Villanden Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Ser sånn ut ja. Kan ikke huske sist jeg så de her inne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jaja. Kjæresten er på jobbtur, jeg har en frikveld og kjeder ræva av meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Grab a runk and swing it rundt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Blir så sinnsykt mye å rydde opp og reparere etterpå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Trenger ikke stå i bøttekottet vettu! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Kjæresten er på jobbtur, jeg har en frikveld og kjeder ræva av meg. Trodde ikke denne kombinasjonen var mulig hos en mann som besitter så mange spill som deg. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Som en gutt i en manns kropp, og som eier av X antall hundre spill: Det er mulig Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Kjæresten er på jobbtur, jeg har en frikveld og kjeder ræva av meg. Trodde ikke denne kombinasjonen var mulig hos en mann som besitter så mange spill som deg. Problemet er at 6 timer er nok til åfalle for et spill, men ikke nok til å fullføre det. Og når jeg ikke vet når neste gang jeg får spille er, så blir det litt kjedelig. Endte opp med å begynne på Superbrothers: Swords and Sworcery på iPaden, og for et fantastisk spill! Er ca. halvveis. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ser den. Jeg burde plukke opp Superbrothers ved neste steam-salg. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det enda. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 I disse eksamenstider fant jeg ut at den beste måten å bruke tiden var å bruke to hele dager på å installere Hackintosh og få det stabilt. Skulle ønske eksamenslesning var litt mer interessant :/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Bruk noen minutter hver dag når du står opp og før du legger deg på å visualisere suksess. Se for deg at du er i den situasjonen du ønsker å være i om 5 eller 10 år Skal visstnok være et effektivt hjelpemiddel. Vet ikke helt om det fungerer, men hvorfor ikke prøve.. Personlig begynner jeg å komme inn i dagsrytmen igjen etter Indiaturen. Var ekstremt rastløs den første uken eller så, men man blir raskt vant til "samme gamle" rutiner Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Døgnrytmen min har vært fullstendig ødelagt helt siden vi ikke hadde flere forelesninger. Får ikke så mye ut av dagene.. Nettene though! 1 Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Flere enn meg som sliter med å være klam i ræva? Det føles som jeg har en våt vagina der bak... What to do? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Nope. Just you. Var på Middelaldermesse på Akerhus Festning i dag. Rart å plutselig være som et lite barn igjen der blant "riddere" og "prinsesser". Til og med min 46 år gamle stefar som normalt sett er ganske så "voksen" av seg måtte gi etter og kjøpte seg to buer og en dolk. Merkelig hva litt frisk luft gjør med folk Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 På søndag? Det bøttet jo ned. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det var regn, men det kom ikke fra bøtter. Kan skje noen som vridde om ei våt fille der oppe, men så ble det lyst og fint. Null køer og lite mennesker betyr masse bueskyting, masse frihet til å gå rundt og at du faktisk får pratet med noen der og Det er som med Tusenfryd. De dagene med lett ren er de beste å dra dit på. Som regel landet det opp og blir fint og da har man minimalt med køer + bra vær. Hvis ikke. Nei, da har man korte køer Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Jupp. Når taket blåser av huset ditt er det fordi du glemte å legge over allværsjakka. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Dyretortur er det, når man ikke legger allværsjakke over kua slik at den slipper å fly bort! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Ser den. Jeg burde plukke opp Superbrothers ved neste steam-salg. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det enda. Jeg tror dette spillet egentlig passer best på iPad. Noe med hele stemningen det besitter og hvordan man går inn i kamp som jeg ikke ser for meg kan kopieres på samme måte. For å slåss må man snu brettet til stående retning, da forandrer hele bildet seg. Fordelen med PC er jo den himla musikken i spillet. For et soundtrack! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå