Sexylubb1 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hun er digg fordi hun får klikk. Noe som også er grunnen til at hun er i db.no. Lista der har jo alltid vært klikkbasert. Voe sprenger nok skalaen på å få unge norske jenter til å sjekke ut avisa. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å tjene penger på de greiene der, men det må man vel tilhøre det motsatte kjønn for å forstå. Jeg kan aldri se for meg at jeg følger en blogg fordi den er skrevet av en mann som er så flink til å se deilig ut. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Måtte konsultere google for å vite hva/hvem dere snakket om. Veiene til berømthet er uransakelige ser det ut som. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Tydeligvis. Tror jeg foretrekker den relative ukjente personligheten jeg har i det dagligdagse livet. Å være en konstant kjendis må være slitsomt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ingenting som en tur innom "vis nytt innhold" for å slå i hjel noen hjerneceller før arbeidsdagen begynner for fullt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hjemme i Norge. Deilig å kunne drikke vann rett fra springen uten å risikere mageknipe! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Sikkert Syden, verdens største land. 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Var det ikke London, mon tro? Velkommen hjem. Hatt det fint? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 London ja. Var en veldig fin tur, fikk sett en god del ting som jeg ikke så sist jeg var der. Så et par musikaler (Phantom of the Opera og Wicked), samt Tower of London og Westminster Abbey og lignende. Fantastisk by! Har aldri vært i "Syden" så kunne tenkt meg å dra sørover neste gang jeg skal reise. Har lyst til å se Roma og Barcelona eller kanskje bare en standard tur til Kreta Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Har lyst til å dra tilbake til London igjen snart. Med enda mer feriepenger enn forventa og snart skattepenger så vurderer jeg å stikke snart (hvis ikke blir det Køben). Var der i to dager i mai for å intervjue en person, men jeg var så sliten når jeg kom fram på kvelden (hadde vært på jobb o.s.v.) at alt jeg gjorde første dagen var bare å ta noen pils med en kjenning på en pub og hoppe tidlig i senga på hotellet i nærheten. Andre dagen gikk bort til intervjuet, sko-shopping en tur langs London River før jeg måtte ta flyet tilbake. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 En veldig spennende by. Vært der mange ganger selv, og vil fortsatt tilbake. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 http://www.pcgamer.com/2014/06/18/trine-enchanted-edition-coming-free-to-steam/ Sweet, sweet bliss. Et av de mest stemningsfylte og koselige spillene jeg har spilt. Denne anden gleder seg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Det ene museet i London? Vi burde ta en tur til London. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Var hos psykiater igjen i dag og ble diagnostisert med kraftig ADD (attention decifit disorder) og mild HD (hyperactivity). Litt rart, men samtidig en lettelse å få vite det. Alle problemene som har vært under oppvekst kommer ikke av at jeg har vært teit eller lat eller treig, men noe jeg ikke kan kontrollere. Og har fått medisiner som fungerer konge, så det går egentlig over all forventning De fikk meg også til å ta en IQ-test her forrige gang (visste ikke at det var IQ-test en gang, sa ikke det) og jeg scorte 138 (maks er på 140, over det klarer ikke testen å måle), aka godt over Mensa-grensen. Er jo litt morsomt i håpløsheten Endret 20. juni 2014 av Error Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Skaffet seg fri for å kunne feire at man besto eksamen, knakk hjulbolt da man skulle sjekke at dekkene var etterskrudd, blir strandet i føkkings Elverum perioden man ordnet seg fri.F M L Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 O U C H Gratulerer med bestått, iallfall. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Det ene museet i London? Vi burde ta en tur til London. Det burde vi. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Det ene museet i London? Vi burde ta en tur til London. Det burde vi. Til det ene museet i London? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå