Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Mirrors Edge 2 var det beste fra EA synes jeg. Ja, godt mulig. Når er Sony sin? Ellers må jeg si at Dragon Age: Inquisition egentlig ser skuffende ut :/ Sony er klokken 3 i natt. Håper på Morpheus news fra Sony. Endret 9. juni 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Selv hadde jeg håpet å se mer fra SW: Battlefront, så ble litt skuffa der Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Crackdown, Evolve, The Division, Spark, Witcher 3, Assassins Creed i Paris kan jeg digge selv om jeg egentlig er lei av serien. Og et par indies jeg ikke husker navnet på nå... not bad.jpg. Men jeg lurer på hvor mange av disse jeg også kan få til PC? Uansett godt å se spill og ikke TV fra Microsoft ^^, Inside så spennende ut ja. Merkelig hvordan spillsmaken har forandret seg siden jeg først fikk en Xbox 360 og ville ha motorsager på maskingeværet mitt. Nå er de som pirrer nysgjerrigheten mest de hvor det på overflaten tilsynelatende ikke skjer noe Man eldes vettu! Forøvrig håper jeg 4 player co-op i Assassins Creed gjør at man må koordinere drapene på en mye mer omfattende måte etc, men redd det blir 4 stk som løper villmann.. Endret 9. juni 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) The Witcher 3 er det eneste spillet som får meg til å fnise bare jeg begynner å tenke på det. Gleder meg litt, da. Ellers er jeg lagt inn på sykestua på leir nå. Har vært her siden natt til lørdag. I utgangspunktet hadde jeg trodd det skulle bli kjedelig, men så snart jeg fikk bøker, PC og nett (og FTL) ble det plutselig en veldig behagelig tilværelse. Spesielt med tanke på all den hyggelige bevertningen. Kunne i grunn blitt her ut tjenesten Endret 11. juni 2014 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du vurderer ikke å skyte deg selv i foten da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Da blir han jo sendt hjem! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Sant, sant, må jo være grusomt å måtte bli sendt sørover nå som det er sommer her nord. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Stikker en tur til London jeg. Hva er verdt å sjekke ut? Skal på Phantom of the Opera, men det er alt som er planlagt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Museumet er gigantisk. Og gratis. Og fint. Om du ikke føler museum er for turistaktig Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det ene museet i London? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Det største og mest kjente av dem ^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 "Her viser stormforelsket «Voe» fram kjæresten for første gang" - db.no Listen er ikke høy for å komme høyt opp av en av landets største nettaviser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hva er egentlig Voe kjent for, fremfor å drive blogging? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Det er vel bare blogging? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Skriver om dagens outfit. That's front page news right there. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Ikke så ulikt de fleste journalister på side2 med andre ord. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hun er digg, og har (hadde?) en populær blogg. I agurktider tror jeg det holder. Ellers er de neste 3 timene dedikert til å hjelpe pappa bygge et stativ for en 29er (båt) oppå RIB-hengeren. Ikke akkurat det jeg har mest lyst til, men oss ungdommen er jo så late nåtildags at det knapt er en overraskelse Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Er hun digg? Ser mest ut som en typisk ung sminkedukke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå