Craxmerax Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Det var vel tiden på Innlegg.no det? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Jepp. Savner fortsatt den siden. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 SO1 har jo mer eller mindre dødd ut, men det er kanskje naturlig? Jeg kommer innom og kommenterer en gang i blant, men jeg føler liksom ikke at jeg har ting som er så veldig verdt å dele. I løpet av 5 år synes jeg at jeg har snakket mer en nok om meg selv, og den felles interessen for spill og gaming har falmet. Nesten hver gang jeg skriver et innlegg om dagen ligger hånden tvilende på "delete"-knappen. Ellers er jo mange av underforumene på diskusjon.no ganske kjipe. Spill-delen er en ødemark av laber kvalitet, men tror det har mer å gjøre med at jeg har blitt mer kritisk enn faktiske endringer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 God jul da dere! Sitter her og jammer på en ny el-gitar. Håper dere får en fin jul videre Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hei, hei! Titter innom og ønsker alle en riktig god jul, jeg også. Og et godt nytt år nå snart. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jupp, håper alle har det fint i romjula. Det har iallefall jeg. Fikk PS4 til jul! God jul da dere! Sitter her og jammer på en ny el-gitar. Håper dere får en fin jul videre Aner ikke hvordan jeg fikk el-gitar til å bli air-gitar, men tenkte som så at det var en underlig gave å få til jul. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Haha. Jeg er allerede mester i luftgitar så det var på tide å ta steget videre nå. Hvilke spill har du til PS4 da? PSN: craxmerax - Add me! Endret 28. desember 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Fikk også PS4. Så langt har jeg kun Dragon Age: Inquisiton til den. Jeg håper spillutvalget tar seg opp i 2015, for nå er halvparten av titlene remakes fra forrige generasjon. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har bare spilt PS1 og 2. Jeg spiller stort sett bare Crash Bandicoot og Spyro the Dragon på PS1 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Har planer om å kjøpe DA:I etter jul en gang. Er det på høyde med det første spillet? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Jeg har GTAV, DA:I, Minecraft, AC: Unity og et bilspill som heter The Crew. Fikk ikke internettet til å funke da jeg satte det opp, men skal prøve igjen og legge deg til hvis det funker. Signalet er så himla dårlig at det funker ikke. Internettet i seg selv er som en snegle oppe hos meg. Må få kjøpt en bedre router og kjøpe en extender også over nyttår. Det var meningen onkelen min skulle hjelpe meg med det, men han har hatt det litt travelt og jeg har null peiling selv. Skal huske på det til senere Craxmerax. Endret 29. desember 2014 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 DA:I er milevis bedre enn toeren. Eneren er det vanskeligere å konkurrere med. Nå har jeg bare spilt i overkant av 7 timer, men så langt er det bra, bare ikke så bra som DA:O. Det kan selvfølgelig endre seg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Det er på tilbud på PS Store nå frem til 8. Januar. Får ikke studielån før 15. Januar så må se om jeg har råd til å kjøpe det nå. Tipper jeg utsetter det en uke i alle fall. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Spilte det i går og synes det er knall så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå