AltF4 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Altså dette er for dårlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Spørsmålet er, hva har man på seg? Mørke klær, svart helst kanskje, men hvor formelt? Føler slips og dress blir litt vel heftig, så vurderer mørke jeans og en svart skjorte, uten slips. Kunne det stemme sånn ca? Nå er vel dette gjennomført, men dress og slips er standard å ha på seg i begravelse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Har vel aldri fått noe annet enn skryt for å møte opp i dress, selv om det i noen settinger kanskje er litt mye. Har flere ganger tenkt at "shit, jeg går å skifter tilbake" og så plutselig kommer noen å gir props for dressen. Kanskje ingen som kommer til å gi deg props i en begravelse, men samma det vel. Og hei. Folk jo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Holder dere fortsatt koken? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Til forveksling lik varmedøden til universet. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 hva er dette for en tråd? her kommer mitt bidrag, og jeg har allerede sagt det en gang utenfor Burger King i dag. "bedre føre var enn etter snar" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå