Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 @Mokko: Ahhh! :love: Fikk jo helt frysninger jo! Jeg og Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det var en gang et menneske vises bare på skolen nå for tiden. Personlig synes jeg den serien er temmelig... Døll, men det er jo noe annet når man har nostalgiske minner fra når man var liten! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Det var en gang et menneske vises bare på skolen nå for tiden. Personlig synes jeg den serien er temmelig... Døll, men det er jo noe annet når man har nostalgiske minner fra når man var liten! Jeg hater den. Jeg også att vi ikke får se den på Fransk. Kultserie deluxe: Også husker jeg bjørnen i det blå hus 90-talls introer: Endret 25. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Både Bananer i pysjamas, teletubbies og bjørnen i det blå huset går vel under det vi kaller sukkersøt hjernedød underholdning Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Må legge med en klassiker! Mr. Hiccup PS: Hvordan får man Youtube videoen rett inn i forumet? Endret 25. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Shicca: Lurer på om jeg så på veldig gamle serier. Jeg husker søsknene mine etterlot seg de seriene der og flere. Så husket dem. Og du er 8 år eldre enn meg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Både Bananer i pysjamas, teletubbies og bjørnen i det blå huset går vel under det vi kaller sukkersøt hjernedød underholdning Nettopp! Gå inn her hvis du vil mimre 90-tallet. Jeg kjente igjen de fleste tingene. Endret 25. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg hatet bjørnen i det blå hus Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Error: trykk på insert: youtube embed Endret 25. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Var vel rundt Bjørnen i det blå huset-tider at barnetv utviklet seg til snilt, hjernedødt dritt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Må legge med en klassiker! Mr. Hiccup PS: Hvordan får man Youtube videoen rett inn i forumet? Mr. Hiccup! Noe så genialt Men favoritt serien min var Jim Gullknapp. Var vel rundt Bjørnen i det blå huset-tider at barnetv utviklet seg til snilt, hjernedødt dritt.Rundt bjørnen i det blå hus tiden jeg sluttet og se på bare-TV. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jim Knapp! Når jeg så på sånt var det bare på Cartoon Network though. Men, for en utrolig bra serie, burde vel egentlig ha lest boken en gang, men nå tror jeg jeg er litt for stor. Bjørnen i det blå huset var bare tragisk, det var en av seriene som gjorde at jeg ble lei av Barne-Tv. Starter elendig, fortsetter elendig og slutter elendig. Start: Hmm, jeg lukter noe, er det kanskje deg - Ja du lukter honning! Fortsettelse: Hvor er hvor er hvor er skygge? Slutt: Idiotisk månesang. Bleh! Edit: Ahh, takk Marthe! Skriver som oftest i Fast Reply jeg. Får vel teste det ut da. Endret 25. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Er alle her så mye yngre enn meg da? Her er en serie jeg husker jeg så på. http://www.youtube.com/watch?v=0pUCSsAo638 Pirates of Dark Water Endret 25. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Arthur Den serien husker jeg! Hjernedød, men koselig. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jøss, her mimrer man gitt Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er alle her så mye yngre enn meg da? Her er en serie jeg husker jeg så på.http://www.youtube.com/watch?v=0pUCSsAo638 Den så ræva ut Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Er alle her så mye yngre enn meg da? Her er en serie jeg husker jeg så på.http://www.youtube.com/watch?v=0pUCSsAo638 Er bare to år mellom oss da, men den serien husker jeg ikke. ...men så hadde vi bare nrk og tv2 på den tiden da Endret 25. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Nei den gikk nok ikke på nrk eller tv2 På den tiden var det den serien og Power Rangers (mighty morphin vel å merke) som fasinerte meg. http://www.youtube.com/watch?v=OfOACVCOJsM Endret 25. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei den gikk nok ikke på nrk eller tv2 På den tiden var det den serien og Power Rangers (mighty morphin vel å merke) som fasinerte meg. http://www.youtube.com/watch?v=OfOACVCOJsM Jeg fikk ikke lov til og se på det eller Pokemon å Digimon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå