Error Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Mashup mellom MOBA og Team Fortress-style gameplay, hvor en av de eneste tingene som ble sagt var "We really want to make this acessible and easy to get in to for as many people as possible, and just have fun!" Hearthstone expansion neste måned er kult da. Uber-RNG og syk powercreep virker det som, men får se. Blir sikkert kult. Men Overwatch? Eww, skuffende. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Har spilt Overwatch. Det var ikke skuffende. Det sitatet der har trolig blitt brukt av Blizzard om alle spillene deres noensinne. Og de hadde naturligvis drøssevis å si om spillet etter annonseringen, både i det offentlige Overwatch-panelet og i pressekonferansen senere. Om dette spillet kommer til å være gøy etter hundrevis av timer gjenstår jo å se, men førsteinntrykket er i alle fall upåklagelig. Og det syntes de fleste (alle?) jeg snakket med også. Er stor fan av Team Fortress 2, og spiller det fortsatt den dag i dag, men dette kan fort bli arvtageren hvis Blizzard spiller kortene sine riktig. Men så spilte jeg bare ti kamper, så om hypen ville lagt seg etter noen timer er vanskelig å si. Endret 8. november 2014 av ShampooMacTavish 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Overwatch ser knallbra ut. Umulig å ikke trekke inn paralleller med TF2, men likte de "nye" klassene og at man kunne klatre på bygninger etc. Also, cinematicen var også rå. Ikke helt som man er vandt med fra Blizzard, men de kunne lagd en herlig animasjonsfilm ut i fra dette! 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jeeeeggg viiill ha episk fantasyyyyyyyyyyyyyyyyy Jajajajja, ble nettopp invitert til Heroes of the Storm "alpha" (aka beta egentlig), det er da noe. Og Blizzard er jo ikke dumme så kanskje Overwatch blir gøy. Rip Titan Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Godt mulig det kunne blitt kult, men da jeg så hva idéen til Titan var så tenkte jeg egentlig det var like greit at det ble kansellert. Jeg vil også ha Heroes of the Storm beta! Jeg hadde visst fått beta tilgang jeg også. Likte denne: Endret 11. november 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Haha, fantastisk. http://bodonu.no/pasienten-har-hatt-orer-men-disse-har-falt-av/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det føles faktisk godt å ha sittet på lesesalen fra kl. 10 til 19 i dag Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Er i en facebook-samtale med en del jenter som jeg jobbet med i India. Av en eller annen grunn fant jeg ut at det var en god ide å dra en litt "sexist" vits. Offfff hvor dum går det an å bli, millisekundet jeg trykket enter skjønte jeg at det var en salig dårlig ide. Flaut flaut flaut, hvorfor gjør hjernen min sånt Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Meh, folk som ikke tåler noenting klarer man seg best uten. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ahh. Siste eksamen i morra så en lang og god juleferie. Blir temmelig sweet. Når har dere andre ferie? (bare for å få tråden i gang igjen) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Starter ferien min i neste uke fram til 5. januar. Blir digg. Kjøpte meg Alien: Isolation + alle Alien-filmene og Prometheus på Black Friday. Et av spillene og filmseriene jeg skal kose meg med i jula. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Desktop-PCen min blir stående på hybelen så får ikke gjort meg ferdig med Far Cry 4 . Blir også usikker på om jeg bare skal kjøpe Dragon Age Inquisition til PS4 istedet for PC slik jeg hadde tenkt. Har en måned med fri nå som jeg kan bruke på det. Endret 3. desember 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Starter ferien min i neste uke fram til 5. januar. Blir digg. Kjøpte meg Alien: Isolation + alle Alien-filmene og Prometheus på Black Friday. Et av spillene og filmseriene jeg skal kose meg med i jula. Det spillet er skummelt as fuck! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Skylder ikke du forumet en låt Shampoo? Husker du hva det dreide seg om, du skulle legge ut en hel sang pga et eller annet. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Er ikke jul uten den. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Skylder ikke du forumet en låt Shampoo? Husker du hva det dreide seg om, du skulle legge ut en hel sang pga et eller annet. Tror du tenker på Vrengtpolvott, som jobbet med enda en julesang for noen år tilbake. Tror han fikk inn det meste av lydklipp også, men låten så vi aldri noe til Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Det burde lages en ny en! Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Nøtte er så fantastisk i den. Synger ikke i takt et halvt sekund en gang - digger det Kan ikke tro at det var 2009. Jeg var 15.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå