Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kaptein Sabeltann er jo et genialt konsept og sangene får meg til å synge med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kaptein Sabeltann lærer barna at kriminalitet er kult! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Kaptein Sabeltann lærer barna at kriminalitet er kult! Lærer også at kriminelle må kle seg ut i rare kostymer og bruke sminke og har med seg sabel og fakkler når dem skal ut å rane folk... Så kommer dem med båt i tilegg. Med kanoner og greier! Endret 26. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kaptein Sabeltann lærer barna at kriminalitet er kult! Enig, det er som om barn skal begynne og synge nazi sanger å ha nazi-bursdager om 100 år Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fantastisk Episode av Lost. Herregud for en flott serie! Gir meg frysninger hver gang jeg ser en episode. Naveen Andrews er en nydelig skuespiller! FAEN! Jeg glemte at det kom en ny episode i natt/dag. Må hogge til noen flere flaggermusvinger nå ja. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Der fikk jeg også Nokia-reklamen. Skvatt selv om jeg var blitt forberedt her Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Lost ja, så de 4 første sesongene, og deretter ble bare alt så random at jeg gadd ikke mer. Omtrent alt som skjer i den serien er Deus ex Machina. Melk melk melk. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Der fikk jeg også Nokia-reklamen. Skvatt selv om jeg var blitt forberedt her Oh, Nokia reklame? Det har jeg ikke hørt. Skvetter alltid av de Norske Jeg syntes man burde få ett trofe eller en achivment eller noe når man har hørt alle reklamene Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Der fikk jeg også Nokia-reklamen. Skvatt selv om jeg var blitt forberedt her Oh, Nokia reklame? Det har jeg ikke hørt. Skvetter alltid av de Norske Jeg syntes man burde få ett trofe eller en achivment eller noe når man har hørt alle reklamene Spotify-trophies Vi gamere har spesielle ønsker Det var om en eller annen Nokia-mobil Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg får nesten aldri reklame på Spotify, men etter all snakk om det her skulle jeg ønske jeg gjorde det. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Å! Denne husker jeg også (NB! KAPTEIN SABELTANN) Edit: Alle er jo egentlig kjempekule Nå hører jeg på denne! Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Den Sangen er faktisk den eneste Kaptein Sabeltann sangen jeg misliker Edit: den var mye bedre Endret 26. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Å! Denne husker jeg også (NB! KAPTEIN SABELTANN) Takk, for advarsel Fatboy Slim FTW! http://open.spotify.com/track/4LhDuGD6b2LIrPmEOSkATJ Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Den Sangen er faktisk den eneste Kaptein Sabeltann sangen jeg misliker Tuller du? Den er jo kjempekul. Og "Langemanns sang" som jeg postet over også! EDIT: Edit: den var mye bedre Hva synes du om denne da? Det tenker jeg egentlig at er orginalen Stilig! Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) De jeg liker best er Pinky, Grusomme Gabriel og egentlig de fleste andre Edit: Får en ganske bra barndoms stemning av den Endret 26. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 I got sabeltann'rolled Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) I got sabeltann'rolled I lol'd Edit: Kom til å tenke på at jeg ikke kommer til å være her på gamer.no-forumet for alltid. Trist å tenke på! Digg å leve slik, drite i at jeg har den nest viktigste matteprøven i år og bare leve digg og høre på Kaptein Sabeltann med dere. Synes dette er verdens beste forum, så mange hyggelige mennesker og sånn Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Har du planer om å forlate oss? Endret 26. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Har du planer om å forlate oss? Absolutt ikke Det er jo som jeg skriver så hyggelig her! Men jeg blir jo eldre med åra Og jeg har aldri holdt meg på et forum i mer enn absolutt maks et år (med to unntak: Stabæk Support-forum og en for en hobby jeg hadde). Pleier å kun bli et par-tre måneder. Håper det kan bli annerledes nå (At dette også kan bli et unntak!) Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå