Craxmerax Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Star Wars Battlefront betaen er live boys! And girls! Endret 8. oktober 2015 av Craxmerax Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Pew pew! Hva heter dere på Origin? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) What the fuuck... Logger inn på OIrigin og får opp at kontoen allerede er i bruk. Så ser jeg at språk og område er satt til Russland. Het egentlig Craxmerax på origin, men nå heter jeg visst boss454515151515 O.o Edit: Ok, byttet passord, men kan ikke endre ID uten å svare på sikkerhetsspørsmål. Som nå er på russisk.. Endret 8. oktober 2015 av Craxmerax Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Dama mistet sin Origin-profil nylig også.... Illuminati? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Motherfuckers Men bare legg til boss454515151515 om du vil spille da EDIT: FIXED! Ringte til EA og snakket med en veldig hyggelig jente som hjalp meg med å endre sikkerhetsspørsmålet. Topp score for brukerservice! IDen er nå "Craxmerax" om noen vil legge meg til. Endret 8. oktober 2015 av Craxmerax 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Spilte Minecraft en stund, men så innså jeg at hvis ikke man eier et fnugg av kreativitet, er spillet meningsløst. Har ikke spilt det på flere år. Det er mye hva du gjør det til. Jeg spiller forskjellige modpacks, hvor jeg ikke trenger å ha et fnugg av kreativitet (hvilket jeg heller ikke har), fordi alt jeg trenger å gjøre er å finne meg et sted å grave meg inn i bakken / fjellet på, og ta det derfra. Jeg miner som en helt for å kunne bygge maskiner, atomreaktorer, jetpacks med mer, slik at turer til the Nether, Twilight Forest, og diverse dimensjoner fra MystCraft og RFTools blir relativt trivielle. Så er det å skaffe seg brukbare tools og weapons med TiCon, få opp et fungerende ME-system (datalagring, i stedet for alle de evinnelige kistene), og bare kose seg med å lage tunneler, mine ore, leke bonde med Pam's / Agricraft / Magic Crops, og generelt leve livet. Ang. Origin, så aner jeg ikke hva jeg heter, siden jeg så sjelden bruker det, men det er helt sikkert Datasmurf eller Sosjojuror. Kan ikke se for meg at det skulle være noe annet. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Laster ned betaen nå, kommer til ta en stund. Men legg meg gjerne til. Iden er thewaffelmaker. Lenke til kommentar
Maria Øyhaugen - Laptop Lifestyle Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hallo ^^ Ikke akkurat mye vits i å prøve å lese igjennom alle 5433 sidene her, men får prøve å henge med herfra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Tja, det går ganske sakte fremover så om du starter forifra nå så tar du oss igjen før vi når side 5435 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Tror ikke det skal være noe problem å henge med her i gården akkurat, folka begynner å bli gamle. Edit: Så gamle at man ikke klarer å skrive en gang. Endret 10. oktober 2015 av Snurreleif Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Ja, det er lite aktivitet her inne. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Rachel Nordtømme melder i sin blogg at folk,ja de stinker! Hun er gravid og luktesansen har fått seg en solid buff, hun melder også at kjæresten andre villa har dårlig ånde og lukter svette. Mer om dette så fort jeg får mer info Endret 14. oktober 2015 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Men hvem bryr seg, egentlig? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Er ikke rart denne tråden er død med den holdningen der! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Denne tråden er nok død av andre grunner enn mine holdninger til «kjendisverdenen» i Norge, eller resten av verden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det er der du tar feil. Helt klart. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hva har Datasmurfs holdning til kjendiser å gjøre med at tråden sakte dør ut? Ser ikke helt sammenhengen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Holdninger kan kan holde for seg selv, det er derfor de heter holdninger. Om ikke hadde ordet vært givninger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Det er der du tar feil. Helt klart. Du mener det, ja? Slacker! Det er dine holdninger til ikke daglig å oppdatere tråden med små ting fra livet ditt som gjør at den dør ut. Dra Minecraft og e-sigaretter inn her, pronto. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Får oppdatere jeg, da Var ute og spiste i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå