ShampooMacTavish Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Ellers har jeg tatt omfattende massasjekurs i vår, og er barnehageassistent/SFO-person/lærer i grunnskolen (alt ringevikar, derfor så mange) og storkoser meg med det. Mye morro Jeg gjorde akkurat det samme i høst, flott jobb! Var mest vikarlærer på ungdomsskolen, da. Tidvis givende, tidvis slitsomt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Har ikke vært innom ungdomsskolen. Halvparten av gutta der er høyere enn meg - ikke noe jeg bryr meg om, men tror det blir vanskelig som vikar da. Autoritet er allerede vanskelig når man er der kun en gang i blant. Har jo jobbet som lærer i India og, for barn mellom 4-16, og er nå med barn mellom 1-12, og har også vært "leksehjelpassistent" for VGS-elever (litt annen dynamikk) så har fått prøvd det meste. Synes 4-10 er drømmegruppen. Gamle nok til å ha litt egne meninger og tanker, unge nok til å stort sett høre på hva du sier og ikke være whiny, opprørske bitcheunger som de gjerne blir i starten av tenårene. Vurderer forresten ny avatar.. Nasheed bhaia Endret 14. april 2015 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hah, Rider også. Det var lenge siden. Klarer vi å få Eplefe tilbake? Høres spennende ut Error. Jeg jobber jo fortsatt i barnehage selv og elsker det. Hadde vært jævlig kult å klinke til med en skikkelig reunion. kickstarter for tog-/flybilletter for oss nord for Sinsenkrysset også bare ha det gøy en helg! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg kan jo jukse og vise henne posten. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg kan be dama mi se på innleggene, men ikke skrive noe også, så er vi enda nærmere. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Alltid lurt på hvordan folk kan jobbe med barn. Ville heller jobbet på en kennel for hunder med rabies. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Streamer! Å jobbe med unger er jo bare herlig. Som alle andre jobber er det jo ikke for alle, men de fleste hadde nok fort innsett at det er ganske givende. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Det er ikke alle som er like glad i barn. Jeg har jobbet med barn, både i profesjonell sammenheng og på privaten, og likte det ikke. Det er ikke for alle, som du sier. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Steike, slo til med andreplass på pubquizen i går, av 46 lag. Vi ble til og med approacha av en gruppe småkorpulente, grisekåte plain janes etter at pallplassering (og påfølgende høylytt selvgratulering) var et faktum. Damn it feels good to be a gangsta Endret 16. april 2015 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) The hype is real! Endret 16. april 2015 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ah, det er gøy å streame når folk som ser på er aktive i chatten. Kanskje den morsomte streamen jeg har hatt, definitivt den mest spennende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ikke skriv slikt når jeg er opptatt da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Oi! Hyggelig å se så mange kjeente forumfjes her igjen. Og det høres ut som dere har mye interessant på gang. Selv er jeg nå på besøk i Trondheim for første gang. Jaså, hva syntes du om gamle Nidaros, og var du her (vel, der) ifm. kirkemøtet, eller privat? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Startet en ny NG-karakter i Bloodborne i dag etter å ha sett på Altf4 kaste kontrollen i veggen. Fra Central Yharnam-lampen til dødt Cleric Beast; like under en time. Med et våpen jeg aldri har brukt før, men nå offisielt er en fan av. http://www.twitch.tv/zealuu2/b/651579366 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hah, Rider også. Det var lenge siden. Klarer vi å få Eplefe tilbake? Høres spennende ut Error. Jeg jobber jo fortsatt i barnehage selv og elsker det. Hadde vært jævlig kult å klinke til med en skikkelig reunion. kickstarter for tog-/flybilletter for oss nord for Sinsenkrysset også bare ha det gøy en helg! Jeg kan jo jukse og vise henne posten.Vel, han gjorde ikke det, men her er jeg allikevel. Heard your calls from the bbeyond og shit. Veldig kjekt å se på Altf4 streame. Skulle tilbudt oss å hoste en reunion igjen, men leiligheten vår er 46 kvadratmeter og y'all are a lot of people. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Clay Davies er bare boss. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Modemet har gått til hundene, men telenors teknikere må "analysere saken" før de kan sende oss et nytt ett. Telenors teknikere er naturligvis runkedukker som ikke jobber i helgen, så vi må vente til mandag før de kan se på saken og dedusere at modemet er fucked (noe jeg og duden på kundeservice allerede fant ut etter 3.5 minutter), før de sender modem som sikkert tar en dag i posten. Aka er vi uten internett hjemme til tirsdag 2015 bitches. Velfungerende Hoverboards er mer sannsynlig enn å få 15 år gammel teknologi til å virke stabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå