Spartapus Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Anbefaler forøvrig å lese denne artikkelen, hvis dere ikke allerede har tatt avgjørelsen på egenhånd: http://kotaku.com/psa-if-youre-playing-dragon-age-leave-the-hinterlands-1661855879 Selv må jeg innrømme at jeg var i full gang med å gjøre rent bord i Hinterlands og det begynte å bli litt kjedelig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år, ya bastards! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år raringer. :-) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Godt nytt år da folks! Endret 2. januar 2015 av Craxmerax Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ja, nytt godt år! ^_^ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det gjenstår å se da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jupp, godt nytt år! Dragon Age: Inquisition er helt vannvittig! De så på alle klagene de fikk om at DA2 hadde for små områder å utforske, også laget de dette. Origins var større en DA2, men dette bare fortsetter å gi og utvide seg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Godt nyttår! Pfft.For å få boobs når du er så G som meg trenger du ikke laptop en gang. Er bare å rulle inn noen hoes så har du i massevisRhymes!G som meg.mp3 Vil bare minne om at dette eksisterer. Endret 3. januar 2015 av ShampooMacTavish 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Venter fortsatt på at kjendislivet skal finne meg. Rart at det skal ta så lang tid. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Får jeg spørre hva du sier i den første linjen i sangen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg tror det er "det er bare nørder på skolen som må åpne PCen for å få boobs". Passe ironisk med tanke på min relationship status at that time Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Ah. "Åpne" var ordet jeg ikke hørte. Hvor er den syke beaten fra? Endret 3. januar 2015 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Skylder ikke du forumet en låt Shampoo? Husker du hva det dreide seg om, du skulle legge ut en hel sang pga et eller annet. Tror du tenker på Vrengtpolvott, som jobbet med enda en julesang for noen år tilbake. Tror han fikk inn det meste av lydklipp også, men låten så vi aldri noe til Hørte. Når så du en låt sist? Jesus, kids these days. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Godt nyttår! Pfft. For å få boobs når du er så G som meg trenger du ikke laptop en gang. Er bare å rulle inn noen hoes så har du i massevis Rhymes!G som meg.mp3 Vil bare minne om at dette eksisterer. Fader, husket ikke at jeg var songwriter og. Det kommer på CV'en asap. Lakus+Error er nye Stargate, uten tvil Hva var konteksten egentlig? Endret 3. januar 2015 av Error Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Skylder ikke du forumet en låt Shampoo? Husker du hva det dreide seg om, du skulle legge ut en hel sang pga et eller annet. Tror du tenker på Vrengtpolvott, som jobbet med enda en julesang for noen år tilbake. Tror han fikk inn det meste av lydklipp også, men låten så vi aldri noe til Hørte. Når så du en låt sist? Jesus, kids these days. Han hørte et bilde av låta sikkert? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hva var konteksten egentlig? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1316881&p=18330989 Les nedover herfra. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Leken beat på den sangen, Lakus! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det jeg synes da, det er at det er bra drøyt å belønne årets bruker med en tjueårs-playatation 4 det året jeg har posta sikkert 10 innlegg til sammen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 At dette spillet ikke blir noe av.. Sad :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå