Eplefe Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hva studerer du? Har Zealuu sånn passe nailed down (etter Twitter), men hva du studerer has slipped my mind.Helt nøyaktig det samme, bare at jeg ligger litt etter ham. Jeg er på tredjeåret, han er ferdig med master nå. Epler, ofc.I wish. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 The Witcher 3 altså. Det er så rått det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Its pretty neat! Det inventoryet da... ugh. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Mine vaner i RPG's summarisert Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Dette summerer vel oss alle Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 På en skala fra 0 til Snoop Dogg, hvor høye er de gutta der? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Its pretty neat! Det inventoryet da... ugh. En veldig liten pris å betale for væreffektene. Nursing a semi just thinking about them. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 En bekjent som også er barista fortalte meg at i dag ekspederte han en dame (som han ikke synes var attraktiv, bare en random eldre-enn-ham-dame), og hun kjøpte en banan og skrelte den med tennene mens han så på og han ble hard. Plz explain. Hvordan er det hot at noen skinner et penislignende objekt? :| Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Som om det er noen sammenheng mellom når man er kåt og når man får en raging boner. Jeg husker da jeg tok bussen hjem fra skolen, ble rockhard rett før mitt stopp. Var pikken som prøvde å fucke opp hverdagen min, noe den har fortsatt med. Nå blir jeg sjelden hard i random situasjoner, vanligvis om jeg ser noe deilig som f.eks en halshuggingvideo fra is. Endret 23. mai 2015 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Han sa jo selv at dette var en "dette var hot"-boner. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Det er vanskelig å bedømme uten å se denne litt eldre damen med en banan. Kan hende hun hadde next level sex appeal.. Sånn seriøst så har jeg blitt hissig på damer jeg ikke synes var så digge, jeg hadde et rent knulleforhold med en sånn dame for mange år siden. Hun var veldig sexy liksom. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Mad Max Fury Road er nok den beste actionfilmen jeg har sett på mange, mange år. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Skal se Mad Max med AltF4 i dag! Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Blir tvunget til å ta en English placement test av universitet siden jeg er norrbaggar. Forsåvidt greit nok hadde det ikke vært for at jeg.. Allerede tatt en english proficiency test (TOEFL), gått IB og tatt engelsk der, har engelskkarakter fra norsk skole, har gjort SAT (standarized american test) og har skrevet 4 essay til skolen i admissions-process. Hvor mye bevis trenger de på at jeg er sånn tålelig dugelig i engelsk? De betaler til og med 150$ for meg for å ta testen (lurer på hvor de pengene komme fra..) Hirr Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Mad Max Fury Road er nok den beste actionfilmen jeg har sett på mange, mange år. This! Popcornhånda gikk på autopilot, jeg kunne ikke konsentrere meg om noe annet. Helt oppslukt. Fantastisk actionfilm. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Mad Max var helt fantastisk. Jeg glemte helt å spise opp popcornet. Brusen tok jeg en slurk av. Hadde ikke tid til annet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Enig. Jeg synes også den var bedre enn Road Warrior, som mange mener er den beste. Den post-apokalyptiske settingen var mer gjennomført enn i noen annen film jeg har sett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Bør en ha sett de andre filmene først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå