Kapa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Huff, Kaptein Sabeltann var bare skummelt når jeg var liten. Holdt meg til Mummitrollet jeg, og vignetten til programmet brente seg inn i hodet. Kan den fortsatt i dag. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) @lolidude: Hvorfor det? det er jo faktisk ganske gøy å tenke på. "Captein Sabeltooth" @Capa: Jeg synest Mummi var verre enn kaptein sabeltann. MEn det var koselig allikevell,kan sangen selv....mammamammamammamammmamammapappapappapappa........ Endret 25. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Det ble mye Foxkids, Disney og mumitrollet på meg Edit: Nå skjønte hvorfor hun heter Cruella De Vil Endret 25. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Litt treg i oppfattelsen eller? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hufsa i mumitrollet... :unsure: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hun hadde jeg egentlig aldri noe i mot, det var mer slike hendelser som da han klatret opp i hatten å ble helt annerledes og hårete eller da heksaforvandlet han til en fisk. Som gjorde meg litt "skeptisk". Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Litt treg i oppfattelsen eller? Ja, jeg brukte ett år på og forstå ordspillet i Edgarasjen Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hufsa i mumitrollet... :unsure: Og de strømspøkelsene Husker jeg også så på Postman pat, Brannman sam. Noen som husker laban og labolina eller noe sånt? Hufsa var sinnsykt creepy. UÆÆÆÆÆ! DET MORDERBLIKKET! Edit: Hvet man noe mer om hufsa enn att hun er skummel og popper opp overalt? Endret 25. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ehtram: Husker egentlig ganske lite fra mumitrollet. Men den scenen med hufsa og de spøkelsene er noe av det eneste jeg husker^^ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Husker jeg ble så j**** redd i en episode av mummitrollet ikke pga hufsa men pga en isdronning eller noe, noen som husker henne? hadde mareritt i laaang tid etterpå Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Husker jeg ble så j**** redd i en episode av mummitrollet ikke pga hufsa men pga en isdronning eller noe, noen som husker henne? hadde mareritt i laaang tid etterpå Det høres kjent ut. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Lolidude: jeg tror det var noe med at hun suger livet ut av lufen og forvandler alt til is. Gormers: Jeg kan vel si det sånn at Mummitrollet var begynnelsen på min tvserie besettelse akkurat slik som jeg ser på Buffy, Heroes, Docor Who nå,så jeg på mummi da jeg var liten, altså om og om igjen Endret 25. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Husker jeg ble så j**** redd i en episode av mummitrollet ikke pga hufsa men pga en isdronning eller noe, noen som husker henne? hadde mareritt i laaang tid etterpå Det høres kjent ut. Skal prøve å finne bilde av henne, sikkert mange som husker henne da Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nostalgic: Jeg har filmen enda Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mumitrollet var virkelig variert^^ Koselige og creepy ting. Skilte seg litt ut fra andre barneserier da. Siden vi er inne på barneserier, Husker også en tegnefilm-serie som gikk på barnetv om dyr som måtte flykte pga hjemstedet ble revet for å bygge hus osv. Det var en trist serie med mange dødsfall hvis jeg husker riktig^^ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Herregud! se på 08:09 faen meg like skummel enda hun vinterdamen! Skummel musikk også ble redd igjen Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Blah, gud som jeg hatet Flukten fra dyreskogen. Alle snakket dialekt, jo. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Capa: det var jo en stor del av det som gjorde den så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå