Craxmerax Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 God jul da dere! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Knep til de med barn - gi alle gaver om morgenen og nyt julaften uten gavemas Høres forferdelig ut. Gaver hører til på kvelden, barna har bare godt av å ha noe å glede seg til, for ikke å snakke om hvor godt de har av å kjede seg. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Høres forferdelig ut, men ved å gi ut nesten alle gavene på morgenen skaper man ekte juleglede istedet for det evige pakkekjøret. Barna var rolige under midagslaging og satt som tente lys under middagen. Alternativet er stress under middag med grining og skriking etter gaver, ekstremt mye mas iløpet av dagen. 3-4 åringer kab ikke læres opp til å vente på noe så sykt som å få nesten alt de ønsker seg. Det er ikke gjennomførbart! Det funket veldig bra i praksis, nissen kommer selvfølgelig med noen gaver etter middagen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Obligatorisk: God jul! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg fikk to badekåper, så nå sitter jeg med to badekåper. Living life. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Da tenker jeg at man bruker den ene og legger den andre i en skuff frem til den første er utslitt. Her begynner det å hope seg opp med parfyme, siden jeg nesten aldri bruker det. I et forsøk på å bli kvitt noe av det skal jeg nå bli en av disse tvilsomme typene som regelmessig sprayer seg. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nyttår! Nå er middagen over og Odense skal utforskes Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Ett par raketter avfyrt i samme høyde som de bedre halvdeler, og edhøgebde dårlig humør . Men tiden ruller videre og stemningen holder vann! Godt budt år og måtte Odindmile på dere I was frozen!!! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Lakus er sliten idag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Ja. Veldig. Og jeg irriterer meg over skrivefeilene mine i det forrige innlegget mitt. Jeg har vært, og er fortsatt, fast bestemt på at man klarer å skrive ord rett selv om man er full. Dette er bare et lite steg tilbake. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Du er execused mister var helt texas i Odense igår. Folk skøt på hverandre, må ha vært mange skader. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Merka ingenting i Stavanger, jeg var mer opptatt av å drikke og spise og nyte et stereoanlegg til en kvart million (minst). Og selv om jeg var redusert da jeg våkna i formiddag, er alt bedre nå, etter å ha fått ut dagen derpå-tappen, og spist brioche. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Du er execused mister var helt texas i Odense igår. Folk skøt på hverandre, må ha vært mange skader. Med pang-pang, eller swiiiiiiiii-boom? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Var swiiiboom og noen hjemmelagde greier. Det var faktisk så ikle at jeg ble redd, og jeg var den idioten som fløy rundt med slikt da jeg var yngre. Tok buss til Danmark, aldri igjen. Aldri. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Det hørtes jo ikke helt anti-underholdende ut heller da. Hvor lang busstur er forresten en busstur til danmark? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 8 timer o faktisk tid, 22 timer om du regner psykisk tid. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Ser ut som jeg får ta siste ordet til nestemann kommer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Det var ikke lenge. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Se der ja, slått etter ett minutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå