Kapa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg er tom for tv-serier jeg så på når jeg var liten nå, så... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hallaien, hvordan gikk nattevandringen på biblioteket? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Joda, jeg overlevde Mange andre gjorde det og. Men ikke alle. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg er ikke sikker på om jeg overlevde enda, for alt jeg vet kan jeg fremdeles være en del av biblioteket. Altså sjelen min lever videre inne datamaskinen :o Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Da er du bare et fjes på en statue :o Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja det kan være, men jeg holder meg i hvertfall vekk fra skyggene Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er sant Bra du ser det positive i det Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Må jo det vettu ...men har du sett midnatt enda ? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nei, den skal jeg se når jeg legger meg i natt. Virket dog litt skummel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kos Heroes episode igår. Men sylar skulle kost seg litt med the hunter. Nå sitter jeg på venterommet hos tannlegen. Fylling er ikke gøy. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Nei, den skal jeg se når jeg legger meg i natt. Virket dog litt skummel. Den er ikke noe særlig skummmel, men kjempe nydelig laget med mye spenning Kos Heroes episode igår. Men sylar skulle kost seg litt med the hunter. Enig med den, men episoden var allikevel utrolig bra. Som jeg så i går det merkest at Bryan Fuller er tilbake. ...men nå må jeg gå på jobb, så me talast Endret 26. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg må nesten si at jeg Elsker Tracy. God damn, she is hot and talented Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Siden Ehtram ikke er pålogget (overraskende), her er et bilde av henne: Selv om bildet er fult tilgjengelig i en annen tråd, synes jeg det er på sin plass å spørre folk før man legger ut bilder av dem. Når det i tillegg fremheves at vedkommende er avlogget føler jeg det blir ekstra ille, det kan virke som du ikke hadde lagt bildet ut OM vedkommende var pålogget. Jeg lover at jeg ville gjort det selv om hun var pålogget... Jeg må nesten si at jeg Elsker Tracy. God damn, she is hot and talented Find the game before saturday. Now you got a deadline Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan jeg spørre om hvorfor du postet bildet av meg HCG? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan jeg spørre om hvorfor du postet bildet av meg HCG? Girls on MY internets?? Vil tro at det er noe i den retningen. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Find the game before saturday. Now you got a deadline What?..Oh, ja jeg skal prøve Endret 26. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Siden Ehtram ikke er pålogget (overraskende), her er et bilde av henne: Selv om bildet er fult tilgjengelig i en annen tråd, synes jeg det er på sin plass å spørre folk før man legger ut bilder av dem. Når det i tillegg fremheves at vedkommende er avlogget føler jeg det blir ekstra ille, det kan virke som du ikke hadde lagt bildet ut OM vedkommende var pålogget. Jeg lover at jeg ville gjort det selv om hun var pålogget... Jeg ville no spurt først. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå sitter jeg på venterommet hos tannlegen. Fylling er ikke gøy. Puss tennene dine. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Urk. Sitter u stolen nå, harlitt fri, da en liten gutt måtte sjekkes. Må rotfylle og greier. Ikke gøy, men blir da endelig kvitt denjævla tannpinen. Edit: HCG postet et bilde her engang av meg og. Det likte jeg ikke helt. Endret 26. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå