- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 http://open.spotify.com/track/5uhsyIRd9KI3ffzFOY4C0d - Overkill! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde nettop en heftig diskusjon av hva som var best av paradise hotel og heroes. fikk ikke helt avslutta, hun bare logga av / blokkerte meg. Bare Chrissj er klipper i Paradise Hotel Var med på Norges styggeste rom også. Hvem er Chrissj? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde nettop en heftig diskusjon av hva som var best av paradise hotel og heroes. fikk ikke helt avslutta, hun bare logga av / blokkerte meg. Bare Chrissj er klipper i Paradise Hotel Var med på Norges styggeste rom også. Hvem er Chrissj? Team Chrissj? Chrissj? Almighty leder og legenden Chrissj? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde nettop en heftig diskusjon av hva som var best av paradise hotel og heroes. fikk ikke helt avslutta, hun bare logga av / blokkerte meg. Bare Chrissj er klipper i Paradise Hotel Var med på Norges styggeste rom også. Hvem er Chrissj? Team Chrissj? Chrissj? Almighty leder og legenden Chrissj? Nå henger jeg litt bak her føler jeg :unsure: Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvor er egentlig Chrissj? Har han ikke bruker på nye gamer.no eller? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Team Chrissj. Er en gruppe som ikke er en klan, men som spiller med hverandre på 360. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvor er egentlig Chrissj? Har han ikke bruker på nye gamer.no eller? Derfor jeg er litt usikker på hvem det er. Var ikke mye på Gamer-forumet før nye gamer.no... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nja, jo jeg mener å tro at han har det, men han er ern lurker Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 yey... Jeg fant igjen mobilen min, den har kansje bare vært vekke i noen dager. Men man merker godt at man er avhengig av den Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Er man? Endret 25. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Man er det, iallefall jeg. Jeg hadde problemer med å vite hva klokken er, hadde ingen vekkerklokke. Hver gang jeg skulle ha tak i noen måtte jeg finne en telefonkiosk (stress). Endret 25. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Klarer meg ikke uten telefon. Bruker den hele tiden; be it ringing, meldinger, mail, surfing, musikk, IM, spilling eller annet fjas. Er glad i telefonen min. I lessthanthree my iPhone. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 yey... Jeg fant igjen mobilen min, den har kansje bare vært vekke i noen dager.Men man merker godt at man er avhengig av den Ja. Jeg trodde selv jeg hadde mistet min i forrige uke og etter to dager var jeg lei av å ikke ha den i lomma for å si det sånn. Fant den igjen tre dager senere da, så jeg slapp tvangstrøye og hvite vegger. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er helt uavhengig av mobil egentlig. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har ikke ladet min på 2 år Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kan utrolig nok klare meg uten mobil i 2-3 dager men er litt avhengig av den da det skal jeg ærlig innrømme:-)! Fikk takk av læreren min akkurat:) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg trodde også jeg ikke trengte den, det kan gå dager uten at jeg faktisk bruker den. men det å vite at du har den og har muligheten til å bruke den er veldig befriende Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg trodde også jeg ikke trengte den, det kan gå dager uten at jeg faktisk bruker den.men det å vite at du har den og har muligheten til å bruke den er veldig befriende Word! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg trodde også jeg ikke trengte den, det kan gå dager uten at jeg faktisk bruker den.men det å vite at du har den og har muligheten til å bruke den er veldig befriende Her har vi det. Det er så herlig å vite at men noen tastetrykk har du verden i ditt øre; vi har da sett Telehor reklamene? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) *BLABLA* Her har vi det. Det er så herlig å vite at men noen tastetrykk har du verden i ditt øre; vi har da sett Telehor reklamene? I lol'd Endret 25. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå