Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg være litt Emo:

Livet er ikke verdt å leve.

Random...

Ikke random. Jeg HATER livet mitt for tiden. Ikke tid til noe som helst.

Just give the fuck about what everyone else thinks. Do what you want. That's what I'm doing in class.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er jo u-jomfru (?) da burde livet være perfekt. Alt er perfekt etter at man er u-jomfru (?)

Blir ikke noe mer perfekt fordi nei. Har jo fremdeles lekser, prøver, eksamener, naziforeldre, dumme venner og fremdeles er jeg ikke moderator her.

:(

Lenke til kommentar

ca. 1 time per dag som ikke er fylt av dritt er ikke der jeg håpet å være. Men fyfaen som jeg gleder meg til å flytte ut. Etter skolen skal jeg BARE slappe av, aldri gjøre en eneste anstrengelse.

Edit: ment til Jonas.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
ca. 1 time per dag som ikke er fylt av dritt er ikke der jeg håpet å være. Men fyfaen som jeg gleder meg til å flytte ut. Etter skolen skal jeg BARE slappe av, aldri gjøre en eneste anstrengelse.

Liker tankemåten din :D

(Tenker likt)

Lenke til kommentar
Du er jo u-jomfru (?) da burde livet være perfekt. Alt er perfekt etter at man er u-jomfru (?)

Blir ikke noe mer perfekt fordi nei. Har jo fremdeles lekser, prøver, eksamener, naziforeldre, dumme venner og fremdeles er jeg ikke moderator her.

:(

Du kjenner jo meg. Det er vel noe? B)

Lenke til kommentar

Edit: ment til Jonas.

Ufattelig hvordan folk lurer seg selv med den der. Må nok tenke litt mer på den du. Jobb, regninger, studere utenom? Det er utrolig krevende med leilighet så det bør du forberede deg på, for så enkelt er det aldeles ikke :)

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...