Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei en video av spillet jeg driver med for tiden:-) Kan finne på å være en smule lang videoen allså:-)!!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Natta:P Har noen et ultimat tips til matteprøva jeg har i morra om parameterframstilling og derivering osv av logaritmelikninger og "e"-likninger? Kommer nok til å gå svært dårlig, siden jeg ikke kan ordentlig det som det her bygger på, men fra den positive siden så er jeg ferdig med alt dritten i morra og har fri neste uke^^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei en video av spillet jeg driver med for tiden:-) Kan finne på å være en smule lang videoen allså:-)!!! Så ut som Company of Heroes. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei en video av spillet jeg driver med for tiden:-) Kan finne på å være en smule lang videoen allså:-)!!! Så ut som Company of Heroes. Nesten bar elitt mer micro managment:-) du kan styre hver enkelt person/tanks/båt/bil og HELE mapet kan ødelegges!! fantastisk spill!! Soldiers: heroes of world war 2! man blir liksom litt glad i unitene sine og etterhvert!! hehe sitter å ser på en video om sjokolade fiondant lignende greier på youtube! Sjekk reklamen som dukker opp:-) hehe malplassert?? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg hadde planer om å bumpe nattravn-tråden, men så var den stengt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ho dama kan i hvertfall ikke lage pannacotta!!! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har fri imorgen . Og på tirsdag. Dobbel-. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har fri imorgen . Og på tirsdag. Dobbel-. Hmmm død over deg ja!!! Men jeg har hatt fri en uke jeg da i strekk Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå er det tilbake til hardkjøret. Har en filmanalyse å levere imorgen tidlig, men den har jeg nettopp begynt med... så jeg må nok be om utsettelse. Får håpe det ordner seg Ellers enn det, så sitter jeg enda å spiller Zelda. Holder på i det første templet som StorLink Nesumar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg vil også spille Zelda! Endret 8. februar 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Muhauhuahuahuahuauhahuahahahaa Neida, du kan jo laste ned en emulator og spille på? Men da anbefaler jeg at du skaffer deg en slik kontroller som Riot har, husker ikke hva den het igjen. Er jo herk å spille Zelda på tastatur, går ikke an å sikte i det hele tatt! Nesumar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Savner N64en min så jævlig... Faens lyn som fant ut at den skulle knekke den 10 år gamle maskina... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Savner N64en min så jævlig... Faens lyn som fant ut at den skulle knekke den 10 år gamle maskina... Hehe ps3 min overlevde:-)!!! Det var da enda godt hadde nok ikke klart meg uten LBP<3 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Faen så mange som synes LBP er så bra.... Har aldri prøvd det, men jeg fatter ikke hva så er så morsomt med det, etter å ha sett videoer... Lager du ikke bare brett, og så spiller du en eller annen random dukke igjennom brettet? Eller har jeg misforstått helt? Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den random dukka kan du kle opp i alt mulig av utsyr og klær og sånt!!! Joda man lager brett og greier og blir litt sånn som en barnslig versjon av G-mod:-) Men morro er det!! du burde prøve:-)!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har ikke noe konsoll som kan kjøre LBP, og kjenner ingen med det heller Føler litt at vi går fram og tilbake fra Mat-tråden til SO-tråden, haha. Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 hehe alt små pjatt her og seriøst matprat i andre tråden hehe... noen ganger sklir det ut! Og mat tråden blir litt sånn Ot tråd... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er lett å skli litt ut når man sitter å diskuterer, det vet jeg. Du får heller be folk slutte med OTen hvis det skjer hele tia, eller rapportere det inn slik at en mod for sletta unødvendige poster.... er ikke vanskeligere enn det. Men nå nærmer det seg, ikke enda, men nærmer seg avslappningstime... Det vil si at pcen legges ned og jeg tar opp en bok... Skal ta å lese Ringenes Herre-boka igjen, DET er lenge siden. Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er lett å skli litt ut når man sitter å diskuterer, det vet jeg.Du får heller be folk slutte med OTen hvis det skjer hele tia, eller rapportere det inn slik at en mod for sletta unødvendige poster.... er ikke vanskeligere enn det. Men nå nærmer det seg, ikke enda, men nærmer seg avslappningstime... Det vil si at pcen legges ned og jeg tar opp en bok... Skal ta å lese Ringenes Herre-boka igjen, DET er lenge siden. Nesumar oi oi oi jeg skal legge meg straks jeg og:-) hehe Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg la meg sånn i 8tiden og stod opp nå. Det suger. =( Over til noe annet: Fy søren så mange innlegg det var her i tråden til jeg kom tilbake da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå