JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) En Spotify-link! Rick Astley's "Never Gonna Give You Up", kjent fra Rick Rolling! Endret 25. mars 2009 av Laland Utdypte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Rick Rolling er faktisk imot retningslinjene, som et følge av denne tråden. Du får slippe med en advarsel denne gangen. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Rick Rolling er faktisk imot retningslinjene, som et følge av denne tråden. Du får slippe med en advarsel denne gangen. Tuller du? Ulovlig å poste en sang jeg liker å høre på? Edit: Altså ikke en irriterende side-versjon av sangen Endret 25. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Uten navn, og med en historie som den har? Ja! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jadda, jadda.. noen som har sett noen gode filmer idet siste? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jadda, jadda.. noen som har sett noen gode filmer idet siste? Neh. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg så Braveheart i går. En av mine favoritter. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så Sunshine for noen uker siden, en av de beste filmene jeg har sett. Klaustrofobisk thriller i verdensrommet - hva mer kan man be om? Synd det nesten blir ren plagiering av Alien mot slutten. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 I has seen godfather. Har gått rund og lekt Marlon Brando Jeg som Marlon Brando: You been borrowing more and more money for chocolate and biscuits... and you never pay me back. That is disrespect. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Oh, word! Her låner folk spenn til alt av meg hele tiden! For ikke å snakke om julenissen jeg er når det kommer til Ifa og Doc. Dumsnill, er det jeg er! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Lalalaland du har ikke tusen spenn å låne meg Edit: Neida jeg skal ikke utnytte din gavmildhet, det er slemt. Endret 25. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jau, meg og. Fikk lyst på Ifa. EDIT: Kalde føtter er bare noe kvinner på bryllupsdagen sin får, Rider. Endret 25. mars 2009 av Capa Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Lalalaland du har ikke tusen spenn å låne meg Edit: Neida jeg skal ikke utnytte din gavmildhet, det er slemt. Tusen spenn? Til hva da? Gi meg navn, kontonummer og personnummer så skal jeg vurdere det Jau, meg og. Fikk lyst på Ifa. Hadde vært vannvittig morsomt å sende deg èn liten Ifa i posten.. Endret 25. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg så halvparten av The Hitch Haikers Guide To The Galaxy for noen dager siden. Aner ikke hvorfor jeg skrudde av, ei heller skrudd den på igjen. Kan ikke fatte at jeg ikke likte denne filmen før, humoren er jo genial! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så jeg har tusen spenn vel Du skal ikke ha pinkoden til kontoen også Laland. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde vært vannvittig morsomt å sende deg èn liten Ifa i posten.. Da spiser jeg heller frimerket. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så jeg har tusen spenn vel Du skal ikke ha pinkoden til kontoen også Laland. Nei, det gir du til meg [skjult for RoR]Så deler vi Laland[/skjult for RoR] Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tenkte først du mente å dele Laland. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Heiheihei! En moderator får med seg og tolker alt! Og RoR; jeg trenger den fysiske kopien av kortet ditt og pin-koden attpåtil, når jeg tenker meg om.. Må passe på at du ikke er en nigeriansk prins som vil bruke pengene på ondt! :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå