Slimda Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Gi meg en uke så hadde jeg tømt den. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg kunne gjerne ha hjulpet deg med det altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Var på Ullevaal igår for fotballkamp. Satt i restauranten på businessclass og klarte å få i meg tre desserter og to saftis. Og fem brus. (i tillegg til middag). Jeg var fornøyd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Bare grillpølser til middag i dag. Ikke fullt så like fornøyd. Derav isbilen som hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg må innrømme at jeg liker godt grillpølser til middag. Nå skal vi være sunne her i huset så det er ikke ofte jeg spiser det, men når jeg først gjør det er det slett ingen nedtur. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Bare grillpølser til middag i dag. Ikke fullt så like fornøyd. Derav isbilen som hadde vært perfekt.Skjønner jeg godt. Grillpølser til middag er ikke særlig mettende. I går spiste jeg grøt og is til dessert. Ikke særlig mettende det heller. Når vi snakker om is. Kjøpte en såkalt sparepakke som det stod "18 stk" med store bokstaver på. Den kostet 129 kroner. Og siden de fleste mindre sparepakkene koster mellom 40 og 50 kroner tenkte jeg "åh, god deal". Til jeg kom hjem og så at de fleste av isene var av "mini"-typen. Så på pakken igjen, og da la jeg merke til at det sto" mini" i veldig små bokstaver på to av isene. Jadda. Sparepakke. Endret 2. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg må innrømme at jeg liker godt grillpølser til middag. Nå skal vi være sunne her i huset så det er ikke ofte jeg spiser det, men når jeg først gjør det er det slett ingen nedtur. Pølsene er kjempegode de. Men ingenting kan måle seg på de tre-retterene jeg har levd på de siste ukene. Har vært ute til middag nesten hver eneste dag, både med familie og kolleger. Men ja. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Høres bra ut. Jeg satser på å få til en kylling satay med peanøttsaus og mangosalat i dag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Går det ann å ikke like pølser? Det er jo så digg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Er du fornøyd med Talkmore, Craxmerax? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hva er det med lydforskjellen på film og reklame på Youtube? Det er like før jeg får naboklager her... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Er du fornøyd med Talkmore, Craxmerax? Fungerer fint for meg. Har jo ikke fått noen regning ennå da Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg ble litt skuffet over et par ting, men får se om prisen jeg betaler gjør opp for det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hva er det med lydforskjellen på film og reklame på Youtube? Det er like før jeg får naboklager her... Jeg har nesten fått hjerteinfarkt noen ganger på grunn av det der. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Var på afterparty med the dogg på Nesodden. Bra stemning det as, han spilte lengre for oss enn i spektrum Men herregyd for en uansvarlig fyr. Barn og kone i USA og han er helt blasted med øyne som er rødere enn hemmoroider. Lukta dank over hele utestedet Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Og nå blir det 12 timers arbeidsdag på Øya-festivalen. Noen burde sagt til meg at dette var en dårlig ide, hungover og sovet 3 timer. Aiai Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 En rapper bør være mange ting, men jeg tror ikke "ansvarlig" er en av dem. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Tror dama har det helt greit i villaen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå