Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nigeriansk prins som vil bruke det på noe ondt, er ikke det litt rasistis? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Neh.. er vel mer stereotypisk. Vet vi skal holde oss unna stereotyping, men Collegehumor kom meg i forkjøpet. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Et spørsmål: Er innholdet i Peer Gynt noe som fortsatt er aktuelt eller fortsatt diskuteres? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nigeriansk prins som vil bruke det på noe ondt, er ikke det litt rasistis? Et spørsmål:Er innholdet i Peer Gynt noe som fortsatt er aktuelt eller fortsatt diskuteres? Nein Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Et spørsmål:Er innholdet i Peer Gynt noe som fortsatt er aktuelt eller fortsatt diskuteres? Ja, husker jeg riktig, mister han sin egen personlighet ish. Skjer jo ofte at folk nå gjør det og. Blant annet de som står med mobberne og ser på de som blir mobbet. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Et spørsmål:Er innholdet i Peer Gynt noe som fortsatt er aktuelt eller fortsatt diskuteres? Ja, husker jeg riktig, mister han sin egen personlighet ish. Skjer jo ofte at folk nå gjør det og. Blant annet de som står med mobberne og ser på de som blir mobbet. Takk! Noen som har noe mer å legge til? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde nettop en heftig diskusjon av hva som var best av paradise hotel og heroes. fikk ikke helt avslutta, hun bare logga av / blokkerte meg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kommet hjem fra trening B) Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde nettop en heftig diskusjon av hva som var best av paradise hotel og heroes. fikk ikke helt avslutta, hun bare logga av / blokkerte meg. Me hvem? Paradise hotel er best fordi jeg ikke vet hva hereos er Kommet hjem fra trening B) Welcome Back! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Med ei jente i klassen. Jeg syns PH er noe av det teiteste som finns på tv. du burde sjekke ut heroes. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Med ei jente i klassen. Jeg syns PH er noe av det teiteste som finns på tv. du burde sjekke ut heroes. Tja... digge damer da Så på for første gang i går BTW Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Honey I'm home Fra nå av kommer jeg ikke til å gå i skygger. Det er en grunn til at jeg holder meg unna skygger for å si det sånn Nå ser jeg på Face Off. Kul film B) Det er en av favoritt filmene mine du burde sjekke ut heroes. Definitivt Endret 25. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Yeah! Ehtram er tilbake, brukeren med 20 ganger så mange poster i Småprat som på resten av forumet Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Face Off er awesome! Det første som skjer i filmen er jo headshot! Face Off er awesome! Det første som skjer i filmen er jo headshot! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 du burde sjekke ut heroes. Definitivt Og det handler om... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hadde nettop en heftig diskusjon av hva som var best av paradise hotel og heroes. fikk ikke helt avslutta, hun bare logga av / blokkerte meg. Du tapte diskusjonen med andre ord? Yeah! Ehtram er tilbake, brukeren med 20 ganger så mange poster i Småprat som på resten av forumet Glemte du ikke noen nå kanskje? Endret 25. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Yeah! Ehtram er tilbake, brukeren med 20 ganger så mange poster i Småprat som på resten av forumet Og det snakker du om? du burde sjekke ut heroes. Definitivt Og det handler om... Det ligger litt i ordet Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Paradise hotel er best fordi jeg ikke vet hva hereos er Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 du burde sjekke ut heroes. Definitivt Og det handler om... Tenk deg New York, også legger du til mennesker med superkrefter. Onde og snille. Dette høres dårlig ut, men dudleif som jeg elsker den serien. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller så kan man si at det handler om helt "vanlige" mennesker som en dag oppdager at de har superkrefter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå