ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jepp, Alltid hatt lyst til å vise AltF4 Madame Tussauds Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Edit: Nevahmind. Endret 22. juni 2014 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Lakus fornøyd etter å ha oppfylt kundens ønsker på jobb en relativt normal mandag. Kunden kommer hjem og la tilsynelatende ikke merke til at Lakus hadde gjort som de ville. Kunden pirket på andre ting. Lakus nopet ut. Lakus browser sommersalg. Steam er djevelen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Lakus burde kjøpe alle spille på Steam, slik han slipper å bry seg om salg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Lakus har allerede nesten alt som har vært på salg =/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Villanden har ikke kjøpt et eneste spill så langt. Villanden er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Har brukt over 2k på dette salget, så... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Er ikke gratis å bli rockestjerne, nei. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Har brukt 40 spenn eller noe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Ikke jeg heller. Tittet på South Park, men innen jeg har tid til å spille det er det sikkert nesten gratis i utgangspunktet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hurra! Oppdaterte Windows 8 i går, og nå er alt på dataen borte untatt Steam og de spillene jeg har lastet ned der. Lurer nesten på om jeg ikke bare har havna på en annen bruker, men det ser ut til å være min egen som nå har mista Word og alle oppgavene jeg hadde levert samt den ene jeg var nesten ferdig med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Tipper du har havnet i en "temporary user"-mappe, som betyr at hovedmappen er enten korrupt eller noe lignende. Prøvd omstart? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Prøvde omstart, men det skjedde ingenting. Gjenoppretting funka derimot bra. Har hatt en legendarisk sprekk på Steam. Kjøpt spill i hytt og pine de siste dagene. Endret 27. juni 2014 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Har bare kjøpt ett spill jeg. Lurer på om jeg skal bytte abonnement. Telenor blir for dyrt. Noen som vet hva som er best hvis en nesten utelukkende er ute etter stor datamengde? Det ideele for meg hadde vært 50 gratis SMS og ringeminutter og fri bruk av data, men tviler på at jeg finner det Endret 28. juni 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Talkmore eller OneCall. Telenor er svindyrt. Selv har jeg det for øyeblikket, men bytter over til Talkmore snart. Både Talkmore og OneCall har gode tilbud, men jeg velger Talkmore fordi man ringer gratis til andre Talkmore kunder og fordi de har vervekampanje. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Talkmore eller OneCall. Telenor er svindyrt. Selv har jeg det for øyeblikket, men bytter over til Talkmore snart. Både Talkmore og OneCall har gode tilbud, men jeg velger Talkmore fordi man ringer gratis til andre Talkmore kunder og fordi de har vervekampanje. Ser de har sånn vervekampanje ja. Er det slik at du skal bestille nå? Kunne jo ha vervet meg da eller omvendt Endret 30. juni 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Altså, jeg har ikke Talkmore enda. Bestiller ikke før i neste uke. Men Netrum skal verve meg, så får jeg to måneder gratis. Kan sende deg nummeret på PM om du er interessert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Takk og pris jeg har mobilabonnement fra jobben. Slipper å tenke på det maset der. Endret 30. juni 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå