Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I lol'd.

Har du lyst til å utdype?

Og hva skjer med 11-åringer som er fan av GTA-serien? Trodde de hadde 18års aldersgrense alle sammen jeg (sånn kanskje bortsett fra de før serien gikk over til 3D). Eller kanskje HCG egentlig ikke er 11. Hva vet vel jeg. :\

Lenke til kommentar

Nå skal Lakus sove. Ikke forstyrre Lakus nå.

Laland vurderer også å legge seg, for imorgen skal han svare på norsklærerens døve "quiz" helt alene, fordi nerden han er på gruppe med er i tyskland. Laland ser ikke på tv, følger ikke med på nyheter og kan ikke afrikanske hovedstader. Gjett hva norsklæreren til Laland spør etter.

Lenke til kommentar
HCG er en Alien. De får lov til alt.

Men er en ting jeg alltid har lurt på. Snorre, er det deg selv du har bilde av i avataren din?

Humrer. Nei det er igrunnen ikke det. De som har sett den amerikanske versjonen av tv-serien "The Office" kjenner nok til karakteren. Er altså Dwight Schrute fra den nevnte tv-serien jeg har som avatar. Men jeg ser ikke helt ulik ut, om en noe yngre. ;)

Lenke til kommentar
HCG er en Alien. De får lov til alt.

Men er en ting jeg alltid har lurt på. Snorre, er det deg selv du har bilde av i avataren din?

Humrer. Nei det er igrunnen ikke det. De som har sett den amerikanske versjonen av tv-serien "The Office" kjenner nok til karakteren. Er altså Dwight Schrute fra den nevnte tv-serien jeg har som avatar. Men jeg ser ikke helt ulik ut, om en noe yngre. ;)

Elsker den serien, har spillet.

Lenke til kommentar
I lol'd.

Har du lyst til å utdype?

Og hva skjer med 11-åringer som er fan av GTA-serien? Trodde de hadde 18års aldersgrense alle sammen jeg (sånn kanskje bortsett fra de før serien gikk over til 3D). Eller kanskje HCG egentlig ikke er 11. Hva vet vel jeg. :\

Var 18-årsgrense på ovenfra-og-ned GTA-spillene også. Kanskje mer på grunn av det (u)moralske innholdet enn det grafiske.

Lenke til kommentar
Nå skal Lakus sove. Ikke forstyrre Lakus nå.

Laland vurderer også å legge seg, for imorgen skal han svare på norsklærerens døve "quiz" helt alene, fordi nerden han er på gruppe med er i tyskland. Laland ser ikke på tv, følger ikke med på nyheter og kan ikke afrikanske hovedstader. Gjett hva norsklæreren til Laland spør etter.

Snorre finner det skummelt når folk begynner å snakke om seg selv i tredjeperson. Skjønt, det er vel bare en litterær effekt som brukes for å distansiere seg fra sin egen person. Skjønt, det er noen år siden Snorre gikk på videregående og hadde norsk. Så mye har nok Snorre glemt, men man skal ikke se bortifra at han fortsatt kan et og annet om forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...