Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Teletubbies. Uæææææ :o Psykotisk er det jeg vil kalle det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du har vokst opp med barne-tv av klasse. Barne-tv nå til dags oppfostrer jo hjernedødhet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Åh, den videoen over her ga meg gode minner. Flukten fra Dyreskogen er jo noe av det beste som har gått på TV noen gang.. Trist det de sender nå, halvparten er "dukkeserier" der alle bare har det godt, ingen høydepunkter, spenning eller noe. Lillebroren min på seks ser aldri på barnetv lenger, han foretrekker heller å gå ned og spille Ratchet & Clank. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er jo opplest og vedtatt at en faktisk handling i seriene ikke er "barnevennlig". De søte små kan jo bli skremt, og skadet og det som verre er av å oppleve at ting ikke alltid går bra absolutt hele tiden. Den dramatiske kurven ble avlivet med Teletubbies. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Å, er så sinnsykt lenge siden jeg har hørt denne deilige melodien, den gjør meg helt bløt innvendig... Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Noen som husker Elefanten Mumpie og vennene hans? (Fugleskremselet, den flyvende grisen og den gamle kråka.) Det var min personlige favoritt, har også sett mye på Mummitrollet (har aldri sett noen episoder med Hufsa, men Hattifnattene husker jeg enda... :S) Flukten fra Dyreskogen husker jeg ikke så mye av, bortsett fra at jeg likte det veldig godt! Edit: Jeg kom på en serie til som var HELT fantastisk! Den startet med mange dyr som var på en båt, og en dag forliste båten og dyrene strandet på en øy. Der hadde de bygget et slags maskineri så de kunne flytte på øya. Husker ikke hva den heter, er det noen andre som gjør det? Endret 25. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Når vi snakker om gamle minner. Snublet over denne for en tid tilbake. En av tidenes beste filmer og episk intro. Hvorfor lager de ikke sånne filmer lengre? Edit: Husker Mumfie også ja, men da var jeg over min beste barnetv alder. Endret 25. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Husker Mumfie, ja. Veldig glad i den serien også.. Å, de gode BarneTV-tider.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som husker Elefanten Mumphy og vennene (Fugleskremselet, den flyvende grisen og den gamle kråka.) Det var min personlige favoritt, har også sett mye på Mummitrollet (har aldri sett noen episoder med Hufsa, men Hattifnattene husker jeg enda... :S) Flukten fra Dyreskogen husker jeg ikke så mye av, bortsett fra at jeg likte det veldig godt! Edit: Jeg kom på en serie til som var HELT fantastisk! Den startet med mange dyr som var på en båt, og en dag forliste båten og dyrene strandet på en øy. Der hadde de bygget et slags maskineri så de kunne flytte på øya. Husker ikke hva den heter, er det noen andre som gjør det? Jeg husker jeg så noen episoder av det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Edit: Jeg kom på en serie til som var HELT fantastisk! Den startet med mange dyr som var på en båt, og en dag forliste båten og dyrene strandet på en øy. Der hadde de bygget et slags maskineri så de kunne flytte på øya. Husker ikke hva den heter, er det noen andre som gjør det? Å herre, takk! Kom på denne jeg også, den var bare helt utrolig. Må finne navnet! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Når vi snakker om gamle minner. Snublet over denne for en tid tilbake. Den har jeg liggende på VHS ett sted. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Søsteren min så på Mumfie for noen dager siden, så det går i reprise nå. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Edit: Jeg kom på en serie til som var HELT fantastisk! Den startet med mange dyr som var på en båt, og en dag forliste båten og dyrene strandet på en øy. Der hadde de bygget et slags maskineri så de kunne flytte på øya. Husker ikke hva den heter, er det noen andre som gjør det? Å herre, takk! Kom på denne jeg også, den var bare helt utrolig. Må finne navnet! Lost VS Noah? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Noahs dyrebare øy var utrolig koselig Når vi snakker om gamle minner. Snublet over denne for en tid tilbake. Jeg tror faktisk jeg var å så den på Kino :hmm Endret 25. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Noas øy var utrolig koselig Navnet høres kjent ut Edit: http://no.wikipedia.org/wiki/Noahs_dyrebare_%C3%B8y AHA! Så dere så også på barne-TV på sent 90 tallet! Endret 25. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Got it! Gode minner! Edit: Den er epic! Endret 25. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bedre BarneTV før ja, blant mine favoritter kan vi jo også nevne følgende: Bertha Shagma Det var en gang et Menneske Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) @Mokko: Ahhh! :love: Fikk jo helt frysninger jo! Endret 25. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Snip Er du noe med 80 år? Jeg husker denne Endret 25. mars 2009 av Shicca Trenger ikke qoute filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå