N-4K0 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg spanderte middag på en venn/kollega som ble 50 år i dag, så vi var ute og spiste løvbiff og hvitløksnadder Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Aww. Nice. Gratulerer til vennen/kollegaen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg spanderte middag på meg selv og åpnet døren for en flue. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ah, mett. Og fortsatt trekvart kilo pizza igjen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Fy fader. Har sett på The Blacklist i det siste. Det er så bra! Endret 24. oktober 2015 av Craxmerax Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Spesiell dag, etter 10 år som CNC Operatør på samme sted ble jeg delvis permittert pga usikkerheten i oljebransjen. For første gang i livet har jeg kjent på det å faktisk ikke ha en trygg jobb, skikkelig kjip følelse. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Fy fader. Har sett på The Blacklist i det siste. Det er så bra! Dessverre taper det seg etter at de første avsløringene kommer. Det virker som de ikke hadde flere troll i esken. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Spesiell dag, etter 10 år som CNC Operatør på samme sted ble jeg delvis permittert pga usikkerheten i oljebransjen. For første gang i livet har jeg kjent på det å faktisk ikke ha en trygg jobb, skikkelig kjip følelse. Å være arbeidsledig eller i en usikker jobbsituasjon er noe av det verste man kommer ut for. Påvirker absolutt alt, spesielt om man bor alene. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Jepp, det ble litt av en kombo, for jeg flytter ut fra fruen jeg har vært sammen med i snart 8 år. Jeg vet at markedet er stappet med arbeidsledige i mitt yrke, så jeg ser etter en jobb. Samme hvilken. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Yo my niggaz -Whiteboy GO represent fra NYC. Snart på vei tilbake til heimlandet nå for julen Hva gjør folk for tiden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Spiller Minecraft og lar være å sove. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Tjener fete grunker på aksjemarkedet. Bare tapt 670kr enda. Fin start ... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg har også vurdert å kjøpe aksjer i stedet for å bare ha penger i banken, men det virker som om man må bruke veldig mye tid på å holde seg oppdatert om man skal gjøre det bra, og tid er det verre med. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg tror jeg har for dårlige nerver til aksjesparing, såfremt det ikke er snakk om småsummer. Det hadde jo kanskje vært lurt nå å satset på bedrifter innenfor oljebransjen, så fort det blir ustabilt nok i midtøsten vil prisene fyke i taket igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Putt litt penger i alternativ energi, type hydrogen/elektro. Over tid vil de garantert gi litt ekstra lommepenger. Sikkert ikke noen eksplosiv vekst, men alltid noe. Oljen kan jo brenne opp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Det er for mye Tre nøtter til Askepott på skjermen min, og for lite Reisen til julestjernen. Hvorfor må det alltid ta så lang tid ..? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 I voksen alder får jeg ikke julestemning før timmy gresshoppe synger jeg altså, det var det soleklare høydepunktet før gavene da jeg var liten. Husker vi kunne se på SVT1 først og så på Nrk1 etterpå God jul folkens! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 I "voksen" alder, kommer julestemninga med Snekker Andersen klokka 9 på julaften, og fortsetter med Reisen til julestjernen, så Timmy Gresshoppe & co, så blir det grøt, så fordøye grøten, middag i åtte - ni-tiden, så dessert, og så gaver. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Knep til de med barn - gi alle gaver om morgenen og nyt julaften uten gavemas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå