Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Lakus er. Det er alt vi trenger! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hør, hør! Den der går ned i signaturen min B) Selvfølgelig ikke før etter en røykepause. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Alle youtube videoene paa ps3'en er ''best off lolcat'' Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skriv det som Laland kom på og det jeg skrev: << Lakus er. Det er alt vi trenger!>> - Laland << Haha! Jeg er onkel til en som heter Lukas og jeg sa Lakus istedenfor! >> - HCG Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette må være den eneste offtopic-tråden Ehtram ikke har et eneste innlegg i Føler du er litt negativt innstilt til meg Absolutt ikke Jeg har alltid synes du er forumets beste bruker (dønn seriøst) Hva hadde gamer vært uten deg? Må likevel gå ann å tulle med ikke-jenteting når du er jente Er ikke sikker på om jeg tror på deg, but you made my day Kan utdype litt. Jeg begynte allerede å se det etter hvor artig du var på nedtellingstråden i løpet av de første dagene mine Fint å bli lagt merke til, men tviler på at tellingen min kan ha gjort noe inntrykk God natt! Snakkes i morgen God natt og sov godt Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg føler meg veldig aktiv her. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Garg. Hva har jeg gjort for å fortjene denne stadige trøttheten?! Jeg sover jo minst 8 timer hver natt. Skjønner det bare ikke jeg. Kanskje jeg ikke gomler nok vitaminer. Men nok om meg. Hvordan står det til her inne? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Står bra til her inne. Snorre kanskje du begynner å dra på åra? Selv er jeg ung og kjapp trenger ikke mer enn 2-3 timer hver natt for å være like opplagt neste døgn jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Garg. Hva har jeg gjort for å fortjene denne stadige trøttheten?! Jeg sover jo minst 8 timer hver natt. Skjønner det bare ikke jeg. Kanskje jeg ikke gomler nok vitaminer. Men nok om meg. Hvordan står det til her inne? Spør meg selv om det samme. Kunne kollapset i en blanding av blod, knust glass og herlig søvn her og nå, men velger å heller være ekstremt trøtt imorgen tidlig. Er det kanskje moderatorlivet her inne? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg sover 11 B) Jeg hater deg <_< Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nei tenker jeg skal prøve meg på en Sleep Paralysis. Snakkes. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) @Snorre: Begynn å spise leverpostei om du ikke gjør det og kaffe i 21-tiden hver kveld. Jern og koffein ga meg en heftig energiøkning, i hvert fall @Vaenas: Søvnparalyse som i søvnparalyse? Det er jo jævlig, har det flere ganger i måneden. Endret 26. mars 2009 av Capa Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg sover 11 B) Ikke i natt hvertfall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Føler selv at jeg sover for lite også, men jeg sover melom 7 til 9 timer hver natt i hverdagene og 10-12 i helgene. På slutten av skoledagene er jeg utkjørt, men på kveldinga i 22-tiden er jeg lys våken igjen. Kjenner jeg er litt trøtt nå da, heldigvis. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Står bra til her inne. Snorre kanskje du begynner å dra på åra? Selv er jeg ung og kjapp trenger ikke mer enn 2-3 timer hver natt for å være like opplagt neste døgn jeg. Kanskje det ja. Jeg som hadde håpet at jeg hvertfall hadde ti gode år til. Men kroppen min beveger seg downhill allerede den. Vondt bein, trøtt, hodepiner, dårlig syn, øresus og gudene vet hva. Kommer nok til å være klar for pensjonisttilværelsen i det jeg er ferdig med studiene jeg. ^^ Spør meg selv om det samme. Kunne kollapset i en blanding av blod, knust glass og herlig søvn her og nå, men velger å heller være ekstremt trøtt imorgen tidlig. Er det kanskje moderatorlivet her inne? Moderatorlivet er uten tvil harde saker. ^^ Humrer. Nei, kan ikke si jeg har det veldig hardt. Men føler av og til at jeg bare kunne lagt meg ned og sovna. @Snorre: Begynn å spise leverpostei om du ikke gjør det og kaffe i 21-tiden hver kveld. Jern og koffein ga meg en heftig energiøkning, i hvert fall Spiser tidvis leverpostei. Det er gode saker med mye proteiner. Kaffe prøver jeg å unngå (ikke spør meg hvorfor). Kanskje fordi det er "dyrt". Kanskje det skal prøves en gang. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 @Snorre: Begynn å spise leverpostei om du ikke gjør det og kaffe i 21-tiden hver kveld. Jern og koffein ga meg en heftig energiøkning, i hvert fall @Vaenas: Søvnparalyse som i søvnparalyse? Det er jo jævlig, har det flere ganger i måneden. Ja. Men da klarer jeg å slappe av i natt istedet for å sitte på forumet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg sover 11 B) Ikke i natt hvertfall. Nei...Det har du rett til. Må gjøre meg trøtt til imorgen skal se film på skolen. Sånn at det blir mer verdt det Jeg sover 11 B) Jeg hater deg <_< Then fuck you! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Yay! Sjekk signaturen til Lakus! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Da skal jeg lese IGN's Preview av Gears of War 2 sin kommende Snowblind Map Pack Preview på senga, og så er det kvelden. Kudos til Lalans som postet linken til IGN. God natt, forumtroll Yeeeah. Signatur B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå