Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, den videoen over her ga meg gode minner. Flukten fra Dyreskogen er jo noe av det beste som har gått på TV noen gang.. :love:

Trist det de sender nå, halvparten er "dukkeserier" der alle bare har det godt, ingen høydepunkter, spenning eller noe. Lillebroren min på seks ser aldri på barnetv lenger, han foretrekker heller å gå ned og spille Ratchet & Clank. :(

Lenke til kommentar

Det er jo opplest og vedtatt at en faktisk handling i seriene ikke er "barnevennlig". De søte små kan jo bli skremt, og skadet og det som verre er av å oppleve at ting ikke alltid går bra absolutt hele tiden. Den dramatiske kurven ble avlivet med Teletubbies.

Lenke til kommentar

Noen som husker Elefanten Mumpie og vennene hans? (Fugleskremselet, den flyvende grisen og den gamle kråka.) Det var min personlige favoritt, har også sett mye på Mummitrollet (har aldri sett noen episoder med Hufsa, men Hattifnattene husker jeg enda... :S) Flukten fra Dyreskogen husker jeg ikke så mye av, bortsett fra at jeg likte det veldig godt!

Edit: Jeg kom på en serie til som var HELT fantastisk! Den startet med mange dyr som var på en båt, og en dag forliste båten og dyrene strandet på en øy. Der hadde de bygget et slags maskineri så de kunne flytte på øya. Husker ikke hva den heter, er det noen andre som gjør det?

Endret av Error
Lenke til kommentar
Noen som husker Elefanten Mumphy og vennene (Fugleskremselet, den flyvende grisen og den gamle kråka.) Det var min personlige favoritt, har også sett mye på Mummitrollet (har aldri sett noen episoder med Hufsa, men Hattifnattene husker jeg enda... :S) Flukten fra Dyreskogen husker jeg ikke så mye av, bortsett fra at jeg likte det veldig godt!

Edit: Jeg kom på en serie til som var HELT fantastisk! Den startet med mange dyr som var på en båt, og en dag forliste båten og dyrene strandet på en øy. Der hadde de bygget et slags maskineri så de kunne flytte på øya. Husker ikke hva den heter, er det noen andre som gjør det?

Jeg husker jeg så noen episoder av det :D

Lenke til kommentar

Å herre, takk! Kom på denne jeg også, den var bare helt utrolig. Må finne navnet! :D

Lenke til kommentar

Å herre, takk! Kom på denne jeg også, den var bare helt utrolig. Må finne navnet! :D

Lost VS Noah?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...