Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke vært innom ungdomsskolen. Halvparten av gutta der er høyere enn meg - ikke noe jeg bryr meg om, men tror det blir vanskelig som vikar da. Autoritet er allerede vanskelig når man er der kun en gang i blant.

 

Har jo jobbet som lærer i India og, for barn mellom 4-16, og er nå med barn mellom 1-12, og har også vært "leksehjelpassistent" for VGS-elever (litt annen dynamikk) så har fått prøvd det meste. Synes 4-10 er drømmegruppen. Gamle nok til å ha litt egne meninger og tanker, unge nok til å stort sett høre på hva du sier og ikke være whiny, opprørske bitcheunger som de gjerne blir i starten av tenårene.

 

Vurderer forresten ny avatar.. Nasheed bhaia

post-152514-0-10981200-1429048306_thumb.jpg

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hah, Rider også. Det var lenge siden. Klarer vi å få Eplefe tilbake?

 

Høres spennende ut Error. Jeg jobber jo fortsatt i barnehage selv og elsker det.

 

Hadde vært jævlig kult å klinke til med en skikkelig reunion. kickstarter for tog-/flybilletter for oss nord for Sinsenkrysset også bare ha det gøy en helg!

Lenke til kommentar

Steike, slo til med andreplass på pubquizen i går, av 46 lag. Vi ble til og med approacha av en gruppe småkorpulente, grisekåte plain janes etter at pallplassering (og påfølgende høylytt selvgratulering) var et faktum. Damn it feels good to be a gangsta

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hah, Rider også. Det var lenge siden. Klarer vi å få Eplefe tilbake?

 

Høres spennende ut Error. Jeg jobber jo fortsatt i barnehage selv og elsker det.

 

Hadde vært jævlig kult å klinke til med en skikkelig reunion. kickstarter for tog-/flybilletter for oss nord for Sinsenkrysset også bare ha det gøy en helg!

 

 

Jeg kan jo jukse og vise henne posten.

Vel, han gjorde ikke det, men her er jeg allikevel. Heard your calls from the bbeyond og shit. Veldig kjekt å se på Altf4 streame. Skulle tilbudt oss å hoste en reunion igjen, men leiligheten vår er 46 kvadratmeter og y'all are a lot of people.
Lenke til kommentar

Modemet har gått til hundene, men telenors teknikere må "analysere saken" før de kan sende oss et nytt ett. Telenors teknikere er naturligvis runkedukker som ikke jobber i helgen, så vi må vente til mandag før de kan se på saken og dedusere at modemet er fucked (noe jeg og duden på kundeservice allerede fant ut etter 3.5 minutter), før de sender modem som sikkert tar en dag i posten. Aka er vi uten internett hjemme til tirsdag

 

2015 bitches. Velfungerende Hoverboards er mer sannsynlig enn å få 15 år gammel teknologi til å virke stabilt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...