Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Idag har vært en blåmandag med store bokstaver, selv om de er små, mener jeg at de er store.

 

Dagen starter med gym, læreren er syk, og vi må vente 30 min før det skal komme noen og låse oss inn i garderroben. Gymvikaren vi får er en jævla tulling, hører ikke på noen av forslagene våre, styrer gymmen 110% selv, innebandy og basket er morsomt det, men ikke når det er helt random lag, 3v3 og alle du spiller imot / på lag med sitter like mye inne som meg. Heldighvis fikk vi det morsomt, ved å spille litt dirty, feks kaste baller og innebandyrakkerter på hverandre, det var den eneste morsomme i timen.

 

Så gikk det greit helt til storefri, da jeg og ei ganske så pen ( :love: ) jente gikk ned til kantina arm i arm, og nå er det masse rykter om at vi holder på og sånt. :laugh: , sånne ting er litt morsomme :p

 

Så, på vei hjem skjer det noe forferdelig; Jeg ser 5 stk stå under ett tak, finner ut at det er litt kram snø pga sola, lager en dritsvær snøball og kaster den i taket over dem, flaks som jeg hadde kom det en lærer ut akkurat i det jeg kasta den, anmerkning er ikke kult. :angry:

 

Litt småsur for anmerkning, går jeg hjem med noen andre, de bestemmer seg plutselig for å dynke meg, som sagt som gjort. Vi går videre, uten å tenke over at det ligger igjen en iPhone 3G i snøen helt for seg selv. Etter å ha gått en halvtime ca, skal jeg til å skru på litt musikk, tar ned i lomma, finner noe stort, men det var ikke det jeg lette etter. Mobilen er borte! Jeg spurter tilbake til skolen, hadde jeg hatt samme tempo på 1500m som jeg hadde her, hadde jeg fått 6'er. Jeg leter i snøen i en halvtime, men finner den ikke. Får mer og mer lyst til å grine, men flaks som jeg hadde kom 3 klassevenniner gående, og sier at mobilen din ligger på kontoret. *løpeløpe-skrikeavglede*

 

Så, er jeg på vei mot tveita senteret, endelig skal jeg plukke opp Skate 2, både mor og stemor har ført over penger idag, flott! Jeg kommer til senteret, sjekker kontoen, 153 kr, hm.. "Det var merkelig, det var det jeg hadde i forrige uke, og jeg har ikke brukt noe. Jaja, får vel bare gå hjem."

 

Sånn har min dag vært sålangt.

 

Edit: oj, det ble jævlig langt.

edit2: søren, glemte å skrive på nynorsk.. aldri om jeg retter på det nå.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hvorfor i all verden lar du folk dynke deg?

 

Fordi de var 3 stk, prøvde å komme meg unna, men så ble jeg løfta. Det ble rundgangdynking, så alle fikk litt hvitt på seg.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden lar du folk dynke deg?

 

Fordi de var 3 stk, prøvde å komme meg unna, men så ble jeg løfta. Det ble rundgangdynking, så alle fikk litt hvitt på seg.

Skuffende. Når for eksempel en som trodde han var stor og kul prøvde å dynke meg på ungdomsskolen dyttet jeg ham over en brøytekant og løp mens han lå og kavet i snøen. På videregående er alle så modne, så nå er det aldri noen ugagn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...