JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fant ut at man kan gå på "History" og spille av gamle reklamer. Jeg gjorde det. Hørte Nokia. Ble avbrutt av reklame for et album før og for Spotify etterpå. Så ble tre reklamer på rad xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg kommer til å være en spillemann så lenge jeg kan forestille meg, og Gamer.no går hånd i hånd med det Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har du planer om å forlate oss? Absolutt ikke Det er jo som jeg skriver så hyggelig her! Men jeg blir jo eldre med åra Og jeg har aldri holdt meg på et forum i mer enn absolutt maks et år (med to unntak: Stabæk Support-forum og en for en hobby jeg hadde). Pleier å kun bli et par-tre måneder. Håper det kan bli annerledes nå (At dette også kan bli et unntak!) Noen som blir med på og aldri forlate gamer.no? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg kommer til å være en spillemann så lenge jeg kan forestille meg, og Gamer.no går hånd i hånd med det Her også. Så lenge ikke noe forferdelig skjer her og alt fortsetter i samme stilen ser jeg ingen grunn til å forlate dere Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg kommer til å være en spillemann så lenge jeg kan forestille meg, og Gamer.no går hånd i hånd med det Her også. Så lenge ikke noe forferdelig skjer her og alt fortsetter i samme stilen ser jeg ingen grunn til å forlate dere Ikke jeg heller! Men vil nok dessverre ikke være gamer for evig. Jeg har forhåpninger om å bli voksen og få en eller annen kjedelig jobb hvor jeg tjener masse penger. Det hørtes kjedelig ut! Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har ikke spillt noe på 1 år og jeg er fortsatt på gamer.no Jeg kommer til å være en spillemann så lenge jeg kan forestille meg, og Gamer.no går hånd i hånd med det Her også. Så lenge ikke noe forferdelig skjer her og alt fortsetter i samme stilen ser jeg ingen grunn til å forlate dere Ikke jeg heller! Men vil nok dessverre ikke være gamer for evig. Jeg har forhåpninger om å bli voksen og få en eller annen kjedelig jobb hvor jeg tjener masse penger. Det hørtes kjedelig ut! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Helt ærlig så ramlet jeg bare inn her ettersom mine innlegg på diskusjon ikke hadde noen aktivitet( what so ever)... Så jeg fant ut at jeg kunne stikke bort å se hva folkene på gamer holdt på med og her er jeg forsatt Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hyggelig at dere ikke skal forlate da. Blir nok noen år til jeg forlater hvis jeg skulle gjøre det, så det er fint. PS: Føler at (de fleste fra) kremen av kremen er samlet her nå. I hvert fall de fleste jeg ser på som kremen av kremen, og det synes jeg er utrolig koselig. Så koselig at jeg dropper å spille PS3 og så koselig at jeg dropper å øve til matteprøven Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Men nå må jeg få gjort noe. Gjøre ferdig webside og kanskje prøve litt mer EVE i kveld. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er bare kremen av kremen på Gamer.no B) Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Håper alle har sett han her: Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kremen av kremen, faktisk. We r teh suphanerds. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Inkluderer det meg? :unsure: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Satan til skills på han der! Frysninger nedover ryggen! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kremen av kremen, faktisk. We r teh suphanerds. Kaller oss heller av Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og jeg er kirsebæret på toppen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvem blir egentlig reknet som kremen? :o Jeg oppdaget nettopp at jeg hadde en oppgave som skulle inn i morgen og det må være en av de kjedeligste oppgavene jeg har fått i år. Skjul a.Ta for deg ein norsk TV-serie (døme: den du nytta i forrige oppgåve, om den var norsk, ein annor norsk serie, eller ”Himmelblå” frå sist søndag). Diskuter kva verdiar som vert styrkte og kva verdiar som ikkje vert styrkte i serien? Oppgåva skal innehalde om lag 700 ord, +/- 10%. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og jeg er kirsebæret på toppen Bra sagt En annen genial en fra Norske Talenter: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og jeg er kirsebæret på toppen Bra sagt En annen genial en fra Norske Talenter: Jeg vurderte og poste den her når du postet den andre men så kom jeg på att jeg er lat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå