Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crackdown, Evolve, The Division, Spark, Witcher 3, Assassins Creed i Paris kan jeg digge selv om jeg egentlig er lei av serien. Og et par indies jeg ikke husker navnet på nå... not bad.jpg. Men jeg lurer på hvor mange av disse jeg også kan få til PC? Uansett godt å se spill og ikke TV fra Microsoft ^^,

Inside så spennende ut ja. Merkelig hvordan spillsmaken har forandret seg siden jeg først fikk en Xbox 360 og ville ha motorsager på maskingeværet mitt. Nå er de som pirrer nysgjerrigheten mest de hvor det på overflaten tilsynelatende ikke skjer noe :p

Man eldes vettu! :p

Forøvrig håper jeg 4 player co-op i Assassins Creed gjør at man må koordinere drapene på en mye mer omfattende måte etc, men redd det blir 4 stk som løper villmann..

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

The Witcher 3 er det eneste spillet som får meg til å fnise bare jeg begynner å tenke på det. Gleder meg litt, da.

Ellers er jeg lagt inn på sykestua på leir nå. Har vært her siden natt til lørdag. I utgangspunktet hadde jeg trodd det skulle bli kjedelig, men så snart jeg fikk bøker, PC og nett (og FTL) ble det plutselig en veldig behagelig tilværelse. Spesielt med tanke på all den hyggelige bevertningen. Kunne i grunn blitt her ut tjenesten :p

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Hun er digg, og har (hadde?) en populær blogg. I agurktider tror jeg det holder. Ellers er de neste 3 timene dedikert til å hjelpe pappa bygge et stativ for en 29er (båt) oppå RIB-hengeren. Ikke akkurat det jeg har mest lyst til, men oss ungdommen er jo så late nåtildags at det knapt er en overraskelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...