iharal3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du er jo u-jomfru (?) da burde livet være perfekt. Alt er perfekt etter at man er u-jomfru (?) Blir ikke noe mer perfekt fordi nei. Har jo fremdeles lekser, prøver, eksamener, naziforeldre, dumme venner og fremdeles er jeg ikke moderator her. Du kjenner jo meg. Det er vel noe? B) Hipp hurra, jeg har ikke et liv, men en snill moderator... det har jeg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har påskeegg! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Dette må være den eneste offtopic-tråden Ehtram ikke har et eneste innlegg i Føler du er litt negativt innstilt til meg Absolutt ikke Jeg har alltid synes du er forumets beste bruker (dønn seriøst) Hva hadde gamer vært uten deg? Må likevel gå ann å tulle med ikke-jenteting når du er jente Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har alt for mye å gjøre på den lille timen før jeg skal legge meg @ Ehtram: Du er jente, han er gutt. Han tøffer seg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har alt for mye å gjøre på den lille timen før jeg skal legge meg Vi er to. Har spanskfremføring imorgen tidlig, og jeg er ikke sikker på hva jeg skal snakke om engang. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har alt for mye å gjøre på den lille timen før jeg skal legge meg Vi er to. Har spanskfremføring imorgen tidlig, og jeg er ikke sikker på hva jeg skal snakke om engang. Vel, Jeg ER jo spansktalende B) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Begge kontrollstikkene lager rar lyd... help!!! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan utdype litt. Jeg begynte allerede å se det etter hvor artig du var på nedtellingstråden i løpet av de første dagene mine Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha! Jeg er onkel til en som heter Lukas og jeg sa Lakus istedenfor! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har alt for mye å gjøre på den lille timen før jeg skal legge meg Vi er to. Har spanskfremføring imorgen tidlig, og jeg er ikke sikker på hva jeg skal snakke om engang. Vel, Jeg ER jo spansktalende B) Så fint. Vent deg en PM Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Begge kontrollstikkene lager rar lyd... help!!! Godt tips: Skjul Gå og legg deg Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan utdype litt. Jeg begynte allerede å se det etter hvor artig du var på nedtellingstråden i løpet av de første dagene mine Takk for oppryddinga av tråden. Og takk til dere som fikk den stengt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha! Jeg er onkel til en som heter Lukas og jeg sa Lakus istedenfor! En venninne av meg har en sønn som heter Lucas. Gjett hvem som får høre feil uttale hele tiden? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Haha! Jeg er onkel til en som heter Lukas og jeg sa Lakus istedenfor! Legg den her! Kan utdype litt. Jeg begynte allerede å se det etter hvor artig du var på nedtellingstråden i løpet av de første dagene mine Takk for oppryddinga av tråden. Og takk til dere som fikk den stengt! Ironisk? :o Men mitt innlegg var ment til Ehtram, men så deg helt fra starten også Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha, på tentamen skulle jeg skrive om Lukas, og jeg skrev Lakus Og da jeg skulle bøye det spanske verbet Necesitar sa jeg Nesumar Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Føler du er litt negativt innstilt til meg Vi er så glad i deg, atte. Og negativt innstilt til ham. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha! Jeg er onkel til en som heter Lukas og jeg sa Lakus istedenfor! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Begge kontrollstikkene lager rar lyd... help!!! Godt tips: Skjul Gå og legg deg IKKE faen, HCG er fortsatt oppe. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha, på tentamen skulle jeg skrive om Lukas, og jeg skrev Lakus Og da jeg skulle bøye det spanske verbet Necesitar sa jeg Nesumar Føler du er litt negativt innstilt til meg Vi er så glad i deg, atte. Og negativt innstilt til ham. Hva? :unsure: God natt! Snakkes i morgen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 CopyPasta Lakus is okay! Is okay! Is okay... is okay ... is okay... is ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå