- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå skal jeg være litt Emo: Livet er ikke verdt å leve. Random... Ikke random. Jeg HATER livet mitt for tiden. Ikke tid til noe som helst. Just give the fuck about what everyone else thinks. Do what you want. That's what I'm doing in class. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 faen til j?vla fitteforeldre jeg har! nâ begynner faen meg ps3 kontrolleren og lage en stygg lyd også! FAAAAAAAAEEEEEN!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er da merkelig at du sensurer jævlig men ikke fitte..? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 faen til j?vla fitteforeldre jeg har! nâ begynner faen meg ps3 kontrolleren og lage en stygg lyd også! FAAAAAAAAEEEEEN!!!!!!! Er nok ikke lett å ha to lesbiske mødre, nei... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du er jo u-jomfru (?) da burde livet være perfekt. Alt er perfekt etter at man er u-jomfru (?) Blir ikke noe mer perfekt fordi nei. Har jo fremdeles lekser, prøver, eksamener, naziforeldre, dumme venner og fremdeles er jeg ikke moderator her. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hadde ikke du lagt deg? Som norsklæren min pleier å si: Les mellom linjene da *dust* Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hadde ikke du lagt deg? Jo, men jeg har ps3. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Stikker til køys jeg nå folkens! Jeg skal på seilesamling i helgen så jeg trenger den ekstra søvnen jeg kan få! God natt, og ha det morsomt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er jo ikke så ille? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Dette må være den eneste offtopic-tråden Ehtram ikke har et eneste innlegg i Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 faen til j?vla fitteforeldre jeg har! nâ begynner faen meg ps3 kontrolleren og lage en stygg lyd også! FAAAAAAAAEEEEEN!!!!!!! Er nok ikke lett å ha to lesbiske mødre, nei... Nice! B) Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Oi, klokka har blitt litt. Har matteprøve imorgen og starter grytidlig, så god natt herifra! (tror jeg) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) ca. 1 time per dag som ikke er fylt av dritt er ikke der jeg håpet å være. Men fyfaen som jeg gleder meg til å flytte ut. Etter skolen skal jeg BARE slappe av, aldri gjøre en eneste anstrengelse. Edit: ment til Jonas. Endret 26. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ca. 1 time per dag som ikke er fylt av dritt er ikke der jeg håpet å være. Men fyfaen som jeg gleder meg til å flytte ut. Etter skolen skal jeg BARE slappe av, aldri gjøre en eneste anstrengelse. Liker tankemåten din (Tenker likt) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du er jo u-jomfru (?) da burde livet være perfekt. Alt er perfekt etter at man er u-jomfru (?) Blir ikke noe mer perfekt fordi nei. Har jo fremdeles lekser, prøver, eksamener, naziforeldre, dumme venner og fremdeles er jeg ikke moderator her. Du kjenner jo meg. Det er vel noe? B) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ps3kontroll'en min lager en rar lyd naar jeg beveger den ene stikka, hva burde jeg gjore? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Så mye rage det var i denne tråden i kveld, da. Jeg får muffins i morgen. 8D Endret 26. mars 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette må være den eneste offtopic-tråden Ehtram ikke har et eneste innlegg i Føler du er litt negativt innstilt til meg Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) ca. 1 time per dag som ikke er fylt av dritt er ikke der jeg håpet å være. Men fyfaen som jeg gleder meg til å flytte ut. Etter skolen skal jeg BARE slappe av, aldri gjøre en eneste anstrengelse. Edit: ment til Jonas. Ufattelig hvordan folk lurer seg selv med den der. Må nok tenke litt mer på den du. Jobb, regninger, studere utenom? Det er utrolig krevende med leilighet så det bør du forberede deg på, for så enkelt er det aldeles ikke Endret 26. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå