre. Elsker den serien, har spillet. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 I lol'd. Har du lyst til å utdype? Laland kom med en god punchline rett over innlegget mitt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 I lol'd. Har du lyst til å utdype? Og hva skjer med 11-åringer som er fan av GTA-serien? Trodde de hadde 18års aldersgrense alle sammen jeg (sånn kanskje bortsett fra de før serien gikk over til 3D). Eller kanskje HCG egentlig ikke er 11. Hva vet vel jeg. :\ Var 18-årsgrense på ovenfra-og-ned GTA-spillene også. Kanskje mer på grunn av det (u)moralske innholdet enn det grafiske. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå skal Lakus sove. Ikke forstyrre Lakus nå. Laland vurderer også å legge seg, for imorgen skal han svare på norsklærerens døve "quiz" helt alene, fordi nerden han er på gruppe med er i tyskland. Laland ser ikke på tv, følger ikke med på nyheter og kan ikke afrikanske hovedstader. Gjett hva norsklæreren til Laland spør etter. Snorre finner det skummelt når folk begynner å snakke om seg selv i tredjeperson. Skjønt, det er vel bare en litterær effekt som brukes for å distansiere seg fra sin egen person. Skjønt, det er noen år siden Snorre gikk på videregående og hadde norsk. Så mye har nok Snorre glemt, men man skal ikke se bortifra at han fortsatt kan et og annet om forskjellige ting. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 God natt God natt Sier god natt til meg selv også. Natta Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Automatisk svar selv om jeg ikke burde: Dwight Shrute, fra The Office (US) er karen i avataren til Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå