Muggkaare Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Et nytt nivå av fyllesyk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) *gone* Endret 6. mai 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Blir nok noen øl i kveld her og. Irriterende at lokale Kiwien har alle Nøgne-øl`ene utenom Indian Pale Ale. Så ble noen par flasker Peroni og Hansa Preminum. Jupp, det er himla irriterende! Nå er det en del Nøgne Ø de ikke selger i tillegg, ettersom de ikke kan selge mer enn 4,7%. Drakk en Bitter i går veldig god, kanskje like god som Blonde. Gå på polet, selger ikke de IPA'en så tar de den inn. Ellers har Kiwi ræva ølutvalg, Rema 1000 er langt bedre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Tilbake hjem fra GoT-Exhibition, good shit! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Prøvde du Oculus demoen? Pretty kewl. Fikk endelig bekreftet at brillene mine passer i dem, så nå er det bare å vente på release Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Ja den var rimelig heftig! Positivt overrasket! Ble såpass lurt av "illusjonen" at høydeskrekken nesten slo inn Vet når du ser oppover en høy bygning eller noe lignende og det føles ut som om du skal falle bakover? Den følelsen! Snublet gjorde jeg jaggu også! *gira* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Snuble gjorde jeg ikke, men når jeg sto i vogna på vei opp prøvde jeg å ta et skritt frem for og se ned gjennom gitteret i døra. Oculus 1 - 0 Lakus Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Haha skallet i gitteret? Var nærme selv. Var usikker selv på om jeg skulle ta et skritt på toppem derfor jeg snublet. Mistet headsettet dog og måtte rette på det et par ganger, ellers var det grrrrreat! Ja og rakk du å se til høyre på toppen ned den "korridoren"? Rakk bare å se at det var en vei der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Dette her er morsomt på så utrolig mange måter. Endret 29. april 2014 av AltF4 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg jobber på Hamar, og jeg så ikke en eneste en som tok selvmord, merkelig nok. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Dere gjør jo slikt i skjul da søte deg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg utfordrer Villanden til å Northuge innen 24 timer, gjør du ikke det skylder du meg en bamseklem og valgfri buttplug. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 It's on like a prawn who yawns at dawn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Det verste er vel at den serien der ikke finnes morsom. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Uenig. Selv om den britiske versjonen er mye morsommere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Ble linka en slik "beste klipp"-samling av en kollega, som digger serien. Det var 15 minutter uten et eneste smil fra meg. Humoren treffer meg rett og slett ikke. Feil sjanger på humor, tydeligvis. Men lo så jeg grein av "The Stanley Parable" i går, når en kompis spilte det for første gangen. Genialt "spill". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 The Office er nok en hat/elsk-greie. Kjæresten skjønner ikke hva jeg ler av, men jeg er troenes til å knekke helt sammen. Ellers dro jeg i land min andre sekser noen gang i går. Oppgave om konflikter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 The Office er veldig elsk/hat, men humoren er også avhengig av å bli sett i full kontekst. Tapte seg veldig de siste sesongene, men det er lett blant mine topp 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå