Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du planer om å forlate oss? :(

Absolutt ikke :) Det er jo som jeg skriver så hyggelig her! :D

Men jeg blir jo eldre med åra :p

Og jeg har aldri holdt meg på et forum i mer enn absolutt maks et år (med to unntak: Stabæk Support-forum og en for en hobby jeg hadde). Pleier å kun bli et par-tre måneder. Håper det kan bli annerledes nå :) (At dette også kan bli et unntak!)

Noen som blir med på og aldri forlate gamer.no? :ph34r:
Lenke til kommentar
Jeg kommer til å være en spillemann så lenge jeg kan forestille meg, og Gamer.no går hånd i hånd med det ;)

Her også. Så lenge ikke noe forferdelig skjer her og alt fortsetter i samme stilen ser jeg ingen grunn til å forlate dere :)

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å være en spillemann så lenge jeg kan forestille meg, og Gamer.no går hånd i hånd med det ;)

Her også. Så lenge ikke noe forferdelig skjer her og alt fortsetter i samme stilen ser jeg ingen grunn til å forlate dere :)

Ikke jeg heller!

Men vil nok dessverre ikke være gamer for evig.

Jeg har forhåpninger om å bli voksen og få en eller annen kjedelig jobb hvor jeg tjener masse penger. Det hørtes kjedelig ut! :blink:

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spillt noe på 1 år og jeg er fortsatt på gamer.no :lol:

Ikke jeg heller!

Men vil nok dessverre ikke være gamer for evig.

Jeg har forhåpninger om å bli voksen og få en eller annen kjedelig jobb hvor jeg tjener masse penger. Det hørtes kjedelig ut! :blink:

post-12-1096648745_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Helt ærlig så ramlet jeg bare inn her ettersom mine innlegg på diskusjon ikke hadde noen aktivitet( what so ever)...

Så jeg fant ut at jeg kunne stikke bort å se hva folkene på gamer holdt på med og her er jeg forsatt :)

Lenke til kommentar

Hyggelig at dere ikke skal forlate da. Blir nok noen år til jeg forlater hvis jeg skulle gjøre det, så det er fint.

PS: Føler at (de fleste fra) kremen av kremen er samlet her nå. I hvert fall de fleste jeg ser på som kremen av kremen, og det synes jeg er utrolig koselig. Så koselig at jeg dropper å spille PS3 og så koselig at jeg dropper å øve til matteprøven :)

Lenke til kommentar

Hvem blir egentlig reknet som kremen? :o

Jeg oppdaget nettopp at jeg hadde en oppgave som skulle inn i morgen og det må være en av de kjedeligste oppgavene jeg har fått i år.

Skjul
a.Ta for deg ein norsk TV-serie (døme: den du nytta i forrige oppgåve, om den var norsk, ein annor norsk serie, eller ”Himmelblå” frå sist søndag). Diskuter kva verdiar som vert styrkte og kva verdiar som ikkje vert styrkte i serien? Oppgåva skal innehalde om lag 700 ord, +/- 10%.

Noen tips til hva jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...